wrclaguna Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 szukaj tam kabli tak jak na schemacie zazwyczaj znajdziesz je na dole
mariusz2288 Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 Koledzy w jaki sposób sprawdza się czy sterownik obsługuje wizualizacje?
sowiq Opublikowano 13 Marca 2015 Opublikowano 13 Marca 2015 W pierwszym poście masz podane jakie numery sterowników PDC obsługują wizualizacje. Czytajcie, ludzie...
wrclaguna Opublikowano 13 Marca 2015 Autor Opublikowano 13 Marca 2015 sowiq ma racje .........................dlatego watek zamykam
Kriss SierraFan Opublikowano 20 Maja 2015 Opublikowano 20 Maja 2015 Panowie jaki potrzebuję sterownik PDC żeby wyświetlał mi wizualizacje na 3G+ (4-kanałowy)?
wrclaguna Opublikowano 20 Maja 2015 Autor Opublikowano 20 Maja 2015 Panowie jaki potrzebuję sterownik PDC żeby wyświetlał mi wizualizacje na 3G+ (4-kanałowy)? W 3G+ nie ma sterownika PDC .
Sensei Opublikowano 21 Maja 2015 Opublikowano 21 Maja 2015 Panowie jaki potrzebuję sterownik PDC żeby wyświetlał mi wizualizacje na 3G+ (4-kanałowy)? Masz czujniki z tyłu i rozumiem kupując dodatkowy sterownik chcesz ogarnąć wizualizację na MMI tak ?
mcemsi Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Panowie po dłuuuuuuuugim czasie w koncu zainstalowalem tył (tzn. znajomy mechanik) , czy dobrze i prawidlowo to sie okaże. Teraz kodowanie..... U mnie jest 3G HIGH więc nie ma mozliwości tego co poniżej bo brak opcji 10 Park Assist w VCDS 10 PARK ASSIST ---> SECURITY ACCESS 16 ( 71679) CODING 07 ---> BYTE 0 BIT 4 zmiana z 0 na 1 Czyli co - wybieram 5F i dalej podobnie jak w 10 Park Assist? Do tego jeszcze dodatkowo APS z 0 na 1 w zielonym menu i jak wszystko dobrze podlączone to tzw git powinien być i działa od razu po wbiciu wstecznego? Edytowane 15 Czerwca 2015 przez mcemsi
wrclaguna Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 gateway 19 kodowanie w liscie instalacyjnej jeszcze .
mcemsi Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 A jaki tam Byte/Bit czy parametr jest do zmiany ?
wrclaguna Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 A jaki tam Byte/Bit czy parametr jest do zmiany ? Tak jak pisałem w liscie instalacyjnej GATEWAY 19 odznaczamy .
mcemsi Opublikowano 15 Czerwca 2015 Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Hmm , nie wiem czy dobrze pojmuję. U siebie na tej liście nie bedę miał zaptaszkowane - 10Park/Steer Assist ? Więc muszę to zaptaszkowac bo teraz bedzie puste a potem sie pojawi ta 10-tka? I dopiero wtedy koduje jednak tą 10-tke i 5F wtedy również ? A na koniec zielone menu ? Pytam bo nigdzie jasno i wyraznie o tym nie doczytałem w wątku. Edytowane 15 Czerwca 2015 przez mcemsi
wrclaguna Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2015 Musze uzupelnic 1 post z kodowaniem do MMI 3G Brak czasu Kodowanie jest :gateway 19 ---> instalation list ---> odznaczamy park assist 10 i zapisujemy save5F ---> kodujemy w green menu
mcemsi Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) No i nie ma różowo. Zupełnie cicho i szaro z PDC. Zaczne może od błędów w VCDS: VCDS Version: Release 11.11.3Data version: 20120401Tuesday,16,June,2015,14:31:31:32264Chassis Type: 8T0Scan: 01 03 05 08 09 10 15 16 17 19 42 46 52 53 55 56 5F 62 72-------------------------------------------------------------------------------Address 10: Park/Steer AssistCannot be reached-------------------------------------------------------------------------------Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb Part No SW: 8T0 907 468 AD HW: 8T0 907 468 K Component: GW-BEM 4CAN-M H09 0117 Revision: EC000056 Serial number: 5600E109018199 Coding: 00CF07 Shop #: WSC 02391 823 56573 VCID: 830F11D5020EB91 Subsystem 1 - Part No SW: 8X0 915 181 HW: 8X0 915 181 Component: J367-BDM H07 0140 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 959 663 HW: 8K0 959 663 Component: J532_DCDCStab H17 00421 Fault Found:01327 - Control Module for Parking Aid (J446) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 109 Mileage: 112956 km Time Indication: 0 Date: 2015.06.16 Time: 14:04:44 Freeze Frame: Bin. Bits: 10111 Voltage: 11.90 V Count: 6 Bin. Bits: 10011 Time: 0.00 s-------------------------------------------------------------------------------Address 5F: Information Electr. (J794) Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb Part No SW: 8T1 035 666 M HW: 8T1 035 666 E Component: H-BN-EU H49 0187 Revision: -------- Serial number: 483I30A7654861 Coding: 010100000106A3ED05000F1D000000030001 Shop #: WSC 02391 823 56573 VCID: 448D52C9C780FE9 Subsystem 1 - Part No: 8R0 060 