mstan Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam Mam niewielkie kłopoty z porannym uruchomieniem silnika polegające na tym iż po odpaleniu wchodzi na podwyższone obroty i po chwili obroty spadają do około 600 , zdarza się że silnik zgaśnie.Po czym silnik powraca do właściwych obrotów i chodzi poprawnie. Sprawdziłem już chyba wszystko-wydajność pompy, zaworek przy pompie, wtryskiwacze. W końcu założyłem manometr na wąż paliwa w celu sprawdzenia ciśnienia paliwa: Przewód podciśnieniowy odłączony- 400 kPa -tak przewiduje norma Przewód podciśnieniowy podłączony-300 do 310 kPa -norma wynosi 350 kPa I tu pytanie czy taka odchyłka od normy jest dopuszczalna czy powinienem wymienić regulator ciśnienia? Pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc.
gregory Opublikowano 31 Stycznia 2008 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Te objawy nie mają raczej nic wspólnego z regulatorem. Podłącz albo jedz na Vag-a i sprawdz błędy. Jak na mój gust to czujnik temp. wody ten 4- pinowy.
Gość spedyt Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Błąd 00561 nie jest odpowiedzialny za czujnik temperatury. http://wiki.ross-tech.com/index.php/00561 G70 czyli przepływomierz, małe ciśnienie paliwa, dziura w dolocie/wydechu, kiepskie wtryski.
gregory Opublikowano 1 Lutego 2008 Opublikowano 1 Lutego 2008 Sprawdzałem przepływomierze Przepływomierz jest jeden. Pozostaje mniejsze ciśnienie paliwa, oraz stare wtryski Czemu czepiasz się tego cisnienia paliwa, na wolne obroty i tak cisnienie paliwa i wtryski nie mają takiego wpływu. Na początek wymienię ten regulator ciśnienia. Zostaw ten regulator w spokoju, nic mu nie jest. Ja bym zainteresował się na poważnie Sondą lambda bo falujące obroty i możliwie przelana fura to są objawy sondy lambda. Błąd 00561 nie jest odpowiedzialny za czujnik temperatury. Kolega mstan nie pisał wcześniej o tym błędzie. G70 czyli przepływomierz, małe ciśnienie paliwa, dziura w dolocie/wydechu, kiepskie wtryski. Na twoim miejscu też bym się tym konkretnie zainteresował o czym napisał spedyt. Błąd 561 pojawia się wtedy: -nieszczelność w dolocie -zepsuta sonda lamdba -uszkodzony przepływomierz
Gość spedyt Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Błąd 00561 nie jest odpowiedzialny za czujnik temperatury. Kolega mstan nie pisał wcześniej o tym błędzie. Pisał i zaznaczyłem to na czerwono w jego poście.
gregory Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Pisał i zaznaczyłem to na czerwono w jego poście. Ale po moim poście. Człowieku o co tu chodzi!!??? Ale nie ważne.......
gregory Opublikowano 2 Lutego 2008 Opublikowano 2 Lutego 2008 Witam Do gregory W jakim stopniu Twoim zdaniem te trzy usterki miałyby wpływ na zużycie paliwa? Pozdrawiam Słuchaj próbuje ci pomóc. Podpowiadam coś co wiem lub samemu mi się przytrafiło. Sonda lambda, przepływomierz -są to elementy wykonawcze sterujące poprzez ECU mieszanką. Tylko na ich podstawie w 1.8T AEB ustalany jest skład mieszanki. Lub jeśli miałbyś dziure w dolocie to ECU dostaje błędne info o ilości powietrza w układzie, bo co innego zasysa, a co innego trafia w rezultacie do silnika. Sprawdz te rzeczy i zapewniam cię, że znajdziesz rozwiązanie.
gregory Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 Tak czy siak, błędu nie powinno być i nie powinno się z nim jezdzić. Usunąć trzeba!
poziek Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 czytałem tak pi razy drzwi ale może zrobić adaptację przepustnicy ?? :gwizdanie: :gwizdanie:
gregory Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 Dolegliwośći twojego autka przybierają nowe oblicze, hhhmmmm..., czyżby przeżuty jakieś :> A więc jednak Hardcore Ale prosze, tylko nie wsadzaj podróbki . Jak już wymieniasz przepływke to Tylko i wyłącznie Oryginał Bosch(bo możesz mieć jeszcze większe problemy niż masz). 16487 P0103 -Masa lub poziom obwodu przepływu powietrza – "wysokie wejście". Może to być wina niskiego poziomu baterii jeśli występuje wspólnie z 17988 (P1580). A może poprostu przepływke szlak trafił. Mnie się jednak wydaje, że na przepływce się nie skończy Proponuje zaadaptować przepustnice tak jak Poziek napisał, wtedy będzie miała alibi skubana i będziesz ją mógł wykluczyć z grona podejrzanych. Pózniej będzie się dalej patrzeć.
gregory Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 Autko chodzi dobrze po wstępnych testach.Odniosłem wrażenie że silnik jest spokojniejszy. Po podłączeniu VAG-a wyrzuciło mi błąd 16505-błąd sporadyczny. Silnik jest spokojniejszy bo wkońcu wie ile powietrza zasysa. 16505 P0121 Czujnik A pozycji przepustnicy – obwód – problem w działaniu – poza zasięgiem Pisał ci Poziek i ja się powtórzyłem- zrób adaptacje przepustnicy! Pozdro.
gregory Opublikowano 15 Lutego 2008 Opublikowano 15 Lutego 2008 No cóż czeka mnie kolejny wydatek Czyściłeś kiedyś tą przepustnice? Jeśli nie to wymontuj i wyczyść porządnie, a później skasuj błęd i zrób adaptacje. Pamiętaj, że podczas adaptacji nie powinno być żadnych błędów w pamięci ECU i muszą być wyłączone wszystkie zbędne odbiorniki energii w aucie, które pobierają prąd(czyt. dmuchawa, światła, radio...itd. - bo inaczej po ptokach z adaptacją. Jeśli to nie pomoże to przepustnice mógł szlak trafić.
gregory Opublikowano 21 Lutego 2008 Opublikowano 21 Lutego 2008 O regulatorze już pewnie zapomniałeś Rozkoszuj się jazdą 1.8T
wrc Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Witam koledzy, mam problem - mianowicie wywala mi błąd na vag-u : 6505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent Robiłem adaptacje, a wcześniej wymontowałem i wyczyściłem przepustnice. Jednak błąd powraca, co może być przyczyną. Dodam, że poprzedni właściciel wymienił przepustnice, mam nawet rachunek na 900zł.
gregory Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Witam koledzy, mam problem - mianowicie wywala mi błąd na vag-u : 6505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal P0121 - 35-10 - - - Intermittent Robiłem adaptacje, a wcześniej wymontowałem i wyczyściłem przepustnice. Jednak błąd powraca, co może być przyczyną. Dodam, że poprzedni właściciel wymienił przepustnice, mam nawet rachunek na 900zł. Błąd ten dotyczy czujnika położenia klapki przepustnicy. Nieprawidłowo wyczyszczona, źle zaadoptowana, wtyczka-przerwa na stykach(być może upływ do masy na którymś z pin-ów), uszkodzona przepustnica. Sprawdź może gdzieś wilgoć powoduje przerwe.
wrc Opublikowano 26 Grudnia 2008 Opublikowano 26 Grudnia 2008 Oprócz błędu na vagu podczas zmieniania biegów czasami szarpnie, tzn tak jak byś nagle ujął i dodał gazu. Jutro oblukam wszystko jeszcze raz i dam znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się