Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analize logów


MichałGST

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, proszę o analizę logów. Samochód ogólnie jest "zmulony" a pow 3 tyś dużo mu brakuje.

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53029.html

Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53030.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53031.html

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/wronz123456789_53032.html

Z góry dziękuje, to moje pierwsze logi więc proszę o wyrozumiałość :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co tu duzo gadac. Turbina zdrowo zasyfiona. Bez czyszczenia sie nie obejdzie.

Pamietaj zeby nastepnym razem zamieszczac komplet logów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź cały układ podciśnieniowy, powymieniaj podejrzane wężyki, po skracaj te co są za długie, zwróć uwagę czy któryś nie ma tendencji do zaginania się, sprawdź zaworek zwrotny koło turbo, sprawdź akumulator podciśnienia, ta czarną gruszkę czy jest szczelna, odepnij wężyk od ecu i go przedmuchaj, zdejmij zawleczkę na końcu sztangi i odkręć gruszkę od wspornika, śrub na sztandze nie dotykaj! sprawdź ręcznie czy po wciśnięciu ręka sztangi nic nie wadzi, trze czy trzeszczy, podczas wciskania sprężyna ma stawiać olbrzymi opór, przydało by się wyczyścić gruszkę bo pewnie pordzewiała w okolicy sprężyny, może wpuść jakiś olej nie niszczący gumy tym odpowietrznikiem pod spodem gruszki tam gdzie masz sztangę, tam gdzie zakładasz wężyk ma być sucho, zwróć uwagę czy tam nie ma cieczy

masz katalizator? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim zrobisz cokolwiek uzuplenij logi statyczne i statyczne w trybie Basic Settings

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem takie samo cos i to byla gruszki wina

Jest to wręcz niespotykany przypadek w silnikach gdzie grucha jest montowana pionowo nad turbosprężarką. Faktycznie ją przycinało ? Zardzewiała była sztanga czy jak, bo jestem niezmiernie ciekaw ?

Sorry za OT w temacie ale ciekawość mnie zżera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm podmiana zaworka n18 i n75? może to wina wtrysków albo pompy? rozumiem że auto nie kopci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupiłem auto turbina stała, Audi było totalnym mułem. Wyczyściłem geometrie, turbo zaczęło dmuchać ale samochód wpadał w tryb awaryjny.

Za jakiś czas pojawił się dymek. Okazało się że posypało się coś w pompie i opiłki poszły na wtryskiwacze. Oczywiście wtryski i pompa zostały zrobione, teraz nie kopci.

Spotkaliście się kiedyś ze źle złożoną turbiną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem takie samo cos i to byla gruszki wina

Jest to wręcz niespotykany przypadek w silnikach gdzie grucha jest montowana pionowo nad turbosprężarką. Faktycznie ją przycinało ? Zardzewiała była sztanga czy jak, bo jestem niezmiernie ciekaw ?

Sorry za OT w temacie ale ciekawość mnie zżera.

Wiesz nie powiem Ci co bylo dokladnie z nia,bo wymienilem turbo.Mialem takie samo cos jak kolega podobnego, delikatne przeladowanie do 1.1 bar i nagle spadek na 0.4-0.5 i totalny mul po chwili sie stabilizowalo i byl ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...