Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zamiana AFN na AVG


aaaPablo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. :hi:

W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. :wallbash:

Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi.

Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce?

Proszę o poradę.

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. :hi:

W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. :wallbash:

Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi.

Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce?

Proszę o poradę.

Pzdr.

bedzie pasować
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

A co sie stało z twoim ze naprawa nie opłacalna.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AFN i AVG to bliźniacze jednostki, więc silni wymienisz P&P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie samo zrobiło. Nie mam zielonego pojęcia, jak do tego doszło. ;(

Nic wcześniej nie hałasowało, czy stukało czy cokolwiek.

Poprostu jechałem i zaczęło napier..., że głowa mała. :shocked:

Później to już holowanie i inne przygody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Planuje podmienić goły słupek z silnika AFN. Mój stary silnik to AVG.

Nie będzie problemu z osprzętem? ECU?

Gdzięś wyczytałem że różnią się wtyczki od elektroniki.

szukaj czegos z 99r, były na przemian AFN i AVG, w starszych mogą róznic sie wtyczki ot taki psikus, mapsensor jest w kompie w starszych AFN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi tez ulecial zawor przy 250 tys realnych, tez glowica rozbita i tlok pekl ale dol sie ostal w calosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, remont głowicy innej bo z mojej wiele nie zostalo na tym garze co uleciał zawor. naszczescie trzonek zaworu wypadl kanalem ssacym i przykleil sie w kolektorze stad tylko leb zaworu wbity mialem w tłok. stalo sie to 400km po zmianie uszczelki pod glowica :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica i tłok od kolegi z forum jakies 300zł ale wtopiłem troche z glowica bo okazalo sie że ma nadpekniety jeden mostek no i wy**bane gniazdo pod srube trzymajaca wtrysk.

uszczelka, docieranie itd.

Pierscienie zostaly z tego tloka kupionego bo przy pomiarze szczelinomierzem zuzycie było niewielkie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...