Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Słabo sie zbiera


mati101086

Rekomendowane odpowiedzi

Witam u mnie jest dziwna sprawa z moja a4 1z. Silnik strasznie mulowaty jest wiem ze 90KM to nie jakas rewelacja ale chyba powinien miec jak to diesel jakiegos kopa. Z moich ogledzin to wywnioskowalem kilka rzeczy po pierwsze turbina napewno nie zapieczona ani nic w tym stylu (po sciagnieciu weza ktory idzie od filtrta powietrza slychac ze gwizda) drugie spostrzeżenie to takie ze silnik ponizej 2000tys obrotow jest mega zmulony. Napewno ktos napisze zrob logi w VAGU a owszem z mila checia je zrobie gdyz zakupilem kabel lecz na forum jest troche malo zrozumialy opis jak dla kompletnego laika. Bylbym bardzo wdzieczny za jakas pomoc w zlokalizowaniu problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uzyj wyszukiwarki.

podlacz VAG-a zrob logi, sprawdz bledy.

pozatym to 90KM a auto swoje wazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wiem ze swoje wazy ale przed zakupem ogladalem inny 1z i zbieral sie o wiele szybciej niz moj. Logi maja byc statyczne czy dynamiczne ? I gdzie konkretnie wejsc w Vagu aby zrobic Logi. A wyszukiwarku uzywalem bo od zakupu samochodu praktycznie w kazdej wolnej chwili szukam odpowiedzi na swoje pytania lecz niestety nie na wszystkie da sie znalezc odpowiedz :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak by było przeladowanie lub niedoladowanie to auto by sie jakos tam zbierało... ale z twojego opisu problemu wywnioskowałem ze twoj 1Zepsuty nie ma sily d*py ruszyc co mi wyglada na przepływomierz. najlepiej podpiac kompa i sprawdzic...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musashi chyba chodzi o: http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja2.swf :>

:good: :good: :good: :good: :good: :good: :good::polew:[br]Dopisany: 27 Lipiec 2011, 09:42_________________________________________________

ja wiem ze swoje wazy ale przed zakupem ogladalem inny 1z i zbieral sie o wiele szybciej niz moj. Logi maja byc statyczne czy dynamiczne ? I gdzie konkretnie wejsc w Vagu aby zrobic Logi. A wyszukiwarku uzywalem bo od zakupu samochodu praktycznie w kazdej wolnej chwili szukam odpowiedzi na swoje pytania lecz niestety nie na wszystkie da sie znalezc odpowiedz :kwasny:

tzn ze zle szukales.

skoro sugeruje odnalezc odpowiednie wątki, tzn ze albo w nich doradzałem, albo je czytałem i uznałem że wypowiedzi i porady w nich zawarte są pomocne. :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno wiele rzeczy jest pomocnych nie powiem ze nie ale nie wiem gdzie dokladnie v vagu zrbic te logi bo jak tworzy to wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napewno wiele rzeczy jest pomocnych nie powiem ze nie ale nie wiem gdzie dokladnie v vagu zrbic te logi bo jak tworzy to wiem

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. dla odczytu bloków wartości mierzonych:

Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych].

a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać].

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

o co tutaj chodzi grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych]. - to jest to...

Tylko każdą grupę rób oddzielnie i na max nagrzanym silniku... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra cyzli logowac mam w zaznaczonym miejscu wszyskie ''grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023'' oczywiscie kazda osobno. Ale przez jak dlugi okres ? d55c5c2674b089fam.jpg

a te grupy jak logowac ''grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. dla odczytu bloków wartości mierzonych:

Select [z okienka Select Control Module] > 01-Engine > 08-Meas. Blocks [bloki wartości mierzonych].

a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać].

W przypadku tej grupy ważne jest, by wcisnąć przycisk LOG w chwili, gdy nastawnik ustawi się na Late [będzie to widać w polu drugim], a następnie, natychmiast rozpocząć logowanie przyciskiem START

o co tutaj chodzi grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

przecież sam sobie odpowiedziałeś na to pytanie co teraz zadałeś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok ale jak dlugo robic logi ? bo poza tym chyba sobie poradze

i jeszcze nie wiem co z tym ''grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok ale jak dlugo robic logi ? bo poza tym chyba sobie poradze

i jeszcze nie wiem co z tym ''grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:''

Wszystko masz rozpisane, przeczytaj procedury na spokojnie. Bez paniki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...