widro21 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 witam padł mi silnik, potrzebuje(kupię) "nowy", tylko woj. pomorskie najlepiej jeszcze w aucie. dodatkowo mam pytanie, czy muszę kupić ten sam typ silnika, czy może być inny? czy quatrro ma znczenie, czy silnik który był ze skrzynią automatyczną, pasuje, czy trzeba coś przerabiać? czy mogę bez większych zmian wstawić silnik 2.8?
szymus_k Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 2.6 to troszkę starsza konstrukcja niż 2.8 więc po drodze możesz napotkać troszkę problemów-ale wszystko się da:). Silnik, jeżeli wymieniasz na ten sam, to nie ma znaczenia czy z automata czy z manuala-przekładasz graty ze starego (dwumasa, docisk i reszta) i powinno śmigać. Nie wiem czy skrzynia z 2.6 pójdzie na 2.8, bardziej bliźniaczą konstrukcją do 2.8 jest 2.4 (prawie wszystkie graty te same). Pozdrawiam
radi Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 2.8 12v to prawie to samo co 2.6, a 2.8 30v to prawie to samo co 2.4 30v,co do zmiany silnika na 2.8 12v, to instalacja instalacja do wymiany,komp,kodowanie immo,skrzynia powinna pasowac,a na 2.8 30v to grubsza rzezba
domjenick Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 2.8 12v to prawie to samo co 2.6, a 2.8 30v to prawie to samo co 2.4 30v,co do zmiany silnika na 2.8 12v, to instalacja instalacja do wymiany,komp,kodowanie immo,skrzynia powinna pasowac,a na 2.8 30v to grubsza rzezba średnica tłoka w 2,8 30v jest 82,5 mm ,a w 2,4 30 V 81,0 mm -jeśli chodzi o takie drobne szczegóły sprzęgło we wszystkich V-kach B5 jest takie samo-tarcza 240mm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się