dziarule Opublikowano 27 Września 2006 Opublikowano 27 Września 2006 Witam. Pozniewaz bylem na pierwszym przegladzie w auto gazie (po przejechaniu 14.000km) zamierzam odpowiedziec na pytania z opisu tematu ktore mnie deczyly przed serwisem.. Producenci zakladaja ze auto moze przejechac ok 20 tys. km. ale serwisy zajmujace sie instalacjami gazowymi daja gwarancje do 15tys.km (byc moze ze wzgledu na jakosc naszego gazu) poniewaz po takim dystansie nalezy wymienic swiece oczywiscie najlepiej specjalne gazowe (benzynowe pekaja i nie wytrzymuja temperatur jakie silnik osiaga przy spalaniu gazua sa one wyzsze) filtry gazu orac wtryskiwacze ktore maja tendencje do zapychania sie... Za szereg tych czynnosci zaplacilem 130zl (mialem swoje swiece czyli minus 100zl V6=6swiec) Za V6 trzeba zaplacic troche wiecej, w silnikach 1,6 1,8 jest to ok 150-180zl oczywiscie w zaleznosci od serwisu ja podaje ceny z mojego autogazu. Kiedy wrocilem po autko powiedzieli ze wtryskiwacze byly prawie czyste, ale co mnie zdziwilo auto co wczesniej zauwazylem szwankowalo na jednym z cylindrow. Powod peknieta swieca :mad: co sie okazalo przy zalozeniu instalacji panowie zapomnieli chyba ze nalezy wkrecic swiece gazowe, te widocznie nie wytrzymaly temperatury przez co jak juz mowilem jedna pekla a druga byla juz na wykonczeniu... Tak wiec moj staruszek coraz bardziej przekonuje sie ze gaz to byl blad glownie ze wzgledu na to ze nie zwroci sie chyba nigdy (przez 2 lata 14tys. km.)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się