MikeWawa Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Witam Kolegow Audi A4 2.5 TDi BAU Quattro tiptronic. Pytanie laika bo jest to moje pierwsze Audi . Co należało by wymienić/sprawdzić zaraz po zakupie ? Rozrząd był robiony 61 tys temu . Czy robić wymianę oleju w skrzyni biegów ? Jeśli tak to gdzie w Warszawie można znaleźć zaufanego mechanika który nie popsuje nowo nabytego Audi ?
Gracjan Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Oleje, filtry, rozrzad... Sprawdzić tarcze i klocki wraz z zawiasem...
AndyN Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 (...) rozrzad... (...) A na chooy? Ma wyskoczyć z 3 tysi ot tak? Masz kwity na wymianę tego rozrządu? Od kogo kupowana ta A4? Ma historię serwisową? Jaki przebieg? W-wa, MegaCar na Przasnyskiej, robią tylko auta grupy VAG
MikeWawa Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Papiery sa na rozrząd . Byla serwisowana w DE I PL . Sa na to kwity . Ciekawi mnie ta skrzynia . Ruszać czy może zostawić jak dobrze działa ? W pl jeden właściciel od 3 lat .
AndyN Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Ile auto ma przebiegu? Olej w skrzyni był kiedykolwiek zmieniany? AFAIK powinno się zmieniać dynamicznie co 60 tys. (według VAG nie ma potrzeby wymieniać w ogóle)
Gracjan Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Olej jak olej, traci swoje właściwości... Ja wymieniam w każdym aucie...
MikeWawa Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 @AndyN Ma około 270k . Nie ma historii wymiany oleju . Ps Czy również masz aut skrzynie biegów ?
AndyN Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Mam manualną Zrobić komplet logów. Opis jak zrobić jest tu lub na forum audiklub.org (na AKP ten silnik i ta skrzynia jest popularniejsza więc tematów lepszych jakościowo więcej) Masz faktury na ostatnią wymianę oleju i filtrów? Ile minęło od tego momentu czasu i ile przybyło km?
rav Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Ewentualnie po zakupie auta można też zainteresować się wyminą płynów w układzie hamulcowym, wspomagania kierownicy. Po za tym filtr paliwa, okresowo należy wymieniać.
Musashi Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Papiery sa na rozrząd . Byla serwisowana w DE I PL . Sa na to kwity . Ciekawi mnie ta skrzynia . Ruszać czy może zostawić jak dobrze działa ? W pl jeden właściciel od 3 lat . a jestes pewien ze stan licznika pomiedzy kwitami a widniejacym na liczniku sie zgadza?? [br]Dopisany: 20 Lipiec 2011, 22:51_________________________________________________do wymiany plyn chlodzacy i hamulcowy co 2 lata. w skrzyni olej bym wymienil dynamicznie wraz z filtrem.
MikeWawa Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Tak , to co jest w papierach ma "sens" 3 lata - 100 tys przebiegu . Brzmi sensownie . To raz . Dwa sa faktury na rozrzad.
Musashi Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Tak , to co jest w papierach ma "sens" 3 lata - 100 tys przebiegu . Brzmi sensownie . To raz . Dwa sa faktury na rozrzad. faktury mozna zrobic w fotoszopie...
MikeWawa Opublikowano 20 Lipca 2011 Autor Opublikowano 20 Lipca 2011 Wiec mam tylko faktury (drukowane na igłowej ) i naklejkę continetala o zmiana paska
danielom Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Od razu mowie ,nie wiem jak to wyglada w v6 ale jesli masz rozrzad z przodu to zrzuc oslone i zobacyzsz jak wyglada pasek, jak nie ma pekniec,wytarc itd i napisy jakies widac tzn ze byl jednak niedawno zmieniany i mozesz sobie go odpuscic.. Jedynie plyny eksploatacyjne, klocki tarcze itd bym posprawdzal.. Tutaj uwielbiaja pisac od razu czarne scenariusze jakby sami mieli z 1 reki samochody
Musashi Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Od razu mowie ,nie wiem jak to wyglada w v6 ale jesli masz rozrzad z przodu to zrzuc oslone i zobacyzsz jak wyglada pasek, jak nie ma pekniec,wytarc itd i napisy jakies widac tzn ze byl jednak niedawno zmieniany i mozesz sobie go odpuscic.. Jedynie plyny eksploatacyjne, klocki tarcze itd bym posprawdzal.. Tutaj uwielbiaja pisac od razu czarne scenariusze jakby sami mieli z 1 reki samochody nie sadzisz, ze gdybysmy mieli nowe, lub przynajmniej bylaby pewna wiarygodnosc przebiegow, czarnych scenaruiszy snuć by nie trzeba... ? skutki zerwania paska moga byc kosztowne. sam po zakupie auta do tej pory paska nie wymienialem wierzac w realnosc przebiegu. jednak jestem swiadomy ryzyka... i to moja decyzja, a nie sugestia doradcow do ktorych moglbym miec pozniej pretensje.
danielom Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Musashi, zgadzam sie jak najbardziej ale przecież pisanie ze faktury można zrobić w Photoshopie to juz troche skrajność. Napisałem przeciez, mozna wizualnie ocenic pasek i sie ustosunkowac czy faktycznie byl wymieniany czy nie.
Musashi Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Musashi, zgadzam sie jak najbardziej ale przecież pisanie ze faktury można zrobić w Photoshopie to juz troche skrajność. Napisałem przeciez, mozna wizualnie ocenic pasek i sie ustosunkowac czy faktycznie byl wymieniany czy nie. nie wymyslalbym sci-fi, gdyby nie to ze spotkalem sie juz z fakturami bez pokrycia w niemczech, auta z 2 "salonow " uzywanych pojadow prowadzonych przez rosjan faktury potwierdzaly przebieg na dany dzien, natomiast weryfikacja przebiegu w bazie vag wykazala znaczna rozbieznosc juz z data o wiele wczesniejsza....
kanu Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 poza tym w DE przy 120kkm wymienia się z rozrządu sam pasek, reszty osprzętu nie ruszają... więc dla spokojności sumienia ja tam bym wymienił kompletny rozrząd na porządnych częściach
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się