striker9999 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam, temat brzmi trochę śmiesznie, ale zaobserwowałem takie zachowania autka. Jak temperatura zewnętrzna jest w granicy do 21-23 stopni, to autko jedzie bardzo fajnie, dynamicznie reaguje na pedał gazu. Jak temperatura zewnętrzna powyżej 24 stopni i postoi troche na słońcu, to robi się mułowaty. Na co może mieć taki drastyczny wpływ temperatura zewnętrzna? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 Na temperature w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 i znacznie mniej tlenu w powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 seryjny IC nie wyrabia w wysokich temperaturach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 trzeba załozyc drugi cooler Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
striker9999 0 Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 ok, IC. Jakie czynniki awaryjne mogą ograniczyć jego wydajność? Może byc zabrudzony, zapchany? Sensowne jest przeprowadzenie jakiegoś czyszczenia? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 nic nie zrobisz taki urok dizla :gwizdanie: nawet z większym coolerem odczuwalna jest róznica :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 20 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2011 byc moze masz zanieczyszczony IC stad jego nizsza wydajnosc. biorac pod uwage wplyw warunkow atmosferycznych, mozna zaobserwoac w kazdym pojezdzie. najwiekszy wplyw ma wilgotnosc powietrza. im mokrzej tym wieksza preznosci par w cylindrze co wplywa na poprawe osiagow. w kazdym ECU jest uklad kompensacji temperaturowej, w przypadku gdy IC jest czysty, moze sie zdarzyc ze uszkodzony jest uklad kompensacji temperatury miernika masy powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
striker9999 0 Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Uszkodzenie układu kompensacji temperatury miernika masy powietrza można w jakiś sposób zweryfikować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Uszkodzenie układu kompensacji temperatury miernika masy powietrza można w jakiś sposób zweryfikować? nie szukaj dziury w całym, to normalne zjawisko w TDI :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Uszkodzenie układu kompensacji temperatury miernika masy powietrza można w jakiś sposób zweryfikować? podmieniajac sprawna przeplywke, ze sprawnego na 100% auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się