Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Biaława maź pod korkiem


lesek

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej jeżdzisz na krótkich odcinkach :),miałem to samo jak śmigam po mieście.dodam że jeżdziłem na półsyntetyku z super marketu :wallbash:,a teraz motul ful syntetyk i zero smalcu pod korkiem . sprawdzałeś olej na bagnecie czy jest taki jak powinien być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej jeżdzisz na krótkich odcinkach :),miałem to samo jak śmigam po mieście.dodam że jeżdziłem na półsyntetyku z super marketu :wallbash:,a teraz motul ful syntetyk i zero smalcu pod korkiem . sprawdzałeś olej na bagnecie czy jest taki jak powinien być?

to dotyczy tylko benzynek a nie diesli wiec nie wiem o czym piszesz no chyba ze miales benzynke kiedys ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej jeżdzisz na krótkich odcinkach :),miałem to samo jak śmigam po mieście.dodam że jeżdziłem na półsyntetyku z super marketu :wallbash:,a teraz motul ful syntetyk i zero smalcu pod korkiem . sprawdzałeś olej na bagnecie czy jest taki jak powinien być?

to dotyczy tylko benzynek a nie diesli wiec nie wiem o czym piszesz no chyba ze miales benzynke kiedys ;)

dokładnie :> motor ADP tylko ze w golfie :). Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja tak mialem -okazalo sie ze glowica pekla mialem plyn w 1 cylindrze auto smigalo ale plynu ubywalo -maz byla pod korkiem,az wreszcie sie posypalo tak ze trzeba bylo spawac ale jak tobie nieubywa plynu to jak koledzy pisali wyzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość peter19854

witam ta maz tez mialem pod korkiem ,ale gdy wyjolem bagnet to takiego budynia nie bylo .wymienilem waz ktory idzie z silnika do filtra powietrza bo byl popekany i teraz mazi juz nie ma

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam silnik co Ty i tez jezdze tylko po miescie. Bylem z tym u mechanika i powiedzial ze nie ma sie czym przejmowac. Tobie jednaj radze zebys sobie to sprawdzil. Zobacz czy na bagnecie nie masz podobnej mazi.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość peter19854

kolego jestes z bottrop ?? ja jestem narazie w pl ale mam meldunek w gladbach kolo koln:) jak masz czas to moze sysnie sie jakies piwko:)

Chcecie się umówić na randkę to proszę przez PW :wink4:

[spedyt]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja też się podłączę do tematu, mam podobny problem, Wczoraj tj. w niedziele przed wyjazdem zaglądnąłem sobie pod maskę tak profilaktycznie i :shocked:, na bagnecie jest maź, takie masło. No i najgorsze myśli przyszły mi do głowy :kwasny:. Pewnie uszczelka pod głowicą. Ale zastanowiłem się i nie wiem czy nie za bardzo panikuje, proszę o opinie.

  • Maź na bagnecie, (chyba tylko w tej rurce a nie w misce)
  • Korek czysty
  • Płyn czysty
  • Co do ubytku płynu to może ubyło 0,25l na 2000km
  • Moc: coś słaby, ale to dosyć długo i nie wiem czy mi się przypadkiem niewydajne.

Auto jeździ na krótkich trasach 2x7km od śr.-pi. i weekendy więcej tak 50km, czasem jakieś dłuższe delegacje 400km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(do roberta31) NIE MOZNA PRZESKAKIWAC Z GORSZEGO OLEJU NA LEPSZY (odwrotnie- tak), BO MOGA BYC POWAZNE PROBLEMY Z SILNIKIEM (STRACI SZCZELNOSC)!!! Gdy samochod jest nowy uzywamy oleju syntetycznego(5w40) po dluzszej eksploatacju ok.180000km - przechodzimy na polsyntetyk (10w40) a po jakims czasie gdy silnik jest juz mocno wyeksploatowany- olej mineralny (15w40)- powinien on uszczelnic troche silnik gdyz dzieki niemu wiazania pecznieja natomiast przy syntetyku sie rozpuszczaja... a co do tej mazi pod korkiem, to pewnie uszczelka pod glowica poszla (u kumpla to widzialem), ale zgadzam sie z poprzednikami ze powinienes obserwowac ilosc plynu chlodniczego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(do roberta31) NIE MOZNA PRZESKAKIWAC Z GORSZEGO OLEJU NA LEPSZY (odwrotnie- tak), BO MOGA BYC POWAZNE PROBLEMY Z SILNIKIEM (STRACI SZCZELNOSC)!!! Gdy samochod jest nowy uzywamy oleju syntetycznego(5w40) po dluzszej eksploatacju ok.180000km - przechodzimy na polsyntetyk (10w40) a po jakims czasie gdy silnik jest juz mocno wyeksploatowany- olej mineralny (15w40)- powinien on uszczelnic troche silnik gdyz dzieki niemu wiazania pecznieja natomiast przy syntetyku sie rozpuszczaja... a co do tej mazi pod korkiem, to pewnie uszczelka pod glowica poszla (u kumpla to widzialem), ale zgadzam sie z poprzednikami ze powinienes obserwowac ilosc plynu chlodniczego

zmieniac olej mozna w kazdej chwili z gorszego na lepszy bylo to wiele razy na forum i niedotyczylo to tylko diesli,ogolnie do silnikow z turbo wrecz niezaleca sie minerala w zadnej postaci , niewolno uszczelniac mineralem silnika bo jest to bzdura uszczelnia sie poprzez wymiane lub naprawe zuzytych elementow a nie stos.olej o gorszych wlasciwosciach....

a co do kolegi _KUBA_ty masz troche inna sytuacje,moze i nie uszczelka pod glowica ale,te ubytki plynu sa i nalezalo by to obserwowac i zlokalizowac co sie z tym plynem dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc mechanikow tak ci powie ze nieprzechodzi sie z gorszego na lepszy,ja dowiedzialem sie o tym tu na forum,wczesniej tez tak myslalem jak ty,ale jest na forum wiele osob co przechodzilo z oleju gorszego na lepszy i nic sie niestalo wiec ta teoria jest obalona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...