guerrero Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 wewnetrzny przegub do mojego lepszy kosztowal 98zl a tanszy 65 czyli niewielkie, robota 4 piwa u znajomego mechanika a normalnie obstawiam ok max50zl bo to chwila roboty jest bez rozbierania zawiasu masakra, koszt przeguba wewnetrznego do audi a4 b7 okolo 1000zl bo podobno wystepuje w calosci z polosia - slowa mechanika na allegro mozna kupic sam przegub w cenie 275zl, ale czy to napewno to jest przyczyna stukow smiley?
rafand76 Opublikowano 6 Września 2011 Autor Opublikowano 6 Września 2011 masakra, koszt przeguba wewnetrznego do audi a4 b7 okolo 1000zl bo podobno wystepuje w calosci z polosia - slowa mechanika na allegro mozna kupic sam przegub w cenie 275zl, ale czy to napewno to jest przyczyna stukow smiley? sam przegub wew mozna wymienic na pewno, tak samo zew.
guerrero Opublikowano 6 Września 2011 Opublikowano 6 Września 2011 sam przegub wew mozna wymienic na pewno, tak samo zew. tak tylko podobno nie mozna kupic w zadnej hurtowni, w zadnym sklepie motoryzacyjnym, jedynie jakis gosc sprzedaje na allegro
rafand76 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 tak tylko podobno nie mozna kupic w zadnej hurtowni, w zadnym sklepie motoryzacyjnym, jedynie jakis gosc sprzedaje na allegro Wydaje mi sie, ze jak szukalem przegubu zew to widzialem na allegro przeguby wew do B6. Moze zapytaj Tom77: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=30793.0 [br]Dopisany: 06 Wrzesień 2011, 11:13_________________________________________________Wczoraj wykluczylem poduszki pod silnikiem i amorki (przednie ponad 75%, tylne 80%). Szukam dalej...
rafand76 Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 a łożysko na sprężynie?? Raczej nie, bo strzaly slychac z kola, a łozyska byloby slychac "wyzej". Poza tym łozysko podobno slychac jak sie kreci w miejscu kołami, a u mnie nic takiego nie wystepuje.
marcin_o23 Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 dokładnie przy skręcaniu słychać trzaski, trzeba szukać dalej
guerrero Opublikowano 7 Września 2011 Opublikowano 7 Września 2011 ja juz sam nie wiem co robic, bylem u trzech mechnikow i kazdy wykluczyl przegub wewnetrzny ale nie potrafia powiedziec co to jest przy skrecie w lewo stuka z prwaje strony (tak mi sie wydaje) nie ma znaczenie czy jade do przedu czy do tylu przy gwaltownym ruszaniu tez stuka i przy ostrym hamowaniu tez stuka
rafand76 Opublikowano 8 Września 2011 Autor Opublikowano 8 Września 2011 ja juz sam nie wiem co robic, bylem u trzech mechnikow i kazdy wykluczyl przegub wewnetrzny ale nie potrafia powiedziec co to jest przy skrecie w lewo stuka z prwaje strony (tak mi sie wydaje) nie ma znaczenie czy jade do przedu czy do tylu przy gwaltownym ruszaniu tez stuka i przy ostrym hamowaniu tez stuka No tak, ale jak byles u mechaników to nie zlokalizowali na słuch choć w przybliżeniu gdzie stuka? Bo tyle chyba da sie wybadac.
nowal Opublikowano 8 Września 2011 Opublikowano 8 Września 2011 Kolego mam to samo w mojej b5. Jezdze juz z tym pol roku. Najbardziej strzela/stuka przy ruszaniu pod górkę skręcając w prawo. Zawias wymieniony komplet, przegub zewnętrzny, wewnętrzny i dalej to samo. Stuk dochodzi jakby z prawej strony. Jak jade puszcze gaz na małych obrotach i dodam gwałtownie to jest stuk. Jako ze mam do roboty maglownice bo cieknie i ma luzy obstawiam ze to to, bo juz 10 razy bylem pod samochodem z brechą w ręku wszystko naciągałem itp i wszystko jest ok. Byłem u mechaników i kazdy rozkłada ręce na początku obstawiałem przegub wew i kilku mechaników także. Wymienilem i lipa. Dam znac jak po regeneracji magla
hidden22 Opublikowano 10 Września 2011 Opublikowano 10 Września 2011 Witam. u mnie od dluzszego czasu tez zauwazylem lekkie stukanie w kierownicy, najczesciej slysze to jak jade po kostce z dziurami w srodku... bylem sprawdizc zawieszenie i jest ok nie ma luzow... wiec zostaje maglownica albko krzyzak...czesto krzyzaki sie zuzywaja??
