Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wymiana turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Mam ogromną prośbę o doradzenie w jednej kwetii! Znalazłem sobie wymarzone Audi A4, tylko że jest to troche daleko od mojego miejsca zamieszkania, a mianowicie w Tychach. Audi jest z 2003 roku, kombi, ciemny granat, silnik 1.9 tdi 130 km. Nie wiem dokładnie jaka wersja silnika ale koledze, który sprawdził ja w moim imieniu komputer wskazał błąd turbiny, praqwdopodobnie nadaje się do wymiany. I stąd moje pytanie, podpowiedzcie czy warto interesować się samochodem w którym turbina jest do wymiany i czy lepiej ją regenerować czy wymienić, jeśli tak to czy na nową czy zregenerowaną. Jakie są koszta takiej wymiany? Dodam że Audi przejechało (niby) 207 tys. km, czy to normalne że turbina już jest do wymiany. Czy możecie polecić sprawdzone miejsce do regenracji z okolic Łodzi? A może ktoś zna ten samochód? Cena 24600 wydaje się atrakcyjna, co o tym sądzicie? Z góry WIELKIE DZIĘKI za pomoc!

Gość Damian A4
Opublikowano

Skrzynia jest 5 czy 6 biegów??? Bo jak 5 to AWX, jak 6 to AVF

Opublikowano

Jaki blad konkretnie (numer)? Nie ma raczej takiego ktory by informowal ze nalezy wymienic turbine :kox:

Opublikowano

turbine lepiej wymienic niz regenerowac. sprawdz to auto w serwisie jak sie zdecydujesz po vinie jezeli bylo serwisowane.nie koniecznie musi byc to turbina.

Opublikowano

turbine lepiej wymienic niz regenerowac. sprawdz to auto w serwisie jak sie zdecydujesz po vinie jezeli bylo serwisowane.nie koniecznie musi byc to turbina.

Jak wymieniasz to i tak dostajesz regenrowana. A co do bledu to niech kloega poda konkretnie numer wtedy wszytko bedzie jasne. Moze byc np glupia dziura w dolocie, N75 albo przyciete VGT

Opublikowano

Kurcze niestety ale nie dopytałem o numer błędu, nie znam się na tym. Z elektroniki to potrafie mikrofale nastawić. A skrzynia jest 6 biegowa.

A jaki może byc przybliżony koszt naprawy? Dodam że obecny właściciel ma 60 lat i jeżdzi tym audi od 3 lat. Kupil go przy przebiegu 160 tys z niemiec i przejechał niecałe 50 tys. Na plus jest to że wymienił 2 miesiącve temu rozrząd, ale obawiam się o to turbo. Z tego co mówił ten kolega to błąd wyskakiwał przy przegazowaniu silnika, a po ponownym uruchomieniu samochodu błędu nie było. Przy turbo widać było początki zapocenia. co o tym sądzicie?

Opublikowano

206 kkm.Nieodpowiednie użytkowanie turbiny

to skutkuje

Opublikowano

Cena 24600 wydaje się atrakcyjna

za te cene nie liczyłbym na auto godne uwagi...a poza tym to 207tys to on mial zapewne przejechane ale w 2006 :)
Opublikowano

Mogą być kierownice zapieczone.... a wtedy to koszt nieduży.

Samemu to możesz zdjąć wąż od IC i zobaczyć ile oleju tam jest.

Opublikowano

jeżeli się zdecyduje to i tak wzceśniej odwiedzę serwis ale chcuiałem zasięgnąć porady bo nie sposób wybulić za serwis. a co do sprawdzania we własnym zakresie to naprawdę jastem laikiem.

Opublikowano

turbo to nie problem. moze sie okaże ze:

- sparciały wezyk od podcisnieni. uszkodzony

-zapieczony N75 od strowania regulatorem podcisnieniowym turbosprezarki od VNT.

-czy łopatki pracuja od VNT wystarczy uruchomic silnik i musisz patrzec na sztange -gruszkę przy turbinie czy podciagnie sztange- czy zrobi duzy zakres ruchu i jak szybko. ale to musi ci druga osoba odpalac i gasic silnik. abys ty mógł to zobaczyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...