adamooo Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 planuję zakupić drukarkę laserową kolorową..z tego co wiem to najlepiej brać hp'ka..może macie jakieś sprawdzone drukarki.. do użytku półbiurowego raz w miesiącu muszę druknąć pare tysi stron
DeeJayMF Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 Ja mam w gabinecie stomatologicznym do druku zdjęć drukarkę epson b500dn, jest to tak jakby profesjonalna drukarka atramentowa, pojemność tuszu ok 7000stron. komplet tuszy kosztuje ok. 500zł A drukarka około 1800. Przy tym koszt papieru do drukarki atramentowej jest o wiele mniejszy, a jakość o wiele lepsza. Szczerze ją polecam
boguki Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 A ja odradzam drukarkę atramentową ze względu na zasychające w nich tusze jeśli się dłużej nie drukuje. W laserówce takiego problemu nie ma. Nie wiem jak jest z nowszymi drukarkami atramentowymi ale w starszych takie rzeczy się zdarzały. Obecnie używam laserówki HP z tym, że czarno białej więc niestety nic nie mogę polecić, ale potwierdzam że HP robi dobre drukarki.
valdi80 Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Ja w biurze mam czarno białą laserówkę w urządzeniu wielofunkcyjnym HP 3055 oraz kolorową HP Color LaserJet CP1215, wydruk z tej kolorowej jest świetny, tyle że tonery dość drogie, bo komplet kosztuje chyba 1200 zeta, tak przynajmniej mi mówią jak zamawiam. Ale w moim przypadku płaci pracodawca I mogę ją polecić
deszczyk Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 W firmie mieliśmy dwa Xeroxy, oba padły po kilku naprawach. Hp chodzi i chodzi, więc polecić mogę. Bardzo dobrze się u nas spisuje również OKI, jednak jest to laserówka czarno biała, a nie kolor, ale tyle co ona w dupsko już dostała to jakbym ja miał teraz kupować laser to wybrałbym OKI.
adamooo Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2011 zdecydowałem się na atramentówkę HP 8500 wifi..cena 899zł
malik Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 zdecydowałem się na atramentówkę HP 8500 wifi..cena 899zł Niestety odczujesz na kosztach eksploatacyjnych. Zdecydowanie lepszym rozwiązaniem do biura jest laser. Mimo wyższych początkowych kosztów zakupu dalsza eksploatacja wychodzi taniej niż atramentówka. Przy atramentówkach producenci koszt urządzeń subsydiują sobie późniejszymi wpływami ze sprzedaży pojemników z tuszem. Dlatego na pierwszy rzut oka atramentówki wydają się tańsze
mosqitt Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Również polecam OKI, mam w firmie(miałem również prywatnie poprzedni model) b4600 jednak b-cz, spisuje się całkiem nieźle drukuje się na niej mnóstwo umów i jak na razie nie zawodzi. Przy analizie kosztów popatrz ewentualnie na ceny bębna światłoczułego, którego koszt może czasami niemiło zaskoczyć.
nike21 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 Opublikowano 5 Sierpnia 2011 zdecydowałem się na atramentówkę HP 8500 wifi..cena 899zł padają jak muchy... a tusz zjeżdża w oczach. w zeszłym roku w jednym projekcie przekazaliśmy takich kilkaset sztuk. porządna to np taka: Drukarka HP Color LaserJet CP2025dn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się