lukas309 Opublikowano 13 Października 2018 Opublikowano 13 Października 2018 9 godzin temu, piolux1989 napisał: Dpf heh cala ekologia a same z tym problemy A z czym ich nie ma??? Zdziwiłbyś się jak byś zobaczył stan sondy lambda za dpf-em przy przebiegu prawie 200 tyś.
kamilch-1984 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) Niedziela,14,Padziernik,2018,12:15:18:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujcy w rodowisku Windows, uruchomiony na Windows XP x86 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170621 DS267.7 www.vcds.pl VIN: WAUZZZ8K6BA130544 Adres 01: Silnik (03L ABT 022 RL) 12:14:32 IDE00427 Filtr cząstek staych: r?ca cinienia 3 hPa IDE00428 Filtr czstek staych: offset r?cy cinienia 2 hPa IDE00430-ENG104207 Filtr cząstek staych: status dania regeneracji podczas uytkowania-Bit 0 00000000 IDE00431-ENG104207 Filtr cząstek staych: status blokowania regeneracji podczas uytkowania-Bit 0 00000000 IDE00432 Filtr cząstek staych: czas od ostatniej regeneracji 8230 s IDE00433 Filtr cząstek staych: zawarto栰opiou w oleju 0.02 l IDE00434 Filtr cząstek staych: obliczona masa sadzy 8.69 g IDE00435 Filtr cząstek staych: zmierzona masa sadzy 6.95 g IDE00436 Filtr cząstek staych: kilometry od ostatniej regeneracji 64072 m Co możecie powiedzieć na temat tego dpf-u i wypalania? Log-WI732FM-WAUZZZ8K6BA130544-198446.txt Edytowane 14 Października 2018 przez kamilch-1984 Wstawiłem plik,którego nie można odczytać
lukas309 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Godzinę temu, kamilch-1984 napisał: Niedziela,14,Padziernik,2018,12:15:18:00001 VCDS -- Emulator VAG/VAS pracujcy w rodowisku Windows, uruchomiony na Windows XP x86 Wersja VCDS: AKP 17.1.3.0 Wersja danych: 20170621 DS267.7 www.vcds.pl VIN: WAUZZZ8K6BA130544 Adres 01: Silnik (03L ABT 022 RL) 12:14:32 IDE00427 Filtr cząstek staych: r?ca cinienia 3 hPa IDE00428 Filtr czstek staych: offset r?cy cinienia 2 hPa IDE00430-ENG104207 Filtr cząstek staych: status dania regeneracji podczas uytkowania-Bit 0 00000000 IDE00431-ENG104207 Filtr cząstek staych: status blokowania regeneracji podczas uytkowania-Bit 0 00000000 IDE00432 Filtr cząstek staych: czas od ostatniej regeneracji 8230 s IDE00433 Filtr cząstek staych: zawarto栰opiou w oleju 0.02 l IDE00434 Filtr cząstek staych: obliczona masa sadzy 8.69 g IDE00435 Filtr cząstek staych: zmierzona masa sadzy 6.95 g IDE00436 Filtr cząstek staych: kilometry od ostatniej regeneracji 64072 m Co możecie powiedzieć na temat tego dpf-u i wypalania? Log-WI732FM-WAUZZZ8K6BA130544-198446.txt Wymieniles dpfa na nowy czy czysciles???
kamilch-1984 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 54 minuty temu, lukas309 napisał: Wymieniles dpfa na nowy czy czysciles??? Nic mi o tym nie wiadomo. Mam samochód od grudnia 2016 roku i oprócz wymiany czujnika temperatury spalin nic w tym temacie nie było robione. Skąd takie wnioski?
kamilch-1984 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 Godzinę temu, lukas309 napisał: Wymieniles dpfa na nowy czy czysciles??? To jest zdjęcie pomiarów z grudnia 2017 roku. Jeżeli to pomorze w jakiejś diagnozie.
lukas309 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 (edytowane) Zanim go kupiłeś ktoś wymienił filtr bądź wyczyścił co potwierdza zdjęcie z vcds-a Albo jeździsz długie trasy autostradą i filtr się doskonale dopala albo bardzo mało jeździsz Parametr Oil ash volume mówi o zapełnieniu filtra popiołem czyli efektem spalania sadzy Edytowane 14 Października 2018 przez lukas309
kamilch-1984 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 5 minut temu, lukas309 napisał: Zanim go kupiłeś ktoś wymienił filtr bądź wyczyścił co potwierdza zdjęcie z vcds-a Albo jeździsz długie trasy autostradą i filtr się doskonale dopala albo bardzo mało jeździsz Rocznie robię tylko koło 22tyś-25tyś. Przeważnie trasy do pracy 15 km w jedną stronę. Może styl jazdy ma znaczenie ?
lukas309 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 No to się zgadza na przejechane 25 tys km 0,02 g popiołu średnio przy jeździe w trybie mieszanym
kamilch-1984 Opublikowano 14 Października 2018 Opublikowano 14 Października 2018 13 minut temu, lukas309 napisał: No to się zgadza na przejechane 25 tys km 0,02 g popiołu średnio przy jeździe w trybie mieszanym No ale wniosek o wymienionym dpf-ie zostaje? Ciekawe czy w książce serwisowej taka notatka jest zawarta ?
