bartek22115 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 koledzy pytanie jak w temacie. Które żaróweczki proponujecie wybrać ?
Skeeber Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 miałem kiedys chwile Philipsy ....po pierwszym wieczorze wylądowały na drogowych (a w soczewki HID`y)
bartek22115 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 a kolego niemasz problemów z niebieskimi czy gościem od diagnostyki ?
Onkel Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Niebiescy - jak w Twojej okolicy się znają to nie pojeździsz jak nie to masz szanse. Tak samo z diagnostą. Wiele ludzi zakłada i jeździ choć są problemy z zakłóceniami w CB. Jak już kupisz to barwa 4300 najbardziej zbliżona do normalnej żarówki.
bartek22115 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 no właśnie niestety słyszałem coś ostatnio o nagonce na hidy. Dlatego na razie postanowiłem wypróbować te philipsy. tylko niewiem na które sie zdecydować
variocustoms Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 nie ważne które wybierzesz, każde przepalają się dosyć szybko więc kasa w błoto, lepiej kupić zwykłe żarówki Phillips albo OSRAM
Skeeber Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 HID w soczewke 4300 K - to minimalne problemy z niebieskimi .......jezdze juz 2 lata na HIDach - ok 100 000 km co do przeglądów - zawsze jeżdze w to samo miejsce, diagnosta dokładnie sprawdza całą furę a w szczególności regulacje lamp i twierdzi ze gdyby lampy nie miały oznaczenia homologacji pod palnik xenonowy to nie byłoby wyproś - więc zawsze żegnamy sie słowami do zabaczenia za rok a zakłócenia na CB to juz inny temat :gwizdanie:
bartek22115 Opublikowano 1 Lipca 2011 Autor Opublikowano 1 Lipca 2011 no to mnie pocieszyłeś kolego a może możesz polecić jakieś dobre hidy ?
Skeeber Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 jak masz do wydania ok 600 PLN - bierz Denso, jak mniej mniej bierz M-Tech , ja jezdze na tych przetwornicach : http://www.auto-xenony.pl/component/page,shop.product_details/flypage,shop.flypage/product_id,42/category_id,9/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,1/ żarniki to ten sam produkt wszędzie .....szału nie ma z trwałością Przetwornice przy jezdzie non stop na swiatłach wystarczają na jakies 40 000 km
variocustoms Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 kupowałem z tej firmy www.auto-xenony.pl i byłem zadowolony, jak będziesz kupował to te w okolicy 200 zł bo mają wbudowane filtry i CB nie szaleje
Lukasz_mk2 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 może coś dorzuce na temat żarówek od siebie, w moim poprzednim aucie czyli golfie 3 z lampami na soczewce (in.pro) miałem założone Philips nightbreaker, przez chwile świeciły lepiej niż zwykłe za 5zł ze stacji benzynowej ale trwało to może z miesiąc. Po miesiącu świeciły jak zwykłe żarówki więc szkoda wydawać kasy (płaciłem za nie chyba 90zł za parę H7). Po tym jak się przepaliły (około 6m-cy) założyłem zwykłe tungsramy (czy jak to się pisze) i różnicy nie widzę. Co do hidów to jednak bym odradził, bo przynajmniej w Krakowie zabierają za nie dowody dość często.
variocustoms Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 nie tylko w KRK, HIDy to ryzyko kierowcy, czasami oślepiają innych kierowców, jak jest samopoziomowanie lamp to w połowie problemu nie ma, spryski dorezać i git
Skeeber Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 nie od dzis wiadomo ze samopoziomowanie w Polsce nienadąża , takze spryski dołożyc i jezdzic - u mmie na manualnym sterowaniu wysokosci swiatel nigdy nikt nie zwrócił uwagi że oślepiam dodam ze warto założyc xenki do soczewek - poprawa widocznosci niesamowita
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się