kipp3r Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 witam jako że nie znalazłem nigdzie nic na ten temat pozwoliłem sobie założyć temacik. zastanawiam się nad programem i usunięciem filtra DPF w B7 2.0 TDI 170 PS Czy ktoś wywalał DPF`a ? czy może są jakieś przeciwwskazania i lepiej go zostawić ??
Góral65 Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 był już ten temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=137168.0;highlight=usuni%EAcie+dpf
Dev Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 nie wnikaj i wywal to dziadostwo jak najszybciej ale znajdz dobrego tunera aby to ladnie ogarnal
kipp3r Opublikowano 3 Lipca 2011 Autor Opublikowano 3 Lipca 2011 jedyne rozsądne w szczecinie wydaje mi sie V-tech, za zrobienie mocy i wywalenie DPF z usunięciem w kompie itp itd około 2 tys. nie wiem czy to dobra czy zła cena
Dev Opublikowano 3 Lipca 2011 Opublikowano 3 Lipca 2011 dobra cena, nie bedziesz zalowac a wrecz odwrotnie, bedziesz bardzo zadowolony
ctv Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 tak w vtechu zostaw filtr dpf w spokoju,niby w czym on przeszkadza ?
Dev Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 prawdopodobnie filtr nie przechodzi juz procedury wypalania ale i tak jest tam potrzebny jak wrzod na d...
kipp3r Opublikowano 4 Lipca 2011 Autor Opublikowano 4 Lipca 2011 DPF czy katalizator bardzo ogranicza przepustowość układu wydechowego, usunięcie jego nie da jakieś mocy ale w połączeniu z nową mapą wyjdzie to lepiej np BMW 530 z dpf ma 287-295 koni a bez idzie 300 czasem 305
wypsiu Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 ...http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=167401.0 temat powinien być założony w dziale Silnik Diesla ....
Dev Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 jasne a co z emisja spalin DPF to ściema po usunięciu i programie na analizatorze spalin parametry są o niebo lepsze jak przed :> :> :>
pawel1380 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 jasne a co z emisja spalin DPF to ściema po usunięciu i programie na analizatorze spalin parametry są o niebo lepsze jak przed :> :> :> ciekawe... Po co ma wywalać DPF skoro nie ma z nim problemów narazie? Kolega jest widzę krucjatorem akcji wywalania DPF. A użytkuje bądź użytkował samochód z nim?Bo z tego widzę to w opisie...
Dev Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 mam w rodzinie dwa auta, które sa juz po zabiegu bez problemów jezdza juz ok roku wczesniej non-stop były cyrki
pawel1380 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 No ale jak ktoś nie ma cyrków to po co wywalać ????
Dev Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 oczywiscie, ale wszystko do czasu po jakims czasie DPF juz sie nie regenerujee tak szybko jak jest nowy i zaczynaja sie problemy z mocą
pawel1380 Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 nie ma problemów z DPF-em,nie ma problemów z mocą... To jasne i oczywiste. Nie wiem na cholerę go wywalać kierując się taka logiką...
Dev Opublikowano 4 Lipca 2011 Opublikowano 4 Lipca 2011 wywala sie go wówczas gdy zaczyna sprawiac kłopoty jak jest ok to jest ok, a jak nie jest, to kastracja...,. :> :> :>
mxzibi Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 wywala sie go wówczas gdy zaczyna sprawiac kłopoty jak jest ok to jest ok, a jak nie jest, to kastracja...,. :> :> :> się Po przejechaniu miedzy 120000- 150000tys km zaczynają się problemy z mocą . Nie ma możliwości ,żeby auto po takim przebiegu miało tyla samo PS co z nowym filtrem. Robiłem moda u siebie i kolo nie mógł podnieść odpowiednio mocy właśnie przez dpf-a . Auto niby śmigało OK i z DPF-em nie było żadnych problemów. Ale po wrzuceniu DPF-a od razu przybyło mi kucy i musiałem podjechać do tunera na korektę . Wiec nie piszcie głupot ,że jak DPF sie wypala to jest OK bo tak naprawdę coraz mniej efektywnie się czyści i tracimy na mocy Pozdrawiam
pawel1380 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Krótko I przy nowym aucie po wyrzuceniu DPF kilka koni by ci przybyło... Chyba nie o to do końca chodzi...
Pepin Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 wywala sie go wówczas gdy zaczyna sprawiac kłopoty jak jest ok to jest ok, a jak nie jest, to kastracja...,. :> :> :> się Po przejechaniu miedzy 120000- 150000tys km zaczynają się problemy z mocą . Nie ma możliwości ,żeby auto po takim przebiegu miało tyla samo PS co z nowym filtrem. Robiłem moda u siebie i kolo nie mógł podnieść odpowiednio mocy właśnie przez dpf-a . Auto niby śmigało OK i z DPF-em nie było żadnych problemów. Ale po wrzuceniu DPF-a od razu przybyło mi kucy i musiałem podjechać do tunera na korektę . Wiec nie piszcie głupot ,że jak DPF sie wypala to jest OK bo tak naprawdę coraz mniej efektywnie się czyści i tracimy na mocy Pozdrawiam widziałem na hamowni 2 auta 3.0TDI .. obydwa hamowane jedno po drugim 4 letni BKN bez DPFa 3 letni ASB z DPFem obydwa miały moc z górką w stosunku do serii pomimo, że przebieg odpowiednio 205kkm i jakieś 245kkm .. więc chyba nie ma reguły, że jak duży przebieg to musi tracić moc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się