guerrero Opublikowano 16 Września 2011 Opublikowano 16 Września 2011 u mnie jest juz tragedia, mozna powiedziec ze stuka caly czas przy skrecaniu w prawo i lewo, przy hamowaniu i dodawaniu gwaltownie gazu , nawet przy kreceniu kierownica na postoju(wiec chyba to nie przegub?)
rafand76 Opublikowano 16 Września 2011 Autor Opublikowano 16 Września 2011 Witam. u mnie od dluzszego czasu tez zauwazylem lekkie stukanie w kierownicy, najczesciej slysze to jak jade po kostce z dziurami w srodku... bylem sprawdizc zawieszenie i jest ok nie ma luzow... wiec zostaje maglownica albko krzyzak...czesto krzyzaki sie zuzywaja?? Wg mnie to typowe objawy drążków kierowniczych lub końcówek drązków. Jezeli końcówki masz wymienione to stawiam na drażki. Co do mojego problemu to przegub zewnetrzny wymieniłem i.... nadal to samo ;( Zreszta tak podejrzewalem. Tu pytanie. Czy półoś powinna sie ruszac w poziomie? Bo u mnie sa niewielkie, ale jednak luzy w z poziomie. Co jeszcze zauwazylem, to metaliczny stuk pojawia sie zawsze przy gwatłownym ruszaniu i hamowaniu. Generalnie chyba odpuszczam problem, bo juz nie mam sily szukac.
guerrero Opublikowano 17 Września 2011 Opublikowano 17 Września 2011 u mnie juz nie stuka :> wszystko bylo spowodowane tuleja w zwrtonicy wahacza dolnego-tylnego. tuleja poprostu sie wyrobila i obkrecala sie co dawalo taki denerwujacy metaliczny stuka.
rafand76 Opublikowano 17 Września 2011 Autor Opublikowano 17 Września 2011 u mnie juz nie stuka :> wszystko bylo spowodowane tuleja w zwrtonicy wahacza dolnego-tylnego. tuleja poprostu sie wyrobila i obkrecala sie co dawalo taki denerwujacy metaliczny stuka. mowisz o tulei w zwrotnicy, do której jest przykręcony dolny tylny wahacz?
guerrero Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 mowisz o tulei w zwrotnicy, do której jest przykręcony dolny tylny wahacz? dokladnie
HiRide Opublikowano 18 Września 2011 Opublikowano 18 Września 2011 mowisz o tulei w zwrotnicy, do której jest przykręcony dolny tylny wahacz? dokladnie jestes w stanie pokazac ktory to element ?
rafand76 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Opublikowano 18 Września 2011 mowisz o tulei w zwrotnicy, do której jest przykręcony dolny tylny wahacz? dokladnie A gdzie mozna dostac sama tuleje? Bo szukalem, ale nie znalazlem.
guerrero Opublikowano 19 Września 2011 Opublikowano 19 Września 2011 jestes w stanie pokazac ktory to element ? raczej nie mam takiej mozliwosci bo wszytsko mam juz skrecona [br]Dopisany: 20 Wrzesień 2011, 00:22_________________________________________________ A gdzie mozna dostac sama tuleje? Bo szukalem, ale nie znalazlem. z tego co sie orietuje podobno samej tulejki nie mozna kupic, moze jedynie w aso, ja miale szczescie ze mechanik ktory wybadal ten problem mial taka a4 rozbita na czesci i z niej wyciagna tuleje
rafand76 Opublikowano 5 Października 2011 Autor Opublikowano 5 Października 2011 Dzisiaj bylem u kolejnego mechanika i swterdzil, ze moje objawy to przegub wew. Wspomnial, ze niedawno robil passata i mial dokladnie te same objawy. Po wymianie przegubu wew jak reka odjal. Tak sobie przypomnialem, ze po wyjeciu polosi wew mial lekki luz. Co myslicie? Z tego co czytam w necie, objawy z reguły sa inne dla padnietego przegubu wew, ale znalazlem rowniez podobne do moich? W drugiej strony ten problem mam juz ponad pol roku i nie widze zeby cos sie pogarszalo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się