Jasiekk22 Opublikowano 19 Października 2018 Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) Ewentualnie mógł ktoś wyzerować parametr Oil Ash Vol. Jest do tego bodajże adaptacja Edytowane 19 Października 2018 przez Jasiekk22
lukas309 Opublikowano 21 Października 2018 Opublikowano 21 Października 2018 noi po robocie jezeli ktos potrzebuje wyzerwac wartosc oil ash volume w filtrze po czyszczeniu prosze pisac Sunday,21,October,2018,15:10:59:62939 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: 12.12.0.0 Data version: 20130910 VIN: WAUZZZ8K99A150233 License Plate: LUKAS Mileage: 192196 Repair Order: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (03L 906 022 JM) 15:09:55 071 Particle filter; difference pressure 2 hPa 072 Particle filter; field regeneration lock status 0 073 Particle filter; field regeneration request status 0 074 Particle filter; kilometers since last regeneration 0 m 075 Particle filter; offset for differential press. 1 hPa 076 Particle filter; oil ash volume 0.00 l 077 Particle filter; soot mass calculated 0.00 g 078 Particle filter; soot mass measured 8.36 g 079 Particle filter; time since last regeneration 0 s
Domaniak Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 (edytowane) Panowie, otóż w moim pojeździe od momentu zakupu mam problem z częstym wypalaniem DPF ( co około 200 km). Z tego co udało mi się ustalić, auto w tamtym roku było na akcji serwisowej odnośnie emisji spalin. Motor w A3 to 2.0 tdi cr oznaczenie CBBB (koniec 2008r)quattro + chip. Jako, że dorwałem kabel zrobiłem kilka zdjęć z grup 108,107,106,100. Czy moglibyście ocenić w jakim stanie jest filtr? Najbardziej zastanawiającą mnie rzeczą jest to że różnica ciśnień jest na minusie. Zdjęcia robione podczas postoju pojazdu na wolnych obrotach. https://zapodaj.net/102c22f0b90bb.jpg.html , https://zapodaj.net/3ebdfe33ea4d2.jpg.html , https://zapodaj.net/34fa757c90fa4.jpg.html , https://zapodaj.net/5eb2cfa78cd63.jpg.html .Pojazd użytkowany głownie 80% trasa, 20% miasto.Może czas i pora wywalić go albo dać do czyszczenia? Z góry thx za pomoc. Edytowane 25 Października 2018 przez Domaniak
quadral20004 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Czujnik roznicy cisnien spalin do wymiany.koszt okolo 150 zl .wymiana banalna
Domaniak Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Po czym wywnioskowales że czujnik ciśnienia doładowania jest do wymiany?
czarek76 Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 1 godzinę temu, Domaniak napisał: Po czym wywnioskowales że czujnik ciśnienia doładowania jest do wymiany? nie czujnik ciśnienia doładowania, tylko czujnik różnicy ciśnień DPF-a.
Domaniak Opublikowano 25 Października 2018 Opublikowano 25 Października 2018 Chodziło mi o czujnik ciśnienia spalin a napisałem doładowania. Mój błąd. A po czym to wiadomo. Dlatego że na offsecie jest wartośc - 2?
lukas309 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Popiołu masz mało bo 9 ml ja swój czyscilem i miałem 170 ml i był średnio zabrudzony z tego co wiem jak masz uszkodzony czujnik powinien się świecić check engine ja tak miałem aczkolwiek wskazania różnicy ciśnień na - są dziwne i przez to może się wypalać często
zlocio Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Hej ja też sprawdziłem dziś swój pdf i zastanawia mnie jedna wartość którą jest na -. Tak powinno być?
lukas309 Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 Moim zdaniem nie powinno jest strasznie duża różnica pomiędzy obliczona masa sadzy a rzeczywista a to pewnie ma związek ze wskazaniami czujnika różnicy ciśnień które są również na minus
zlocio Opublikowano 26 Października 2018 Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) 15 minut temu, lukas309 napisał: Moim zdaniem nie powinno jest strasznie duża różnica pomiędzy obliczona masa sadzy a rzeczywista a to pewnie ma związek ze wskazaniami czujnika różnicy ciśnień które są również na minus Dodam że auto nie było odpalone. Może być za to odpowiedzialny jakiś czujnik ? Edytowane 26 Października 2018 przez zlocio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się