Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Małe spalanie I drgania


ludwik166

Rekomendowane odpowiedzi

Mam ten sam identyczny problem co kolega ludwik166, ale ja podejrzewam koło pasowe,że się trochę wyrobiło na wale,bo ma delikatne bicia na boki i skacze napinacz.W następny weekend będę ściągał to koło,kupie nowe razem z tym zębatym.Mam nadzieje że wał się nie wyrobił przez te bicia i jak wymienię tą część to drgania znikną.Napisze co i jak po tym zabiegu.Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi drga silnik na postoju a jak włączę klimę to bardziej

no ja tez tak mam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do nastawnika to byłem u pompiarza wkładał 2 nastawnik jeździliśmy i dalej to samo kurde ja myślę ze to coś z doładowaniem bo jak jadę na 2 biegu tak 1500 obr i dam gaz w podłogę to przy 2tyś obr przy przyśpieszaniu jest takie uderzenie mocy. a na 4 biegu gdzie szarpie to jak dojdzie do 2 tyś to przestaje szarpać.

to udeżenie jest pojedyncze ?

jeśli tak to ktoś się bawił ogranicznikiem na turbinie (nie sztangą)

jak wykręcisz go o jeden obrut to uderzenie zniknie mam to samo u siebie ale ogranicznik przestawiony świadomie- dotego prawdopodobnie masz nieszczelność w okolicach turbiny.

po ściągnięciu i założeniu przewodu nie powinno być słyszalny syk spalin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze sztanga bron boze nic nie rob,najpierw zrob logi

kolego nie ze sztangą tylko ogranicznikiem przymknięcia kierownic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzcie czy podczas przyspiesznia przestaje drgać po lekkim wciśnięciu sprzęgła, na granicy poślizgu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego vauxhall95 dlaczego auto nie przyspiesza dobrze, po logu dynamicznym widac że ciśnienie pokrywa się z aktualnym i to juz okolo 2 tyś obrotów? Z checią czegoś się nauczę odnośnie interpretacji logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak.Doladowanie to nie wszystko

Jak widac na zalaczonym logu przyspieszenie od 1500 do 4200 obr wynosi prawie 14sekund.

Tu mam loga znajomego AFN z wydmuchana uszczelka i slaba przeplywka powyzej 3400 tnie na felgach 17 i jest to tez slaby czas.

http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_47290.html[br]Dopisany: 05 Lipiec 2011, 11:42_________________________________________________Tu masz przeplywke sory tnie zaraz przy 3tyś

http://vaglog.rtnet.pl/patrykziomn11_47292.html

Czas na obu od 1500 do 4200 12 z hakiem.Dodam ze cztery osoby i felgi 17/225.Wiec to bardzo duza roznica na niekorzysc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w pewnym warsztacie stwierdzili że to wydech mi drga i chyba mają racje. Tylko póki co nie mieli jak sprawdzić dokladnie bo podnosnik był zajety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jak kolega zrobil log pod górkę lub na 4 biegu.

to znaczy ze slabo zapoznal sie z dzialem vag,logi robi sie na 3 i prostej drodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...