Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Prośba o pomoc ,temperatura płynu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam taki problem, rano zaswieca mi sie kontrolka od temp plynu chlodzacego lecz po okolo 10 kilometrach jazdy gasnie podlaczylem vag i zrobilem screeny moze ktos pomoc w tej sprawie, czy to termostat czy czujnik ? z gory dzieki

kontrolka.jpg

screeny z vag :

silnik zimny rano

--engine:

engine_zimny_rano.jpg

inne_engine_zimny_rano.jpg

temperatury_engine_zimny_rano.jpg

--instruments:

instruments_zimny_rano.jpg

inne_instruments_zimny_rano.jpg

silnik goracy na wskazniku licznika 90 stopni

--engine:

engine_90_stopni.jpg

engine_90_stopni_2.jpg

--instruments:

instruments_90_stopni.jpg

instruments_90_stopni_2.jpg

Opublikowano

Czesc. Nie znam sie na diagnostyce VAG , tu nawet byla zbedna. Wymien czujke temperatury. :hi:

tez tak sie domyslam ze to czujnik ale ktory ?
Opublikowano

ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania

Opublikowano

ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania

wymienilem ten na bloku silnika 4 pinowy i nic dalej swieci kontrolka,

ale podobno jest jeszcze drugi czujnik obok tego 4 pinowego jest 2 pinowy i to moze byc jeszcze on

tylko ze u mnie w 2,0 ALT go niema wie ktos gdzi ejest ten drugi czujnik 2 pinowy ???

Opublikowano

ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania

wymienilem ten na bloku silnika 4 pinowy i nic dalej swieci kontrolka,

ale podobno jest jeszcze drugi czujnik obok tego 4 pinowego jest 2 pinowy i to moze byc jeszcze on

na wężu od chłodnicy,ale przy nim mogły być błędy i większe spalanie,bo ten jest na potrzeby ECU :wink4:
Opublikowano

ten na bloku silnika-było o tym już ze sto razy-zacznijcie szukać,a potem zadawać pytania

wymienilem ten na bloku silnika 4 pinowy i nic dalej swieci kontrolka,

ale podobno jest jeszcze drugi czujnik obok tego 4 pinowego jest 2 pinowy i to moze byc jeszcze on

na wężu od chłodnicy,ale przy nim mogły być błędy i większe spalanie,bo ten jest na potrzeby ECU :wink4:

a czy ten na wezu od chlodnicy na dole ma moze numer 06A 919 501 A ?
Opublikowano

nie wiem,moja ETKA nie pokazuje tego numeru,ale powinien być na czujniku

Opublikowano

4 pinowy kupiles ori czy jakis zamiennik?

Opublikowano

4 pinowy kupiles ori czy jakis zamiennik?

taki kupilem tylko ze z owalnym wejsciem

http://motoplatforma.com/index.php?p1097,czujnik-temperatury-wody-elth-059-919-501-audi-seat-skoda-vw-oryginal[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2011, 14:36_________________________________________________ok panowie wyciagnolem wtyczke od zbiorniczka wyrownawczego i dla sprawdzenia polaczylem obie koncowki drutem miedzianym i juz kontrolka sie niezaswieca xd czyli zbiorniczek do wymiany dzieki wszystkim za pomoc

Opublikowano

wymień tylko czujnik,nie potrzeba całego zbiornika :wink4:

Opublikowano

witam mam taki problem, rano zaswieca mi sie kontrolka od temp plynu chlodzacego lecz po okolo 10 kilometrach jazdy gasnie podlaczylem vag i zrobilem screeny moze ktos pomoc w tej sprawie, czy to termostat czy czujnik ? z gory dzieki

To nie jest informacja o temperaturze, tylko o braku płynu - sprawdzałeś stan? Nie zostawiasz plamy pod samochodem mniej więcej w miejscu zbiorniczka wyrównawczego?

Jeżeli poziom płynu chłodzącego będzie OK, to faktycznie będziesz miał do wymiany czujnik poziomu.

Opublikowano

witam mam taki problem, rano zaswieca mi sie kontrolka od temp plynu chlodzacego lecz po okolo 10 kilometrach jazdy gasnie podlaczylem vag i zrobilem screeny moze ktos pomoc w tej sprawie, czy to termostat czy czujnik ? z gory dzieki

To nie jest informacja o temperaturze, tylko o braku płynu - sprawdzałeś stan? Nie zostawiasz plamy pod samochodem mniej więcej w miejscu zbiorniczka wyrównawczego?

Jeżeli poziom płynu chłodzącego będzie OK, to faktycznie będziesz miał do wymiany czujnik poziomu.

no mam do wymiany czujnik bo sprawdzalem to zwierajac w kostce oba piny i juz niezaswiecala sie ta kontrolka czyli czujnik walniety[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 12:03_________________________________________________

wymień tylko czujnik,nie potrzeba całego zbiornika :wink4:

no wlasnie tez bym chcial sam czujnik ale czytalem ze on jest niewymianialny i ze trzeba caly zbiorniczek wymienic , a wie ktos jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac
Opublikowano

no wlasnie tez bym chcial sam czujnik ale czytalem ze on jest niewymianialny i ze trzeba caly zbiorniczek wymienic , a wie ktos jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac

Jeżeli czujnik ma własny nr, to na pewno się da niezależnie wymienić.

Co do wyjęcia zbiorniczka, to jest on na jedną śrubkę, tak jak piszesz, a z tyłu na takie wpusty - zajrzyj tam i na pewno będziesz wiedział o co chodzi. Mi się udało go zdjąć bez problemu.

Opublikowano

no wlasnie tez bym chcial sam czujnik ale czytalem ze on jest niewymianialny i ze trzeba caly zbiorniczek wymienic , a wie ktos jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac

Jeżeli czujnik ma własny nr, to na pewno się da niezależnie wymienić.

Co do wyjęcia zbiorniczka, to jest on na jedną śrubkę, tak jak piszesz, a z tyłu na takie wpusty - zajrzyj tam i na pewno będziesz wiedział o co chodzi. Mi się udało go zdjąć bez problemu.

no z wyjeciem zbiorniczka mysle ze niebedzie problemu ale chyba kupie caly zbiornik na allegro sa po 30-40 zl i tu mam pytanie czy zbiornik z disla bedzie pasowal do 2,0 ALT ?[br]Dopisany: 02 Lipiec 2011, 13:12_________________________________________________ok panowie wykrecilem zbiorniczek wyplukalem go postukalem obok czujnika i zamontowalem i juz dziala xd
Opublikowano

jak zdemontowac ten zbiorniczek bo z przodu jest srubka a z tylu jakis zatrzask chyba,i ale niechce go polamac

odkręcasz śrubkę i podnosisz do góry i wychodzi-nie rób tego z gorącym płynem :gwizdanie: :wink4:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...