Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z chłodzeniem reduktora


Rad8k

Rekomendowane odpowiedzi

właśnie nie wiem bo na blacie mam 90-92 a dopiero na klimatroniku i vagu zobaczyłem że jest taka temperatura.Czy masz jakieś błędy na vagu?zastanawia mnie to że od nagrzewnicy gry reguluje temp.to jest różnica 20st. a i tak nic się nie zmienia

Nie na vagu nie ma błędów. Na blacie 99-100C i na vagu tak sama temperatura . Jeszcze nie miałem czasu sie za to zabrac. A u Ciebie coś ruszyło sie w tej sprawie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłem nową chłodnice bo rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że będzie niedrożna.jak tylko ja wymienie dam znać.ty jeżeli masz gorący górny wąż do chłodnicy to masz zimną chłodnice?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamówiłem nową chłodnice bo rozmawiałem z mechanikiem i powiedział że będzie niedrożna.jak tylko ja wymienie dam znać.ty jeżeli masz gorący górny wąż do chłodnicy to masz zimną chłodnice?

Tak górny wąż jest gorący a chłodnica jest zimna .

Ale moim zdaniem u mnie to nie wina chłodnicy bo po przegazowaniu, jest obieg i cała chłodnica zaczyna się robić gorąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po wymianie chłodnicy dalej 99st.kurde wszystko wskazuje na termostat ale jak go włoże do wody w garnku to otwiera się idealnie.

hmm ja swój termostat tez gotowałem i się otwierał ale nie mierzyłem przy jakiej temperaturze, trzeba by sprawdzić bo faktycznie moze to być wina termostatu ze otwiera się dopiero przy 100C

albo otwiera się za mało.

W drugiej kolejnosci zostało sprawdzić reduktor bo moze ma on wpływ na powiekszenie sie układu chłodzenia i pompa na niskich obrotach nie wyrabia. (Ale uważam to za mało prawdopodobne bo na żadnym forum nie spotkałem się z takim przypadkiem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym pojeździć trochę na PB i porównać. LPG lubi powodować podwyższoną temp. silnika. Szczególnie jak instalator ustawi małą dawkę paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym pojeździć trochę na PB i porównać. LPG lubi powodować podwyższoną temp. silnika. Szczególnie jak instalator ustawi małą dawkę paliwa.

Na PB jest to samo.

Poprostu z jakiegoś powodu nie otwiera się termostat. :wallbash:

Mam prośbę jeżeli ktoś dysponuje to poprosił bym o fotke zamontowania reduktoraw waszych silnikach (połączenie wodne) :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pierwsza podstawowa sprawa reduktor jest wpięty w mały obieg cieczy chłodzącej i z dużym obiegiem jak i grzaniem silnika niema nic wspólnego, jady wpływ jaki może mieć na temperaturę cieczy to taki że dłużej się nagrzewa silnik jak.

Założenie gazu (nie reduktora tylko sam fakt zamontowania instalacji) może skutkować tym ze gazownik oddał samochód z zapowietrzonym układem chłodzenia lub jeśli silnik chodzi na mocno ubogiej mieszance to będzie się grzał czyli źle skalibrowana instalka, a jeżeli w układzie chłodzenia ciągle jest bulgot i silnik ma wysoka temperaturę to może byc przypadek że reduktor przepuszcza gaz do układu chłodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pierwsza podstawowa sprawa reduktor jest wpięty w mały obieg cieczy chłodzącej i z dużym obiegiem jak i grzaniem silnika niema nic wspólnego,

No może własnie ma...

Założenie gazu (nie reduktora tylko sam fakt zamontowania instalacji) może skutkować tym ze gazownik oddał samochód z zapowietrzonym układem chłodzenia lub jeśli silnik chodzi na mocno ubogiej mieszance to będzie się grzał czyli źle skalibrowana instalka, a jeżeli w układzie chłodzenia ciągle jest bulgot i silnik ma wysoka temperaturę to może byc przypadek że reduktor przepuszcza gaz do układu chłodzenia.

