bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Witam otóż chce kupić inne auto niż audi i mam prośbę powiedzcie jakiego samochodu szukać żeby był mało podatny na jakość paliwa żeby np pompa itp się nie posypały?? Cena auta to do 15tyś roczniki powyżej 1998r jak się sprawują np ople,fordy,renówki na np ruskim dieslu?? Chciałem kupić Toyotę ale nic nie wiem o niej i czy będzie jeździć na takim paliwie i mieszanym bio paliwie np. zakładam duże przebiegi roczne do pracy zagranicą na zachodzie co weekend zjazd do domu. Więc kilka tyś km się zrobi ogólnie chodzi mi o to by do auta mało dokładać dlatego mam dostęp do takiej gnojówki i chciałbym z tego skorzystać audi mi szkoda. Czy od razu szukać VW lub Skody 1.9TDI 90KM a inne marki sobie odpuścić?? Myślę też o mondeo 2.0 Tdci podoła on zadaniu??
majkel_majki Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 TDCI nie lubi kiepskiego paliwa. Z doświadczenia wiem, że potrafi toto robić bezawaryjnie duże przebiegi, ale pod jednym warunkiem- nie można oszczędzać na paliwie. Co do oszczędności to wiem, że vectry b z silnikiem 1.7 TD jeżdża nawet na oleju jadalnym, znajomy taksówkarz tankował tym swoją i śmigała ponoć jak złoto.
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 1,7TD to ten koreański silnik jest?? a czy ten sie sprawdza może 1.7 DTI ?? bo raczej wolał bym autko coś koło ponad 2000 rocznika
majkel_majki Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 To jest japoński silnik produkcji Isuzu. W astrze montowano ten sam motor, ja mówiłem od TD bo D to straszny muł jest. Nie wiem do którego roku montowali te 1.7, ale w 98 chyba jeszcze występowały.
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 coś takiego da rade?? http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=ljh1ntb3ljwy
majkel_majki Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Dti to już jest całkiem inny silnik, zasilanie wprawdzie zrealizowane też na pompie rotacyjnej, ale nie wiem jaka tam siedzi i jak toleruje kombinacje z paliwem.
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 Najlepiej szukać starego poczciwego VW passata 90KM którym jeździłem to pojedzie na wszystkim no ale chciałbym mieć jakiś komfort i nowsze auto troszkę widzę że samochody z nowszymi silnikami diesla to raczej już nie jest duża oszczędność psują się i kosztowne naprawy są a paliwo no cóż na cpn też nie wiadomo co się wlewa do baku
cougarr2 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 myślę że czym starszy diesel tym lepsza tolerancja na jakośc paliwa
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 A jak jest z silnikami diesla skody ?? który najtańszy w eksploatacji ?? i czy przebiegi ok 300tyś nie są w nich straszne??
Gość Damian A4 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Powiem tak...nasz firmowy seat cordoba 1.9sdi jeździ na wszystkim już sto tysięcy i nic się nie dzieje
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 No słyszałem że SDI są dobre ale ciężko coś znaleźć z tym silnikiem ale będę szukał . A może coś o LPG powiecie?? jakie auto wybrać do tego powyżej 2000 roku??
SkOs Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 ja mam afna i leje co popadnie juz 2 lata(byle co = ruskie ) 0 wyciekow z pompy i lata ze ohoho;]
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 no ja troszkę się obawiam tego raczej wolę dobre paliwo do niego lać i nie masz żadnych objawów niepożądanych? jak turbina chodzi??
aju Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 afn, przepala znajomemu ponad 80tyś km każdą gnojówkę + kombinacje z "czerwonym" i inne takie fikuśne wynalazki, dodatkowo jest po programie i nic mu się nie dzieje
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 Jednak i tak wolał bym zakupić coś innego najwyżej swojego sprzedam 3 lata już nim jeżdżę nigdy mnie nie zawiódł 60tyś nim przejechałem ale nie ukrywam trochę mi się znudził :gwizdanie: Chyba jednak postawie na silnik SDI jakiś VW się znajdzie może
SkOs Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 jakie objawy ? te silniki sa nie do zajechania AFNy
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 O to nawet nie wiedziałem to może jednak przestane się bać i zaryzykuję Nie mam żadnych objawów żadnych błędów kopcenia trzęsienia itp Pawel69 sprawdził nawet auto mówi że jest ok tylko rozrząd mnie czeka to dodatkowy tysiak i znowu coś z za wiechą jakieś skrzypienie po szarpakach się pojawiło i ogólnie jakieś pierdy się sypią w tych samochodach plastiki zawias drzwi kupiłem go 08-2008 roku i duuuużo do niego dołożyłem hamulce,zaciski tylne i za wiecha kompletna nawet amory sprężyny i po prosu mnie to męczy troszkę [br]Dopisany: 23 Lipiec 2011, 19:39_________________________________________________ A zna ktoś może Holenderski mam dwa skany jakichś napraw od niego ale nic nie kumam znalazłem je dopiero ukryte wraz z książką w schowku tylnego podłokietnika ostatni wpis do książki który mnie mocno zastanawia :gwizdanie: i jakieś inne coś nie wiem do czego to zielone :> no i te naprawy domyślam sie że to o przeglądy chodzi http://imageshack.us/g/706/74745034.jpg/
mpoloo Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Jeżeli myślisz o Mondeo MK3 o w żadnym wypadku TDCI - pracuję w ASO Ford'a i wiem co mówię. Silniki TDCI są bardzo wrażliwe na jakość paliwa. Jeżeli uda Ci się znaleźć TDDI to pod warunkiem, że nie ma miliona kilometrów to bierz go. Silnik nie do zajechania. Standardowe usterki w tym samochodzie to KOROZJA(drzwi w dolnej części - przede wszystkim), napęd osprzętu (koło pasowe, napinacz) i koło zamachowe. Zawieszenie jest sztywne i nie do zajechania. Jakby coś to służę pomocą
bartek723 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 A tak przy przebiegu 270tyś TDDI co w nich siada?? bo taki jeszcze się da znaleźć a i czy 1.8 czy 2.0 ?? mam na oku Mondeo 2002 254.857 km
sołtys85 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Mój brat ma passata b4 silnik cholera wie ile ma ale on osobiście zrobił na opale nim 250kkm i nic sie nie zepsuło śmiga jak zły nawet w zimę. Silnik 1Z. Kupił paska b6 i nadal woli starego b4 bo tam nic sie nie pasuje ani nie wyskakuja błedy na kompie. Co do forda to odradzam serdecznie. Jak dokuczają Ci bolączki w audi i tracisz cierpliwosć to znaczy, że forda nie zdzierżysz tam to dopiero potrafi sie dziać. Kumpel ma dwa fordy mondeo tdci i powiem, że trzeba w to kasę pchać (on ma z salonu nowe). Jak kupisz forda to pwnie poznasz smak wymiany dwumasy, szwankującej elektroniki, zamarzających zamków i zacinajacyh się. Kumpel jednego z tych fordziaków ma w wersji platimium a tam wszystko na prad i ma co sie psuć jedno co fajne to klimatyzowane siedzenia. Nawet alternator mu padł w serwisie chyba chcieli za naprawę 3600zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się