884 CH Component: EUR 2014 2004 Subsystem 2 - Part No SW: ----------- HW: 8F0 919 604 Component: DU7 High H43 0098 Subsystem 3 - Part No SW: 8T0 919 609 F HW: 8T0 919 609 F Component: E0380 Bedient H08 0100 Subsystem 4 - Part No: 8R0 060 961 Component: CD-Database 18862 Faults Found:03157 - Functionality limited due to Communications Disruption 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 109 Mileage: 112956 km Time Indication: 0 Date: 2015.06.16 Time: 14:10:07 Freeze Frame: Bin. Bits: 00000100 00000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Bin. Bits: 00000000 00000000 Bin. Bits: 00000000 0000000003278 - Functionality Limited due to Missing Messages 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 109 Mileage: 112956 km Time Indication: 0 Date: 2015.06.16 Time: 14:10:11 Freeze Frame: Bin. Bits: 00001000 00000000 Bin. Bits: 00000000 00000000------------------------------------------------------------------------------- Wygląda jakby sterownika wogóle nie było ? Czyli źle podłączony? Jednak oprócz tego ..... : Po wejsciu w Gateway 19 - Installation list - zaptaszyłem 10 Park/Steer. Pojawił sie w installed ale z nim nie łączy. No response from controller. No to wchodzę w 5F Information Electr , wchodzi OK i jedyne co sie chyba PDC dotyczy wyglądało tak: Nie ma nigdzie jak opisano i pokazano gdzieś tu w wątku Optical Illustration Active czy jakoś tak. Bit 0 Menu Parking Aid Active był wyłaczony więc go zaptaszyłem. W zielonym Menu mam tak : Pokazała sie opcja Parking System ale jest nieaktywna: Mechanik sie wpinał do CANów po prawej stronie schowka : Edytowane 16 Czerwca 2015 przez mcemsi
wrclaguna Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Brak komunikacji z 10 PDC , do sprawdzenia instalacja5F ---> cardelist odznaczyłes APS ?RESTART MMI byl robiony ?
mcemsi Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Tez tak mi sie wydaje , tu nie ma żadnego znaku życia. Mechanik sprawiał wrażenie nie do końca przekonanego co do wpinania sie w te CANy i zasilanie. Instrukcja z Kufateca na dobrą sprawę niemal nic nie wyjaśnia sposobu podłączenia. Czyli w MMI 3G jednak trzeba wejść w 10 Park/Steer ? No to trzeba czy nie trzeba bo juz i tak i tak bylo mówione a nadal konkretnie nie wiadomo ? A co to znaczy 5F ----> cardvicelist ? 5F czyli 5F Information Electr to chyba VCDS ? A car devicelist jest w zielonym menu ? Czyli dwie zupełnie w innym miejscu rzeczy . No chyba że to jeszcze cos innego ? Jak cardvicelist w Green Menu to tak , jest w pełni zielony kwadracik APS (a byla tylko zielona ramka). Restart MMI oczywiscie dzisiaj to z kilka razy już byl.
s3marek Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Masz nie daleko do VAG AUDI SERVICE podjedz ci to ogarną na poczekalni.
mcemsi Opublikowano 16 Czerwca 2015 Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) To moze na koniec jak sam tego nie zwalczę. Za darmo tego nie zrobią choć to rozumiem jednak nie zrozumiem jak zaspiewają za to kilkaset PLN. Narazie zostałem z tym sam. Wróćmy do tematu jeżeli mozna: Może ktoś mi to wyjaśnić : To wiązka z Kufateca łącząca sterownik + zasilanie + CAN + masa + glosniczek : - Do sterownika wciskamy tą brązowa wtyke , filozofii tu raczej nie ma - Masa gdziekolwiek do budy auta , tak ? - Głośniczek tez logiczny raczej - + zasilania (o ile to jest to) to po dlugich lekturach wychodzi , że mam wpinac w gniazdo bezpiecznika obok schowka ale najlepiej takiego co żyje tylko po włączeniu zapłonu bo inaczej aku padnie szybko , tak ? - CANy , no wlasnie tego za cholere nie rozumiem , który post mówi o lokalizacji podłączenia tych dwóch przewodów - polaryzacja +/- tu jest ważna ? chociaż tu jest chyba kwestia low i high a nie +/- Edytowane 16 Czerwca 2015 przez mcemsi
wrclaguna Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 Nie wiem co za szpec to ci robił Wiazki sa p&p ( nawet na przewodach sa opisy ktory PIN i jaka wtyka) Nie wiem co mozna pomylić do sprawdzenia CANY lub bezpiecznik
mcemsi Opublikowano 17 Czerwca 2015 Opublikowano 17 Czerwca 2015 No szpec z założenia miał tylko zrobić tzw brudna robotę - ściagać zderzak , wiercić dziury , pościagąc tapicerki , listwy itd ,powkładać całą instalację. Podłączenie jak sie uda. No ale się widać nie udało. Bywa niekiedy. W instrukcji z Kufateca pisze : Insert the twisted CAN lines at the CAN plug PIN 6 Low and High Pin 6, fig. 28 -30 , czyli wetknij skręcone kabelki we wtyk CAN , pin6 Low i pin6 High , rys. 28-30. Gdzie to tu widać ? To jest ten wtyk ostatni po prawej : 28: 29: 30:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się