Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem podobny przypadek. Ktoś wyczyścił turbo i jakoś "magicznie" je poskładał, że łopatki chodziły, ale opierały się o coś. Wykapowałem to, bo w momencie uruchomienia silnika sztanga nie dochodziła do ogranicznika tylko zatrzymywała się 2-3mm przed. Pozostaje rozebrać turbo jeszcze raz i spokojnie wszystko sprawdzić.

Opublikowano

Zrobiłem tez tak nie podpinałem N75 i pojechałem na przejażdżke i auto nie ciągnie w dolnych partiach obrotów, ale zato powyzej 2200-2500 zapytala nieźle nie łapie błędu i muła przy 3000tys.

Po odłączeniu N75 kierownice powinny być całkowićie otwartebo nie ma podciśnienia na gruszce więc turbo nie powinno dmuchać, jeśli u ciebie auto pomimo odłączonego N75 dobrze ciągnie to wygląda że turbo pompuje czyli kierownice się gdzieś przycinają i nie otwierają do końca. N75 wymieniałeś to teraz rozebrałbym i sprawdził turbo.

Opublikowano

W takim razie niema co zwlekać - turbo na stół :hi:[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 22:29 _________________________________________________Witam. Auto wyleczone :th:

Więc tak jak piszą mądre głowy: "jezeli czysciłes kierownice i auto nie smiga jak powinno to rozbieraj jeszce raz turbawke i patrz co spiepszyłeś za pierwszym razem", w moim przypadku kierownice chodzily ladnie i lekko, ale nie wtym zakresie jak powinny-poprostu źle zalożyłem pierścień który steruje kierownicami.

Dziekuje za wszystkie sugestie autko znów odzyskało swój wigor mimo że ma prawie 200tkm na liczniku :gwizdanie:(na jedna oś oczywiscie :wink4:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...