TimekPK Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 Witam, Mam problem z bijącą kierownicą i pulsującym lekko pedałem hamulca. Nie pytam o skutek, bo go znam tylko nie wiem co go powoduje. Coś krzywi mi w aucie tarcze i efekt cały czas jest taki sam. Mianowicie, po założeniu nowych tarcz zawsze jest dobrze, ale tylko przez około 3tyś km, więc wyważone opony, uszkodzone wahacze nie mogą powodować tego, no bo skoro tarcze gdy są nowe to jest ok - inaczej biły by od początku swojej pracy. Teorie z kałużami i nie prawidłowym docieraniem też mam za sobą, bo nawet jak nie pada to się krzywią. W związku z tym mam do Was pytanie czy znacie jakiś warsztat co rozwiązuje takie zagadki? A może sami macie trochę wiedzy, narzędzi, garaż i chęci żeby pomóc mi to zdiagnozować? Nie będzie to bezpłatna usługa, liczę się z tym ale chcę po prostu mieć sprawny samochód. Dodam, że po tym przypadku zacząłem czytać o tym problemie i widzę, że jest dość powszechny. Mechanik przy wymianie tarcz i klocków bicia piasty/tarczy czujnikiem na pewno nie sprawdzał. Wszelka pomoc mile widziana. Interesują mnie okolice Wrocławia. Auto to passat 2003r 1.9 tdi 130km, awx. Pozdrawiam
Dev Opublikowano 12 Lipca 2011 Opublikowano 12 Lipca 2011 bicie powoduje nagly wzrost i spadek temperatury tarczy jakich komponentow uzyles ? Jakie masz felgi? W jakim stanie masz tylne hamulce?
TimekPK Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Auto jeździło na oryginalnych tarczach prawie 240 tys km Teraz ma założone ATE, zwykłe nie nacinane, nie nawiercane. Zostały wymienione tarcze i klocki na wszystkich 4 kołach. Felgi są zwykłe, stalowe + kołpaki ;] Od zawsze tak było. Opona to 195/65/15
Dev Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 aaaaaaa..... Ate.... no to jasna sprawa :wallbash: zmień na TRW Bosch-a lub Ferodo
TimekPK Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Pewnie zmienię na inne, ale szukam warsztatu który to zmieni mierząc bicie tarcz i piast. Więc jak znacie taki adres to proszę napisać. Pozdro
Dev Opublikowano 13 Lipca 2011 Opublikowano 13 Lipca 2011 jak wczesniej nie biły tarcze to nie ma sensu sprawdzxac bicia piast przetocz tarcze i jezdzij do momentu aż zacznie sie od nowa bicie albo najlepiej od razu wymień na nowe
TimekPK Opublikowano 13 Lipca 2011 Autor Opublikowano 13 Lipca 2011 Właśnie chodzi o to, że oryginalne tarcze (fabryczne) też zaczęły bić, ale co prawda miały 240tyś najechane. Ate po 3 tyś sie pokrzywiły. Nie założę innych tarcz bez sprawdzenia ich bicia, oraz bicia piasty, bo znowu się pogną a ja wkrótce będę miał 10 kompletów prawie dobrych tarcz z którymi nie będę miał co zrobić. Toczyć też nie będę bo w innym aucie miałem podobne problemy i toczenie tarcz pomogło na tydzień.
TimekPK Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Nie chcę żadnych kombinacji, miałem zwykłe hamulce i były ok. Wróćmy do tematu: Szukam warsztatu ale mechanika który przy wymianie tarcz mierzy bicie piasty i tarczy. Okolice Wrocławia. Jak ktoś wie to niech da znać. Pozdro.
Dev Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Nie chcę żadnych kombinacji, miałem zwykłe hamulce i były ok. Wróćmy do tematu: Szukam warsztatu ale mechanika który przy wymianie tarcz mierzy bicie piasty i tarczy. Okolice Wrocławia. Jak ktoś wie to niech da znać. Pozdro. to co chcesz wlasnie zrobic jest kombinacja nie chcesz sluchac dobrej rady wiec mecz sie fakt ze 320 wymagaja minimum 16" felg ale to najlepsze wyjscie Z sytuacji
TimekPK Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja o jednym, Ty o drugim. Nie będę wsadzał innych, większych tarcz bo też pewnie się pogną, bo wina nie leży po stronie tarcz - tak sądzę. Przez 240tyś km nie męczyłem się z hamulcami więc sądzę, że inżynierowie VW troszkę większą wiedzą od Ciebie dysponowali. Zakończmy off topic. Pytam o warsztaty w okolicach Wrocławia gdzie mierzą bicie tarcz i piast przed i po założeniu nowych tarcz. Nic innego mnie nie interesuje.
Dev Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Ja o jednym, Ty o drugim. Nie będę wsadzał innych, większych tarcz bo też pewnie się pogną, bo wina nie leży po stronie tarcz - tak sądzę. Przez 240tyś km nie męczyłem się z hamulcami więc sądzę, że inżynierowie VW troszkę większą wiedzą od Ciebie dysponowali. Zakończmy off topic. Pytam o warsztaty w okolicach Wrocławia gdzie mierzą bicie tarcz i piast przed i po założeniu nowych tarcz. Nic innego mnie nie interesuje. 320 sie pogną ????? :polew: :polew: :polew: prosze Cie.... inzynierownie z VW troche sie zagubili montując do takiego auta jak audi A4 B6/7 tarcze 288mm
kkam Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 hamulce 288 nie nadają sie do tego auta....kiedyś też myślałem ze 288 dobrze hamuje, dopiero po zamianie na 320 przód i tył 288 samochód zaczął normalnie hamować
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się