Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ciężko pali na ciepłym silniku


spolprog

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z odpalaniem samochodu na ciepłym silniku. Problem dotyczy tylko lata gdy temperatura przekracza 20 pare stopni zaczynają się problemy. Na zimnym silniku pali na dotyk. A gdy jest nagrzany nawet po 5 minutach jazdy pali bardzo ciężko, a czasem zapala i od razu się wyłącza.

Czy może chodzić o pompe wtryskową ? Podczas jazdy nie zauważyłem różnic, takich jak utrata mocy bądź gaśnięcie podczas jazdy. Tylko na ciepłym silniku.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz pod vaga i sprawdź błędy ale jeśli na zimnym pali na dotyk, w czasie jazdy ok a na ciepłym męczy się i chechła to pompa wtryskowa mówi papa.[br]Dopisany: 11 Lipiec 2011, 18:33_________________________________________________Temat poruszany był wielokrotnie, wpisz w wyszukiwarce "ciężko pali na ciepłym" i poczytaj :wink4:

Wątek pewnie poleci do kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aaa właśnie i zapomniałem dodać że błąd wyskakuje po paru próbach kręcenia. Jutro podam jaki dokładnie.

I pewnie mryga kontrolka świec żarowych :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstaw logi, niech ktoś inny rzuci okiem.

U mnie przy takich objawach przyczyną była zajechana pompa. Pompiarz sugerował mi zmianę mapy ale ja zdecydowałem się na regenerację pompy.

Co kto woli :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja zrobiłem korekte mapy startowej :naughty:

Ale u mnie nie pamietam migającej kontrolki.

Już kiedyś Adam dyskutowaliśmy na taki temat :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może baterie do wmiany w kluczyku , albo oleju w kompie za dużo się zebrało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wy piszecie,niewiem gdzie wy to czytacie albo gdzie doksztalcacie wiedze chyba w PANI DOMU

SPOLPROG.Na poczatku zajmij sie IMMO,dlatego odpala i gasnie.Wyczysc petle immo przy stacyjce.Czesto gesto w tych rocznikach to tego wina,chyba ze zalapales sie na mini lift

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ciężkie palenie to nie wina IMMO

Immo powoduje tylko zgaśnięcie po zapaleniu

Zrób logi i zapodaj a może coś doradzimy[br]Dopisany: 13 Lipiec 2011, 11:21_________________________________________________jeszcze jedno na nagrzanym silniku owiń mokrą szmatką głowiczkę -rozdzielacz.

Jak zapali lepiej to definitywnie pompa zakończyła swój żywot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie to wina nieszczelnośći w głowiczce pompy spróbuj polać pompę zimną wodą i zobacz jak wtedy odpali jeżeli to pomoże to na 100% głszowiczka pompy są na to dwie metody regeneracja lub tańsza metoda symulacja zimnego silnika pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze usuń ten błąd z immo. Pod kierownicą od dołu pod plastikiem jest złączka pętli immo i albo kontakt albo cyna. Na forum jest dokładny opis jak tam się dostać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze usuń ten błąd z immo. Pod kierownicą od dołu pod plastikiem jest złączka pętli immo i albo kontakt albo cyna. Na forum jest dokładny opis jak tam się dostać.

a jak nie to czyszczenie pętli indukcyjnej ale wtedy to odpalał by co kturymś razem

ja tak mam ale to pare razy włanczam wyłanczam , ruszę kolumną kierowniczą i jakiś czas mam w porządku.

Jak problem mi się częściej powtarza to wtedy trzeba zdemontować kierę razem z poduchą i wyczyścić złącze konektorowe i przez pół roku po problemie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...