aaaPablo 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam. W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi. Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce? Proszę o poradę. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam. W mojej niuni padł silnik (A4 Avant 1997rok AFN). Naprawa nieopłacalna. Kolega z forum zaproponował mi goły silnik AVG. Podobno wszystko pasi. Czy cały osprzęt z mojego AFN będzie pasował, czy mam się liczyć z jakimiś trudnościami przy przekładce? Proszę o poradę. Pzdr. bedzie pasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cin 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Witam A co sie stało z twoim ze naprawa nie opłacalna. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Wał korbowy i panewkę obróciło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 A jak to zrobiłes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalik 2 Opublikowano 26 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 AFN i AVG to bliźniacze jednostki, więc silni wymienisz P&P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aaaPablo 0 Opublikowano 26 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2011 Sie samo zrobiło. Nie mam zielonego pojęcia, jak do tego doszło. ;( Nic wcześniej nie hałasowało, czy stukało czy cokolwiek. Poprostu jechałem i zaczęło napier..., że głowa mała. Później to już holowanie i inne przygody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawer88 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam Planuje podmienić goły słupek z silnika AFN. Mój stary silnik to AVG. Nie będzie problemu z osprzętem? ECU? Gdzięś wyczytałem że różnią się wtyczki od elektroniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Witam Planuje podmienić goły słupek z silnika AFN. Mój stary silnik to AVG. Nie będzie problemu z osprzętem? ECU? Gdzięś wyczytałem że różnią się wtyczki od elektroniki. szukaj czegos z 99r, były na przemian AFN i AVG, w starszych mogą róznic sie wtyczki ot taki psikus, mapsensor jest w kompie w starszych AFN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawer88 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Właśnie ciężko znaleźć AVG za dobre pieniądze, a AFN nie brakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ale AFN 99r to to samo dosłownie w czesciach osprzetu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 A jaki przebieg zepsutego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawer88 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Przebieg to 217 tyś. Ale urwał mi się zawór, rozwalił głowice i uszkodził jeden tłok. Generalnie to przed awarią silnik chodził świetnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Mi tez ulecial zawor przy 250 tys realnych, tez glowica rozbita i tlok pekl ale dol sie ostal w calosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawer88 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 I co zrobiłeś? Wymieniłeś głowice + ten 1 tłok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Dokładnie, remont głowicy innej bo z mojej wiele nie zostalo na tym garze co uleciał zawor. naszczescie trzonek zaworu wypadl kanalem ssacym i przykleil sie w kolektorze stad tylko leb zaworu wbity mialem w tłok. stalo sie to 400km po zmianie uszczelki pod glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawer88 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Ile taka przyjemność bez robocizny Cie kosztowała? Jak wymieniałeś ten 1 tłok to dawałeś nowe pierścienie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielom 3 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Głowica i tłok od kolegi z forum jakies 300zł ale wtopiłem troche z glowica bo okazalo sie że ma nadpekniety jeden mostek no i wy**bane gniazdo pod srube trzymajaca wtrysk. uszczelka, docieranie itd. Pierscienie zostaly z tego tloka kupionego bo przy pomiarze szczelinomierzem zuzycie było niewielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nawer88 0 Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Hm...koszta wydaje mi się że nie będą wcale mniejsze jak zakup jakiegoś gołego słupka z głowicą z demontażu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się