Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] VW GOLF AFN


Szewczenko7

Rekomendowane odpowiedzi

twój kolega ma normalny wynik, ma turbine wydajnieszą niz twoja, poza tym 370 to nie 420nm, zmieniałes u siebie mapsensor :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez ja nie mam 420nm.. mam 390 a to chyba jest b.duza roznica kolego..

mapsensor mam z ARL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja te info wzialem z stronki V tech-a

Vtech nie jest cenionym chipmajstrem na rynku :wink4: według ich tabeli porównawczej tych hamowni, przekłamania są w tej samej skali, a juz nie raz tu na forum ktoś porównywał swoje auto na 2 hamowniach :wink4:

przeciez ja nie mam 420nm.. mam 390 a to chyba jest b.duza roznica kolego..

wiem ale pisałes że tyle wskoczyło i zostało zdjęte :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To bylo tylko raz...jak majster zmienil mape i pierwszy raz hamowal po jej zmianie ..moze wrzucil wszystko na maxa...tego nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra nie ma co sie kłócic masz czy nie masz, ważne ze sie jakos tam odpycha, u mnie przy takim setupie po drugiej korekcie po miesiącu zabiłem sprzęgło :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwielbiam takich :kox:

Kolego zgrzeb tak samo auto jak Piotrek i przejdz przez te wszystkie przerozne setupy jak on to robil.

420 niuta tam nawet nigdy nie miales ;) Ba, 390 niuta nawet to auto nigdy nie zobaczy na obecnym setupie ;)

Dostales wykres taki jaki chciales ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inercja zawyży moment w silniku turbodoładowanym -> http://tuning.dtgas.pl/index.php?chip=hamownia

Sam hamowałem się ASZ'tem po chipsie jeszcze z katem i wyszło 421Nm :evil::naughty: i 400Nm było przy 3000rpm hehe

Tutaj trzeba odjąć gdzieś z 20-30Nm. Programem cudów nie zdziała.

Moc powinna być podobna w obu pomiarach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe jak kolega ma w golfie ponad 370nm na hamowni u rogala gdzie nie ma inercji...

tez trzeba odjac? przeciez wszystkie hamownie klamia... i na oko i tak bedzie max 350nm

Panowie nie rozsmieszajcie mnie... :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe jak kolega ma w golfie ponad 370nm na hamowni u rogala gdzie nie ma inercji...

tez trzeba odjac? przeciez wszystkie hamownie klamia... i na oko i tak bedzie max 350nm

Panowie nie rozsmieszajcie mnie... :polew:

Mowie od tych moich inercyjnych trzeba odjąć...nie od rogalowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://imageshack.us/photo/my-images/25/wykresd.jpg/

jeden z najmocniejszych wynikow jaki byl na 216. tylko jest jedno ale, auto ma pompke 11mm w idealnym stanie (107j), chlodnice oleju mocala, duzy fmic z przodu, a awx dmucha 1,5bara.

auto jeszcze bez programu wyplulo prawie 150KM,co swiadczy o mozliwosciach pompy.

takze z tymi cyferkami Szewczenko nie wyjezdzaj, bo to nieosiagalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no co wy nie znacie sie 420nm to dla 216tek maly jogurt :kox: :kox:

szewczenko z pompa 11 to 500nm zrobi lekkim dmuchnieciem :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ciekwe sa te osiagnieacia i chcialbym progratulowac... ale z realnego punktu widzenia nie otrzymamy nawet czegos zblizonego na obecnym setupie, ale skoro kolega szewczenko nie chce skonfrontowac tego z inna hamownia to nic sie slowami mu nie udowodni. pozdrawiam i zycze rownie owocnych dalszych modow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fusse

i czym Ty sie tutaj chwalisz...

Ja mam zdrowiutenka 10tke , ktora da wiecej niz zmeczona 11stka

Turbinka na tym Twoim setupie jest malutka i dmucha te 1.5b do max 3tys juz nie wspominam ze jest wysilona na maxa , IC tez mam prawie ze wielkosci chlodnicy wody , i turbo dmucha wiecej niz Twoje i jest wydajniejsze...

Pompa 11stka to nie wszystko

I powtorze poraz setny i ostatni .. silnik silnikowi nie rowny , a wiec smiesza mnie gadaki ze afn na 10+216 max 150km , juz udowodnilem ze na dobrych 216 i 10tce mozna przekroczyc 17x Km i 380nm u to u Rogala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dajcie juz spokoj... ja wystroje u rogala finalnie ale wykres z kolegi hamowni ( kazdy sie pospuszcza) ... bedzie pierwsze 1.9 na BRD z 500 nm i 240 Km :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach te kreski... :decayed: każdy się o nie stara, żeby tylko któregoś pięknego dnia zostać skillowanym :kox: i się wku*wić i rzeźbić dalej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fusse

i czym Ty sie tutaj chwalisz...

Ja mam zdrowiutenka 10tke , ktora da wiecej niz zmeczona 11stka

Turbinka na tym Twoim setupie jest malutka i dmucha te 1.5b do max 3tys juz nie wspominam ze jest wysilona na maxa , IC tez mam prawie ze wielkosci chlodnicy wody , i turbo dmucha wiecej niz Twoje i jest wydajniejsze...

Pompa 11stka to nie wszystko

I powtorze poraz setny i ostatni .. silnik silnikowi nie rowny , a wiec smiesza mnie gadaki ze afn na 10+216 max 150km , juz udowodnilem ze na dobrych 216 i 10tce mozna przekroczyc 17x Km i 380nm u to u Rogala

stary wklej loga 11ke :decayed:

ps. ja mam nowiuteńką pompke 11 :tongue4: tak wiem silnik stary zurzyty kondon, co z tego że wszystko wymieniłem :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta Twoja 11stka z niemieckiej taksowki ktora przelatala mln km jest tak nowa , jak Twoja b5 :polew:

Zamykam temat bo nie ma sensu tu dalsze pisanie.

Pozdrawiam wszystkich fachowcow i wiecej spuszczania sie nad kreskami :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nowa to nowa, składana na nowych gratach w nadarzynie mam gwarancje kolego :wink4: nie jest to używka

Daj loga11ke to będzie wiadomo ile masz tam mocy mniejwiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...