Rad8k Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 reduktor jest wpięty w obieg wodny chłodnicy oleju, fotki są na pierwszej storenie tego postu , ... w jeden z przewodów wychodzących z chłodniczki oleju wpinasz reduktor ,a od reduktora do rury w którą był podłączony poprzednio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz96 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Dzięki. a powiedz mi czy jeśli mam kierunkowy reduktor To co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rad8k Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Dzięki. a powiedz mi czy jeśli mam kierunkowy reduktor To co wtedy? To musisz poszukac w internecie schematu obiegu wody w silniku 1.8 i podłaczyc zgodnie z przepływem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sołtys85 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Dzięki. a powiedz mi czy jeśli mam kierunkowy reduktor To co wtedy? W zasadzie prawie kazdy reduktor jest kierunkowy, ale gazownicy nie zwracają na to uwagi i podłaczają jak wygodniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się