Tomekb Opublikowano 30 Stycznia 2008 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Witam forumowiczów! Problem w mojej A-4 jest taki : Przy niskich temperaturach silnik zgaśnie i odpalam ponownie to juz jest oki,ale jak dodaje gazu to silnik faluje, zaczyna się dławić i strzelać jak fiat 126p. Latem tego zjawiska nie ma jest normalnie( czyżby MAF Sensor szwankuje? ) jedynie tylko temp na zegarze przy rozgrzanym silniku cały czas wynosi 90C nawet podczas długiej jazdy. Podpiołem kompa, ale nic nie wykazuje.Zaczołem mierzyć czujnik tem ciecz chłodz. doszedłem do wniosku że do wymiany.Pomogło tylko na obroty przestały falować,ale co do reszty to bez zmian.Jedynie tylko przy odłączeniu klemy akumulatora wywaliło błędy: 18010-Power supply terminal: voltage too low, G62- wysoki sygnał , G70 niski sygnał Czy ktoś ma jakies rady od czego zacząć, o co chodzi z tymi sygnałami niski, wysoki.
Ronin Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 To są typowe objawy używania samochodu na gazie. Ja też się skusiłem na tańsze paliwo, tyle że założyłem to do BMW. Nie ma co wspominać, wcześniej silnik chodził dość dobrze jak na taki przebieg i stosunkowo nie palił dużo, no ale cóż chciałem radykalnie zmniejszyć koszty paliwa. Wydawało się, że nie będzie tak źle. Oczywiście koszty spadły o prawie połowe, ale odczucia z jazdy fatalne, no i ciągłe problemy z silnikiem. Ja miałem instalacje zwykłą, ale chyba objawy są podobne tylko przy nieco innym przebiegu. Chyba trzeba wrócić do gazownika, jak jest na gwarancji to nie ma problemu.
Gość spedyt Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Sygnały za niskie lub za wysokie to błędy. G62 to czujnik temperatury, jeżeli wymieniłeś na nowy to sprawdź połączenia kabli. G70 to przepływomierz Dokładniej to powinieneś podać błędy w takiej formie jaką pokazuje VAG(komputer): 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent (błąd przykładowy) http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=4465.15 Gazu bym nie ruszał, jak wyeliminujesz usterkę na benzynie to dopiero jedź do gazownika.
Tomekb Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Umnie wygląda na to,że zasysa lewe powietrze tylko gdzie? Sprawdzałem złącza i nic, dziś dobieram się do odmy.Bo na gazie to śmiga zawaliście[br]Dopisany: 01 Luty 2008, 07:44 _________________________________________________Dziś sprawdziłem odme zauważyłem uszkodzenie w niewidocznym miejcu.A tak na marginesie to co daje ta odma, ma jakiś wpływ na pracę silnika?
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Dziś sprawdziłem odme zauważyłem uszkodzenie w niewidocznym miejcu.A tak na marginesie to co daje ta odma, ma jakiś wpływ na pracę silnika? Pierwszą funkcją odmy jest "odpowietrzenie" komór silnika, drugą jest skierowanie oparów oleju do powtórnego przepalenia - względy ekologiczne. Jak widać po pierwszej wymienionej przeze mnie funkcji odma ma duży wpływ na poprawną pracę silnika. Przy połączeniu jakie stosuje się w silnikach np. ADR - czyli odma --> prowadnica powietrza wszelkie usterki np. najczęściej nieszczelności powodują m.in anormalne zachowanie się obrotów na biegu jałowym.
Tomekb Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Opublikowano 1 Lutego 2008 Dziękuję za podpowiedzi temat zamykam.Jutro biore się za odme
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się