jochan41 Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Witam.Mam problem z temperatura cieczy.Otoz ostatnio wymienilem termostat na ori z aso,plyn jest tez wymieniony i mam dziwne objawy.Wogole mi wskaznik nie dochodzi mi do 90stopni skacze mi wskazowka raz mam 70 raz 80.Wskaznik temperatury mi faluje i to wszystko dzieje sie podczas normalnej jazdy.Niewiem co jest grane juz.Moze to czujnik temperatury.Mam silnik 1.9 tdi 116km i pytanie czy tam mam jeden czujnik temperatury?Czy ktos mi moze pomodz co to moze byc?pozdrawiam
ogar Opublikowano 1 Lipca 2011 Opublikowano 1 Lipca 2011 Podepnij VAG-a.Jeżeli na rozgrzanym silniku bedzie pokazywał wartość bliską 90 stopni to termostat jest sprawny a czujnik G2/G62 do wymiany
jochan41 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 a tam jest tylko jeden czujnik?...ponoc jest czteropinowy tak?
jochan41 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 dzieki za porade.A ile taki czujnik moze kosztowac ori?
Sztomel Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 to są dwa odrębnie mierzące czujniki ale wsadzone w jedną obudowę i stąd ma on 4 piny (po dwa dla każdego czujnika) i jeśli faktycznie odczyt z G62 w grupie 007 sterownika silnika będzie wskazywał wartość temperatury oscylującą w granicach 90*C na rozgrzanym silniku to znakiem tego szwankuje czujnik G2. Napisałeś, że wskaźnik temperatury faluje ale z jaką amplitudą - wskazówka szybko zmienia wskazania czy odbywa się to płynnie bo jeśli szybko to przypuszczalnie uszkodzeniu uległ sam wskaźnik temperatury. Oczywiście na czujniku G62/G2 nie powinno się oszczędzać i najlepiej kupić oryginalny ale w ASO Skody pewnie będzie najtaniej.
jochan41 Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 Trzy dni temu zmienialem termostat na ori aso i caly plyn mi wymienil tez na nowy.No i potem dzialo sie.Wskaznik wariowal tzn. w tym stylu ze doszedl do 70 i nagle spadl na 50 potem znow nagle wskoczyl na prawie 60 i tak sie to dzialo ze dwa dni.Wczoraj zauwazylem ze wskaznik juz tak nie szaleje tylko lekko faluje miedzy 80 a 90 stpni ale na 90 nie dochodzi nigdy.
Sztomel Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 Najlepiej podpiąć się pod vaga i dokładnie sprawdzić odczyt z G62 a zaraz potem z G2 i je porównać - poprawna tolerancja odczytu pomiędzy nimi to +/- 5*C. Możesz również zrobić od razu test wskaźników vagiem wchodząc w 17 Instruments i 03 Output test. Wtedy będzie wiadomo dokładnie co szwankuje zanim zabierzesz się za wymianę. Mógłbym Ci to sprawdzić ale niestety dysponuję tylko vagiem 311.2 więc tym nie zdiagnozuję Twego problemu.
bosmaneq Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 a gdzie bym to mogl sprawdzic? twoje auto jest na szynie CAN a kolega Sztomel posiada zapewne kabelek KKL -złącze OBD2 dlatego Ci nie pomoże...musisz poszukać kogoś kto posiada VCDSa napisz może w wątku 'Zlociki i Spociki' twojego województwa czy ktoś Ci pomoże albo wbij na spota samego - przeważnie zawsze ktoś posiada interfejs'a...
jochan41 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Opublikowano 11 Lipca 2011 Witam.Moj problem z temperatura juz jest rozwiazany.Przyczyna tego to wskaznik temperatury.Teraz juz jest ok nawet po przejechaniu krotkiego odcinka wskaznik juz pokazuje 90 stopni i caly czas sie trzyma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się