maxus24 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 witam mam taki problem, rano zaswieca mi sie kontrolka od temp plynu chlodzacego lecz po okolo 10 kilometrach jazdy gasnie podlaczylem vag i zrobilem screeny moze ktos pomoc w tej sprawie, czy to termostat czy czujnik ? z gory dzieki screeny z vag : silnik zimny rano --engine: --instruments: silnik goracy na wskazniku licznika 90 stopni --engine: --instruments:
piotr767 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Czesc. Nie znam sie na diagnostyce VAG , tu nawet byla zbedna. Wymien czujke temperatury.
maxus24 Opublikowano 24 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2011 Czesc. Nie znam sie na diagnostyce VAG , tu nawet byla zbedna. Wymien czujke temperatury. tez tak sie domyslam ze to czujnik ale ktory ?
domjenick Opublikowano 24 Czerwca 2011 Opublikowano 24 Czerwca 2011 ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania
maxus24 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania wymienilem ten na bloku silnika 4 pinowy i nic dalej swieci kontrolka,ale podobno jest jeszcze drugi czujnik obok tego 4 pinowego jest 2 pinowy i to moze byc jeszcze on tylko ze u mnie w 2,0 ALT go niema wie ktos gdzi ejest ten drugi czujnik 2 pinowy ???
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania wymienilem ten na bloku silnika 4 pinowy i nic dalej swieci kontrolka,ale podobno jest jeszcze drugi czujnik obok tego 4 pinowego jest 2 pinowy i to moze byc jeszcze on na wężu od chłodnicy,ale przy nim mogły być błędy i większe spalanie,bo ten jest na potrzeby ECU
maxus24 Opublikowano 26 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 26 Czerwca 2011 ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania wymienilem ten na bloku silnika 4 pinowy i nic dalej swieci kontrolka,ale podobno jest jeszcze drugi czujnik obok tego 4 pinowego jest 2 pinowy i to moze byc jeszcze on na wężu od chłodnicy,ale przy nim mogły być błędy i większe spalanie,bo ten jest na potrzeby ECU a czy ten na wezu od chlodnicy na dole ma moze numer 06A 919 501 A ?
domjenick Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 nie wiem,moja ETKA nie pokazuje tego numeru,ale powinien być na czujniku
Rafal-L Opublikowano 26 Czerwca 2011 Opublikowano 26 Czerwca 2011 4 pinowy kupiles ori czy jakis zamiennik?
maxus24 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 4 pinowy kupiles ori czy jakis zamiennik? taki kupilem tylko ze z owalnym wejsciem http://motoplatforma.com/index.php?p1097,czujnik-temperatury-wody-elth-059-919-501-audi-seat-skoda-vw-oryginal[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 14:36_________________________________________________ok panowie wyciagnolem wtyczke od zbiorniczka wyrownawczego i dla sprawdzenia polaczylem obie koncowki drutem miedzianym i juz kontrolka sie niezaswieca xd czyli zbiorniczek do wymiany dzieki wszystkim za pomoc
domjenick Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 wymień tylko czujnik,nie potrzeba całego zbiornika
fahur Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 witam mam taki problem, rano zaswieca mi sie kontrolka od temp plynu chlodzacego lecz po okolo 10 kilometrach jazdy gasnie podlaczylem vag i zrobilem screeny moze ktos pomoc w tej sprawie, czy to termostat czy czujnik ? z gory dzieki To nie jest informacja o temperaturze, tylko o braku płynu - sprawdzałeś stan? Nie zostawiasz plamy pod samochodem mniej więcej w miejscu zbiorniczka wyrównawczego? Jeżeli poziom płynu chłodzącego będzie OK, to faktycznie będziesz miał do wymiany czujnik poziomu.
maxus24 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 witam mam taki problem, rano zaswieca mi sie kontrolka od temp plynu chlodzacego lecz po okolo 10 kilometrach jazdy gasnie podlaczylem vag i zrobilem screeny moze ktos pomoc w tej sprawie, czy to termostat czy czujnik ? z gory dzieki To nie jest informacja o temperaturze, tylko o braku płynu - sprawdzałeś stan? Nie zostawiasz plamy pod samochodem mniej więcej w miejscu zbiorniczka wyrównawczego? Jeżeli poziom płynu chłodzącego będzie OK, to faktycznie będziesz miał do wymiany czujnik poziomu. no mam do wymiany czujnik bo sprawdzalem to zwierajac w kostce oba piny i juz niezaswiecala sie ta kontrolka czyli czujnik walniety[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 12:03_________________________________________________ wymień tylko czujnik,nie potrzeba całego zbiornika no wlasnie tez bym chcial sam czujnik ale czytalem ze on jest niewymianialny i ze trzeba caly zbiorniczek wymienic , a wie ktos jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac
fahur Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 no wlasnie tez bym chcial sam czujnik ale czytalem ze on jest niewymianialny i ze trzeba caly zbiorniczek wymienic , a wie ktos jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac Jeżeli czujnik ma własny nr, to na pewno się da niezależnie wymienić. Co do wyjęcia zbiorniczka, to jest on na jedną śrubkę, tak jak piszesz, a z tyłu na takie wpusty - zajrzyj tam i na pewno będziesz wiedział o co chodzi. Mi się udało go zdjąć bez problemu.
maxus24 Opublikowano 2 Lipca 2011 Autor Opublikowano 2 Lipca 2011 no wlasnie tez bym chcial sam czujnik ale czytalem ze on jest niewymianialny i ze trzeba caly zbiorniczek wymienic , a wie ktos jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac Jeżeli czujnik ma własny nr, to na pewno się da niezależnie wymienić. Co do wyjęcia zbiorniczka, to jest on na jedną śrubkę, tak jak piszesz, a z tyłu na takie wpusty - zajrzyj tam i na pewno będziesz wiedział o co chodzi. Mi się udało go zdjąć bez problemu. no z wyjeciem zbiorniczka mysle ze niebedzie problemu ale chyba kupie caly zbiornik na allegro sa po 30-40 zl i tu mam pytanie czy zbiornik z disla bedzie pasowal do 2,0 ALT ?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 13:12_________________________________________________ok panowie wykrecilem zbiorniczek wyplukalem go postukalem obok czujnika i zamontowalem i juz dziala xd
domjenick Opublikowano 2 Lipca 2011 Opublikowano 2 Lipca 2011 jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac odkręcasz śrubkę i podnosisz do góry i wychodzi-nie rób tego z gorącym płynem :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się