iras_gda Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Witam, Auto: A4 B6 Avant Quattro 1.9 TDI. Na montaż czeka nowy zestaw zawieszenia Eibach Pro-System (sprężyny Pro-Kit, amortyzatory Pro-Dumper). Obecnie w zawieszeniu brak wyczuwalnych luzów. Co warto wymienić podczas wymiany amortyzatorów i sprężyn? Na pewno odboje i osłony, co jeszcze?
wrclaguna Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 Nic wiecej bym nie wymienial tylko zakladac i jezdzic
iras_gda Opublikowano 29 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 29 Czerwca 2011 Zastanawiam się nad górnymi mocowaniami amortyzatora. W jednym warsztacie powiedzieli mi, że dobrze wymienić, w drugim, że w quattro to się nie psuje
variocustoms Opublikowano 29 Czerwca 2011 Opublikowano 29 Czerwca 2011 najpierw warto przeczytać instrukcję dostarczoną przez Eibacha, tam będą wszystkie wytyczne, czy montować coś nowego ew. czy czegoś nie zamontować, jak montowałem gwint Teina do B7 czegoś należało nie montować, z tego co pamiętam chyba jakiejś gumy
wrclaguna Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Zastanawiam się nad górnymi mocowaniami amortyzatora. W jednym warsztacie powiedzieli mi, że dobrze wymienić, w drugim, że w quattro to się nie psuje Ja u siebie wymienialem koszt w ASO 130 PLN szt.
iras_gda Opublikowano 12 Lipca 2011 Autor Opublikowano 12 Lipca 2011 Już po wymianie. Wymienione, oprócz sprężyn i amortyzatorów, zostały tylne górne mocowania amortyzatorów oraz jeden przedni górny wahacza (prosty). Do tego lekka korekta geometrii i gotowe . Przód obniżył się o równo 30 mm, tył o 20 mm. Wizualnie w końcu kombiak zaczął przypominać samochód. Jeżeli chodzi o wrażenia z jazdy to niestety nie jest tak jednoznacznie różowo. Ze względu na nowe amortyzatory zawieszenie na pewno lepiej tłumi drobne nierówności, natomiast jest o wiele sztywniej niż na standardowym 1BA. Odkryłem nierówności na drodze, których wcześniej nie zauważałem. Prowadzenie natomiast jest takie, jak powinno być w tym aucie od samego początku. Po przesiadce z BMW E46 Coupe nie mogłem się przyzwyczaić do bujającego zawieszenia, komfortowego, lecz w mojej opinii niepewnego. Obecnie na Eibachu jedzie się pewnie i w miarę komfortowo. Co ciekawe im szybciej jechałem, tym auto wydawało się bardziej komfortowe . Niestety nie jestem w stanie powiedzieć jak wypada Eibach w stosunku do S-Line.
Tyczkarz Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Kolego ile dałeś za cały komplet Eibacha 2400? Dzisiaj sie pytałem o blisteiny i komplet samych amorków to koszt ok 2200, KW ok2000. Chyba po prostu kupie kayaby za 1000 lub sachsa nie wiem które lepsze...na starych sprężynach...
iras_gda Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Kupiłem w http://www.eibachpolska.pl/. Polecam. Terminowo, sprawnie i dobra cena. Do końca czerwca były niższe ceny i zapłaciłem z małym rabatem równo 2000. Wymiana + części j.w. 600 zł Geometria 135 zł Razem 2735 zł
Tyczkarz Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 Kolego nie jest teraz za twardy jak na jazdę po miesicie i z dzieckiem?
iras_gda Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 W stosunku do standardowego 1BA trzęsie dużo mocniej. Nie potrafię porównać do zawieszenia S-Line czy S4.
marcuso86 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 iras_gda pokaż jakieś fotki jak siadło. I dokładnie ile mm z przodu oraz z tyłu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się