Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Co zrobić zeby auto było miekkie i komfortowe


TAZdar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam klubowiczów :naughty:

Mam taki problem, a mianowicie moja A4 ma dość twarde zawieszenie ;(, co powinienem zrobić żeby jeździło mi się nią miękko i komfortowo może ma ktoś jakiś miękki zawiasz na zbyciu proszę o pomoc czekam na wasze sugestie

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieniłbym sie za moje standardowe 1BA ale troche daleko :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no faktycznie trochę daleko ;( Help doradzcie coś ;(

poszukaj standardowych sprężyn 1BA i wrzuć na te amory co masz i będzie miękko.

a na twarde sprężynki szybko kupca znajdziesz. :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślisz że zwykłe sprężyny 1BA załatwią sprawę ?

dokładnie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1BA i amortyzatory 1BA załatwia sprawe, bedziesz miał wygodny tapczan :decayed:

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma jeszcze miększych sprężyn niż 1BA auto może się podnieść w górę aby było miękkie

1BA to najbardziej komfortowe zawieszenie jakie wychodziło w Audi przynajmniej B5. Powiedziałbym że jest wyjatkowo wysokie ale ładnie wybiera nierówności :cool1:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz

Wkurza mnie troche że przy wchodzeniu szybko w zakrety prawie się podpieram lusterkami. :disgust: poza tym nic bym nie zmienił. Nie zalezy mi na lansie i niskim zawieszeniu tylko właśnie ten jeden wyżej wymieniony aspekt :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma jeszcze miększych sprężyn niż 1BA auto może się podnieść w górę aby było miękkie

1BA to najbardziej komfortowe zawieszenie jakie wychodziło w Audi przynajmniej B5. Powiedziałbym że jest wyjatkowo wysokie ale ładnie wybiera nierówności :cool1:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz

Wkurza mnie troche że przy wchodzeniu szybko w zakrety prawie się podpieram lusterkami. :disgust: poza tym nic bym nie zmienił. Nie zalezy mi na lansie i niskim zawieszeniu tylko właśnie ten jeden wyżej wymieniony aspekt :chytry:

przecież przeczysz sam sobie :decayed: niskie auto nie wyglada, jezdzi sie jak taczką :polew: :polew:

EOT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma jeszcze miększych sprężyn niż 1BA auto może się podnieść w górę aby było miękkie

1BA to najbardziej komfortowe zawieszenie jakie wychodziło w Audi przynajmniej B5. Powiedziałbym że jest wyjatkowo wysokie ale ładnie wybiera nierówności :cool1:[br]Dopisany: 04 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________

Pastaldo co to sie stało że glebe chcesz

Wkurza mnie troche że przy wchodzeniu szybko w zakrety prawie się podpieram lusterkami. :disgust: poza tym nic bym nie zmienił. Nie zalezy mi na lansie i niskim zawieszeniu tylko właśnie ten jeden wyżej wymieniony aspekt :chytry:

przecież przeczysz sam sobie :decayed: niskie auto nie wyglada, jezdzi sie jak taczką :polew: :polew:

EOT

o co Ci biega? to jak niskie nie wygląda to po chu... pana na forum króluje słowo "gleba" ? :shocked: A mi zalezy żeby było troche twardziej żeby sie lepiej prowadził i tyle. W przeciwieństwie do autora watku bo jemu zalezy na komforcie. :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

bo "gleby" jestem przeciwnikiem. Ale te powiedzmy 3 cm w dół nie jest tragedią. Jakby było zawieszenie wysokości 1BA i twarde jak 1BV byłbym najszcześliwszy. Myślałem nawet nad włożeniem pod zwykłe spręzyny 1BA twardych amorów gazowych ale nie wiem jaki byłby tego efekt :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

bo "gleby" jestem przeciwnikiem. Ale te powiedzmy 3 cm w dół nie jest tragedią. Jakby było zawieszenie wysokości 1BA i twarde jak 1BV byłbym najszcześliwszy. Myślałem nawet nad włożeniem pod zwykłe spręzyny 1BA twardych amorów gazowych ale nie wiem jaki byłby tego efekt :mysli:

-3cm jest to odpowiednia wysokosc dla B5 przy 17 max :wink4: czyli taka jak u więksozsci na forum, nie licząc gwińciarzy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, ale Ty zawsze byłeś przeciwnikiem gleby, pamietam chocby z lubelskich, czy z wątku o DRL :decayed: a tu taka zmiana :shocked:

bo "gleby" jestem przeciwnikiem. Ale te powiedzmy 3 cm w dół nie jest tragedią. Jakby było zawieszenie wysokości 1BA i twarde jak 1BV byłbym najszcześliwszy. Myślałem nawet nad włożeniem pod zwykłe spręzyny 1BA twardych amorów gazowych ale nie wiem jaki byłby tego efekt :mysli:

-3cm jest to odpowiednia wysokosc dla B5 przy 17 max :wink4: czyli taka jak u więksozsci na forum, nie licząc gwińciarzy :decayed:

u mnie była by przy 15" :tongue4: ale mniesza o to. Koniec OT bo koledze bagno robimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ma może ktoś z was na zbyciu orginalne spreżynki 1BA

ja mam ale tylko przód :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...