Góral65 Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 Witam wklejam wykres proszę o opinie przeglądając inne wykresy wygląda na to że każdy ma o wiele więcej mocy niż fabryka podaje chyba że hamownia coś nie tak wskazuje w co raczej wątpię co o tym myślicie mysli druga rzecz co mnie też nurtuje to wskazania spalania na fisie przy normalnym przyspieszaniu na pierwszym i drugim biegu przekracza 25 i dochodzi nawet do 34ll wcześniej było max do 25l no i jak zapalę zaraz wskazuje 6,6l było 1,2l czy jest jakaś możliwość VAGiem to zresetować biorąc średnią nie z fisa tylko po wlanym paliwie i przejechanych km nie widzę jakiejś różnicy w spalaniu ale sam widok takiej cyfry thumbdown nie wiem co jest powodem proszę o wypowiedzi i sugestie jak u was jest po takim zabiegu żadnych podpowiedzi nikt nie ma podobnego problemu z wyświetlaczem ??
Piotrek98igo Opublikowano 23 Lipca 2011 Opublikowano 23 Lipca 2011 standardowe kreski,tak zazwyczaj jest ze moc jest wieksza niz fabryka podaje,chyba ze silnik badz osprzet kuleje.na wykresie jest blad pisze 105ps
Góral65 Opublikowano 23 Lipca 2011 Autor Opublikowano 23 Lipca 2011 standardowe kreski,tak zazwyczaj jest ze moc jest wieksza niz fabryka podaje,chyba ze silnik badz osprzet kuleje.na wykresie jest blad pisze 105ps to raczej nie ma znaczenia
dejf Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Program na lajcie:) efekty w normie. Popraw 105 na 116ps na wykresie to moze cos dojdzie przynajmniej w swiadomosci
Góral65 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Opublikowano 26 Lipca 2011 Program na lajcie:) efekty w normie. Popraw 105 na 116ps na wykresie to moze cos dojdzie przynajmniej w swiadomosci ta liczba mi nie przeszkadza chłopaki źle wpisali na hamowni bardziej przeszkadza mi liczba na fisie ale nikt tego wątku nie komentuje
spanky Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 wyzeruj fisa i zoabcz co bedzie sie dzialo .. po czipsie zawsze chwilowe bedzie wieksze przy deptaniu, wkoncu zeby bylamoc musi byc podlane gnojem
dejf Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 wyzeruj fisa i zoabcz co bedzie sie dzialo .. po czipsie zawsze chwilowe bedzie wieksze przy deptaniu, wkoncu zeby bylamoc musi byc podlane gnojem Ta opcja powinna być znana posiadaczom FIS'a..? BTW - kopci coś furak?
variocustoms Opublikowano 26 Lipca 2011 Opublikowano 26 Lipca 2011 Góral proponuję wyzerować FISa i ustawić na średnie spalanie a nie na chwilowe, miałem program ze 140 na 166 KM i średnie spalanie znacznie spadło, nie wiem czy Cię pocieszę ale jak odpalisz VR6 to na chwilowym pokazuje 99L/100 i spada do rzeczywistego spalania, jakie masz wyniki z tankowania ???
Góral65 Opublikowano 27 Lipca 2011 Autor Opublikowano 27 Lipca 2011 wyzeruj fisa i zoabcz co bedzie sie dzialo .. po czipsie zawsze chwilowe bedzie wieksze przy deptaniu, wkoncu zeby bylamoc musi byc podlane gnojem Ta opcja powinna być znana posiadaczom FIS'a..? BTW - kopci coś furak? nic nie kopci przy wgrywaniu nowych map tak długo ustawiał aż dymienie praktycznie znikło [br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 18:04_________________________________________________ Góral proponuję wyzerować FISa i ustawić na średnie spalanie a nie na chwilowe, miałem program ze 140 na 166 KM i średnie spalanie znacznie spadło, nie wiem czy Cię pocieszę ale jak odpalisz VR6 to na chwilowym pokazuje 99L/100 i spada do rzeczywistego spalania, jakie masz wyniki z tankowania ??? tak jak pisałem na początku średnie spalanie rzeczywiste nie zmieniło się fisa zresetowałem interesuje mnie bardziej czy wskazanie spalania (chwilowe) można zresetować VAGiem póki co dzięki za wszystkie podpowiedzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się