prometeusz86 Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 Witam. Mam problem. Wycieka mi olej problem w tym ze nie moge go zlokazlizowac. Na obrazku zaznaczylem gdzie znajdowal sie olej. Kolor czerowny rurka byla od spodu w oleju, ale wyciągłem ją wymylem i przyjzalem sie ale nie znalalzem jakiejsc dziurki, kiedy zdjąłem pokrywe silnika tam tez olej sie znajdował. A co ciekawe wczoraj przejechalem 350km i patrze dzisiaj a olej znadowął si ena tym plstiku co odpowrowadza powietrze <kolor zółty) tak jak by ten olej pod cisnienem wyelcial i osiadł sie na tym plastiku. Gdzie moze byc przyczyna wycieku? pozdrawiam i prosze o dopwoiedz
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 wyglada ze sobie skads pryska do gory przygladales sie masce? moze skads pryska na maske a na przewod i plastyk skapuje? ten przewod to odpowierzenie komory korbowej i w nim oleju pod cisnieniem nie powinnobyc. jak wygladal ten przewod w srodku olej sie nie lał? powinienes zdjac pokrywe silnika ta plastykowa z napisem TDI uruchomic silnik i dobrze sie przyjrzec czy nie pryska spod uszczelki pokrywy głowicy. ew. zajrzyj czy nie wydostaje sie olej spod oslony rozrzadu jest tam uszczelniacz walka rozrzadu a panewka jest smarowana pod cisnieniem weic teoretycznie stamtas moglby sie cos wydostawac.
prometeusz86 Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Opublikowano 5 Lutego 2008 ten przewod to odpowierzenie komory korbowej i w nim oleju pod cisnieniem nie powinnobyc. nie powinno??!!Mowisz o tej rurce zaznaczonej na czerowno? jak wyciagłem to tam jest taki syf, smar zgeszczony olej badz nawet sam olej.. a jeszcze jedno..mam taki problem ze kiedy jade i przyspieszam lekko to samochod na około 0,5 s dostaje muła..
Musashi Opublikowano 5 Lutego 2008 Opublikowano 5 Lutego 2008 to sie nazywa turbodziura. zeby turbina rozpoczela ladowanie, wylatujace spaliny musza zwiekszyc jej obroty, ( ten moment to odczucie pustki na aslaltowej czasoprzestrzeni) to powoduje wzrost ladowania powietrza, wiec i dawki paliwa efektem tego mocy i momentu oraz dalsze zwiekszenie obrotow turbiny, wieksze doladowanie, znow wzrost mocy, wzrost obrotow, itd az zawor to odetnie.zeby nie wyfrunela przez wydech. skoro czysciles waz to trzebabylo wyczyscic go w srodku. zdejmij oslone silnika, wtedy bedziesz mogl zdemontowac tez wąz czyszczenie mu nie zaszkodzi. pozniej jak go podlaczysz do zaworu odpowietrzania na pokrywie glowicy mozesz odpalic na chwille silnik i zobaczyc co sie z niego wydobywa tylko nie zagladaj bezposrednio, zeby ci w oczy nie napluł. glupio by bylo, jako ostatni motyw w zyciu ogladac przewod odpowietrzajacy, znam ciekawsze widoki :gwizdanie:
prometeusz86 Opublikowano 5 Lutego 2008 Autor Opublikowano 5 Lutego 2008 moge prosic o Twoj numer gadu.. mama wiele pytan bardzo był bym wdzieczny oczywiscie na pw
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się