Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę


GregorX

Rekomendowane odpowiedzi

Wracam do tematu, bo trochę czasu minęło, a problem ciągle otwarty. Mianowice dorwałem używaną (niby 117 tys.) GT1749V, wsadziłem, bo byłem ciekaw czy w moim przypadku to turbo jest przyczyną tego, że przepływka słabo mierzy, zrobiłem 2 logi i mi się już odechciało :facepalm:

Logi dynamicznie:

Log (0 - 010)

Log (1 - 008)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob 011, 010, 008 i 003.

Rozbierałes sprezarke przed zalozeniem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jutro nabiorę sił , żeby zrobić logi. Oczywiście, że czyściłem VNT.

Robione dziś rano na zimnym silniku:

Log (0 - 011)

Log (1 - 008)

---------- Post dopisany 08-09-2012 at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany 07-09-2012 at 20:39 ----------

Jak się silnik zagrzał to zrobiłem jeszcze:

Log (0 - 003)

Log (0 - 011)

---------- Post dopisany 10-09-2012 at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2012 at 13:12 ----------

Czy na podstawie tych logów można ocenić stan nowo założonej sprężarki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jutro nabiorę sił , żeby zrobić logi. Oczywiście, że czyściłem VNT.

Robione dziś rano na zimnym silniku:

Log (0 - 011)

Log (1 - 008)

---------- Post dopisany 08-09-2012 at 13:12 ---------- Poprzedni post napisany 07-09-2012 at 20:39 ----------

Jak się silnik zagrzał to zrobiłem jeszcze:

Log (0 - 003)

Log (0 - 011)

---------- Post dopisany 10-09-2012 at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany 08-09-2012 at 13:12 ----------

Czy na podstawie tych logów można ocenić stan nowo założonej sprężarki?

kiepsko wstaje na nizszych obrotach , ale widac ze to bardziej problem z paliwem niz sprezarka ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja dalej eksperymentuje i szukam, dzisiaj w wolnej chwili, wymieniłem węże podciśnienia i zamieniłem N75 z N18, żeby zobaczyć co się będzie działo

Log (0 - 003)

Log (1 - 011)

Log (2 - 010)

Log (3 - 008)

jedyny minus to, że N75, który teraz jest jako N18 "skrzeczy" przy każdym puszczeniu gazu

EGR mam zaślepiony, wężyki od gruszki EGR zaślepione śrubą i wężyk od N18 do gruszki też zaślepiony śrubką.

Ciekawy jest log grupy 003 gdzie MAF(actual) osiąga 850mg przy 1900 i spada, potem znowu 850 przy 2260 i spada, 845 przy 2730 i spadek, 850 przy 2940 spadek.. wcześniej tego nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda że jest lepiej ale jak byś zrobił logi od 1000obr do 4000obr było by wydać co ważne a tak to można sobie pogdybać

cały układ sterowania egr wywal jak go nie chcesz

jak zaworek skrzeczy to zepsuje się nie długo, możesz rozebrać i wyczyścić, pomiary w 003 stabilne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tez jest zrobione, już zawór "nie jęczy":wink:

---------- Post dopisany 21-09-2012 at 20:23 ---------- Poprzedni post napisany 19-09-2012 at 19:22 ----------

Słuchajcie czy dawka paliwa nie jest za duża? dla AFN standardowo powinna mieścić się w przedziale 4-5, dobrze mówię? u mnie jest 2.6-2.8. Generalnie autko lubi sobie "puścić dymka" i to z rana jak i przy przyspieszaniu.

Jak wygląda u mnie sprawa z korekcjami, jest OK?

Statycznie:

Log (1 - 001)

Log (2 - 013)

W trybie BS:

Log (0 - 000)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego w logu 13 nie masz odczytu z 4 cylindra, może coś z wtryskiwaczem nie tak...

u Ciebie jest odczyt z 4, bo masz nowszy sterownik, chyba, ale mogę się mylić..

---------- Post dopisany 25-09-2012 at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 22:50 ----------

Ale miazga, zrobiłem logi z odpiętym wydechem za turbo i dalej to samo, nic się nie zmieniło.

Log (0 - 008)

Log (1 - 010)

Log (2 - 011)

Log (3 - 003)

---------- Post dopisany at 23:38 ---------- Poprzedni post napisany at 18:18 ----------

Po "workaround" logi wyglądają tak:

Log (2 - 008)

Log (3 - 010)

Log (1 - 003)

Log (0 - 008)

Myślę, że po ponad roku temat jest do zamknięcia:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem dokładnie to samo co kolega dante z tego wątku:

http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/b5-afn-pro-ba-analizy-log-dynamicznych-199224/index2.html

jemu też na zimnym dobrze mierzyła, a gdy tylko się silnik nagrzał to d...

Wywierciłem otwór po przeciwnej stronie wlotu powietrza w przepływomierzu, najpierw wiertłem fi1,5, dało to trochę lepszy efekt, ale w dalszym razie "cieło" dawkę. Poprawiłem wiertłem fi4, bo takie miałem i mierzy tak jak na logach. Mogłem zrobić to wcześniej, ale trochę się czaiłem, bo nowa przepływka i już widziałem jak coś sp.. i kolejny wydatek, ale udało się i teraz mniej dymu za mną:grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...