s600 0 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Silnik pali jak chce, raz odpali prawie na dotyk a innym razem zakręci, stanie, zakręci i dopiero załapie. Do tego występują wibracje na biegu jałowym też nie zawsze, czasami zaraz po odpaleniu albo po dojechaniu do świateł. Co to może być ? Wtryski wymienione ustawione kąty i skok, poduszki pod silnikiem i skrzynią też ok, wymienione filtry paliwa i powietrza, wartości wtrysków i ciśnienie na cylindrach w normie. Jedne co pozostało do sprawdzenia to kąt synchronizacji, tylko czy wtedy ciężko nie odpalałby ciężko za każdym razem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 i zobaczymy o co biega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
s600 0 Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Już chyba za późno na logi... podczas niedzielnego wyjazdu po przejechaniu około 100 km zaczęła migać kontrolka świec żarowych, autem zaczęło bujać jak karuzelą a przy lekkim dodaniu gazu spod maski dochodzą stuki jak walenie młotkiem po kowadle ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1s 0 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Co to było? Mam objawy dokładnie takie jak opisałeś na początku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 12 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Co to było? Mam objawy dokładnie takie jak opisałeś na początku. zrób logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek1s 0 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Silnik pali jak chce, raz odpali prawie na dotyk a innym razem zakręci, stanie, zakręci i dopiero załapie. Do tego występują wibracje na biegu jałowym też nie zawsze, czasami zaraz po odpaleniu albo po dojechaniu do świateł. Co to może być ? Miałem dokładnie tak samo. Po wymianie uszczelnień pompowtryskiwaczy drgania ustały i samochód pali na dotyk, jak dawniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iro_ 0 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Ja mam podobnie...BLB Jak zimny to pali mi na dotyk, jak cieply to musze dłużej go kręcic - z tym można żyć. Ale gorsze jest to że gdy cieply to na postoju odczuwam delikatne nieregularne szarpniecia! Nie ma zadnych odglosów, stuków itp. są tylko odczuwalne w różnych odstepach czasu szarpniecia. Z obrotami nic się nie dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 taki urok BLB. to watek o BPW. poszukaj na forum jest sporo podpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się