domjenick Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Panowie-przestańcie robić sobie OT w technicznym
mirek s Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 tylko co ten regulator ma do tematu odpalania A no to, że po wymianie zaczął zapalac normalnie.
Norbi Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Opublikowano 5 Lipca 2011 Chłopy jest temat do ogarnięcia mianowicie... Po dłuższym postoju ( np.noc ) autko daje się odpalić dopiero za drugim przekręceniem kluczyka, objawy są takie jakby zawór zwrotny puszczał ciśnienie i paliwo odpływałoby do baku. Tylko nie wiem czy taki zawór w ogóle istnieje w instalacji benzynowej, bo do tej pory przekonany byłem że taki przypadek może mieć miejsce w dieslu tylko. Jakieś pomysły, czy mam posilić się ETKą i szukać ukł. paliwowego ( na co ochoty mi brak ) Dopisek RS4 w temacie jest po to żeby skusić większą liczbę osób do zerknięcia w temat Probował sprawdzic bledy? Jasne
gizmus2006 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Tak patrzę część z was ma LPG. Podobno żeby pompka się niepotrzebnie męczyła taksiarze zakładają jej odcięcie. i jak macie taki problem to może spróbujcie założyć zaworek jednokierunkowy.
dante0018 Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Widze że moderator się lekko wkurzył :> A tak w temacie, skoro przyczyna może byc cofające się paliwo to zaworek zwrotny powinien pomóc
pieciajek Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 A czy pompka się włącza po przekręceniu stacyjki żeby dopąpować paliwa przed odpaleniem? Zakręć wskaźnik na końcu listwy wtryskowej i zobacz jakie ciśnienie jest przed odpaleniem a jakie w trakcie pracy silnika, zawór ustalający ciśnienie to jedna z możliwych opcji uszkodzenia.
itor Opublikowano 5 Lipca 2011 Opublikowano 5 Lipca 2011 Widze że moderator się lekko wkurzył :> A tak w temacie, skoro przyczyna może byc cofające się paliwo to zaworek zwrotny powinien pomóc tylko po co skoro w pompie juz taki zaworek jest
Norbi Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Widze że moderator się lekko wkurzył :> A tak w temacie, skoro przyczyna może byc cofające się paliwo to zaworek zwrotny powinien pomóc tylko po co skoro w pompie juz taki zaworek jest dokładnie i to on upuszcza, wymieniam pompę.
addassko Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Pompa zadne zamienniki TYLKO bosch !! a nie bedzie to tez wina czujnika G28... mysle ze w tym tez moze byc problem i co ciekawe G28 nie zawsze wychodzi na Vag`u
gizmus2006 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 A czy pompka się włącza po przekręceniu stacyjki żeby dopąpować paliwa przed odpaleniem? Powinno być ją nawet słychać
itor Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 A czy pompka się włącza po przekręceniu stacyjki żeby dopąpować paliwa przed odpaleniem? Powinno być ją nawet słychać nie zawsze slychac, w ALT nie uslyszysz pompy chocbys wsiadl do bagaznika
addassko Opublikowano 7 Lipca 2011 Opublikowano 7 Lipca 2011 nie zawsze slychac, w ALT nie uslyszysz pompy chocbys wsiadl do bagaznika no nie zawsze czasem slychac... :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się