-Układ jest odpowietrzony

-Jak już wcześniej pisałem na PB jest to samo co na LPG

-reduktor nie przepuszcza gazu ,węże nie są twarde, po odkręceniu korka nie śmierdzi gazem

Problem jest w tym że nie ma duzego obiegu

Czy ktoś ma zdjęcie podłączenia swojego reduktora jeżeli nie to czy może takowe zrobić i wstawić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wpięty szeregowo od głowicy do reduktora i dopiero do nagrzewnicy.zastanawiam się czy długość węży idących do i z reduktora nie ma wpływu na to że pompa nie ma siły pociągnąc płynu!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam wpięty szeregowo od głowicy do reduktora i dopiero do nagrzewnicy.zastanawiam się czy długość węży idących do i z reduktora nie ma wpływu na to że pompa nie ma siły pociągnąc płynu!?

Ja też mam szeregowo..

U mojego kolegi który też ma a4 jest wpiety równolegle do przewodów nagrzewnicy i jest ok.

Dlatego chciałbym zobaczyc jak jest u innych , czy jest ktoś kto ma wpięty szeregowo (najlepiej w chłodnice oleju)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moja rada taka jak chcecie wykluczyć czy to reduktor czy nie, odpinamy węzę od reduktora i złączamy je kawałkiem rurki czy kolankiem i trza pośmigać na benzynie zobaczyć jak będzie, ale moim zdaniem to na 90% problemy z termostatem

poza tym jeżeli macie podpięte szeregowo to tylko zwiększa opór na tym obiegu i automatycznie po otwarciu dużego obiegu więcej powinno iść w niego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moja rada taka jak chcecie wykluczyć czy to reduktor czy nie, odpinamy węzę od reduktora i złączamy je kawałkiem rurki czy kolankiem i trza pośmigać na benzynie zobaczyć jak będzie, ale moim zdaniem to na 90% problemy z termostatem

poza tym jeżeli macie podpięte szeregowo to tylko zwiększa opór na tym obiegu i automatycznie po otwarciu dużego obiegu więcej powinno iść w niego.

No właśnie tak muszę zrobić , wcześniej mi się nie chciało w to bawić bo przepływ przez reduktor jest ,ale może za mały i pompa na niskich obrotach nie wyrabia :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie tak muszę zrobić , wcześniej mi się nie chciało w to bawić bo przepływ przez reduktor jest ,ale może za mały i pompa na niskich obrotach nie wyrabia :gwizdanie:

Ale to nie jest tak mały obieg nie służy do chłodzenia silnika, tylko do ogrzewania i chłodzenia oleju jeśli jest taka chłodnica. Tylko olej jest chodzony cieczą o temperaturze pracy silnika bo olej jest cieplejszy zazwyczaj a przy rozruchu możne być podgrzewany:). Do chłodzenia służy duży obieg i np jak niebedziesz miał przepływu przez nagrzewnice to teoretycznie powinien tylko niegrzać w kabinie a temperatura powinna być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany , miałem rację winowajcą okazał się reduktor. Po wypięciu reduktora i wstawieniu w jego miejsce kolanka, autko smiga jak potrzeba a temperatura trzyma się równiutko 90C (nawet przy włączonej klimie).

Najwidoczniej zwężony obieg przez chłodnice oleju bardzo obciąża pompe oraz silnik, bo po odpięciu reduktora audi az odzyło. :gwizdanie:

Czeka mnie już tylko wyprawa do gazowników z reklamacją usługi :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj znać jak podłączyli

Podłączenie jest tak jak było, poszedł syf w reduktor pomogło przedmuchanie całego układu kompresorem...

z nagrzewnicy poleciały duze płaty (takie jak od łuszczacej sie farby)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego Rad8k miał bym prośbe mógł bys mi wytłumaczyć jak masz podłączony reduktor ktory przewod gdzie idzie tak łopatologicznie bym był Ci bardzo wdzięczny bo u mnie mam podłączony tak że jeden mam do przepustnicy drugi do dolnego przewodu od chlodnicy.i redaktor ciężko się nagrzewa i gaśnie mi samochod. DZIĘKI POZD. jeśli możesz to fotki wyslij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...