Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Bardzo głośne wycie przy wysokich obrotach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem na wysokich obrotach w granicach 5tys w gore strasznie głośno wyje (dosłownie jak syrena strażacka :disgust:), jest to słychać to na tyle ze mogę mieć włączona muzykę na maxa i dalej to słyszę ale tylko kiedy jadę a nie dzieje sie to kiedy mocno przygazuje w na postoju, nie mam kompletnie pojęcia czym może to być spowodowane. Nie wiem czy to turbo czy cos innego. Zamieszczam zdjęcie na ktorym jest dziwny osad kolo turbo może to jakiś przeciek i dlatego wyje :embarrassed:, jeśli będziecie chcieli mogę nagrać film podczas jazdy z tym wyciem. Dzięki z góry za pomoc

2011072717561192.jpg

Opublikowano

najlepiej by było gdybyś nagrał filmik :hi:

Opublikowano

ten osad to raczej płyn chłodniczy uszczelka chyba poszła ,a jak w zbiorniku

?

Opublikowano

Filmik niezbyt dobrej jakości ale wydaje mi sie ze wszystko słychać, pedał w podłogę i trochę przed 5tys obrotów zaczyna wyć :kwasny:.

Płyn w zbiorniki jest minialnie poniżej minimum ale na zegarach nie pokazuje zlej temperatury jak jeżdżę. KYLOMC jutro po pracy jak ostygnie wszystko zobaczę co i jak z ta uszczelka.

Dzieki za zainteresowanie mam nadzieje ze razem cos wymyslimy i uda nam sie to naprawic.

Audi A4 B5 1.8T (AEB) quattro - wyje na wysokich obrotach

Opublikowano

może jakieś łożysko dostaje obrotów :kwasny:

Opublikowano

Wiem ze łożysko w napinaczu od klimy mam do wymiany, wymienię cały napinacz bo to są groszowe sprawy ale nie wydaje mi sie żaby aż tak to wyło

Opublikowano

pamiętam jak mi padły łożyska w kole ale jeszcze w escorcie też nie myślałem ze to taki efekt że tak może wyć wydaje mi sie ze jak dostaje dużych obrotów ale nie to tylko moje domysły

Opublikowano

oj wyje wyje....ale turbina to chyba nie jest wyło by znacznie wcześniej....kurcze może ktoś na forum pomoże..powodzenia :hi:[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 09:26_________________________________________________a słuchaj czy turbo robi sie czerwone po ostrym galopie? wiem że przez ten osad to może być trudne do zobaczenia ale spróbuj luknąć

Opublikowano

I tak czy siak mam do wymiany ten napinacz więc dzis go zamowie i w przyszłym tyg przyjdzie i wymienię przynajmniej jesli to nie to to wyeliminuje jedną z potencjalnych przyczyn

Opublikowano

najpierw wymień ten napinacz ja mam podobny dźwięk ale na niskich obr. w zimnych warunkach i to turbina prawdopodobnie (popękana )

Opublikowano

Napinacz zamówiony, powinien być kolo wtorku wiec postram sie go od razu wymienić i zobaczymy co i jak, natomiast w sobotę sprawdzę te porady które napisaliście i dam znać na czym stoi temat. Dzięki za zainteresowanie :)[br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 04:49_________________________________________________

ten osad to raczej płyn chłodniczy uszczelka chyba poszła ,a jak w zbiorniku

?

osad wyczyściłem wyrównałem płyn w chłodnicy i zboczymy, ale probowałem dokręcić węza z płynem chłodniczym do turbo i niby dobrze dokręcony

oj wyje wyje....ale turbina to chyba nie jest wyło by znacznie wcześniej....kurcze może ktoś na forum pomoże..powodzenia :hi:[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 09:26_________________________________________________a słuchaj czy turbo robi sie czerwone po ostrym galopie? wiem że przez ten osad to może być trudne do zobaczenia ale spróbuj luknąć

nic takiego sie nie dzieje

jak narazie nie mam żadnych pomysłów co z tym zrobić ;( a czasem jak trzeba przycisnąć to aż wstyd jak to zawyje

Opublikowano

Poczekaj do wymiany napinacza - jest duża szansa, że to wystarczy. Swoją drogą ciekawe, że tak gwałtownie startuje i to dopiero w okolicy 5k obr. ...

Opublikowano

U mnie było to samo i na dodatek zrobiło mi sie tak po wymianie rozrządu juz byłem w szoku ze zle złozylem :shocked: ale przeciez ustawilem wszystko po znakach i bylo sprawdzane wiec odciagnolem napinacz paska osprzetu i wyszlo ze to napinacz tego pasaka wymienilem i wszystko dziala jak marzenie :good:

Opublikowano

Panowie sorki ze nie pisałem we wtorek ale była mała obsuwa z przesyłka, dziś dostałem część i od razu wymieniłem ale niestety dalej to "coś" wyje, potem wrzucę filmik tego zepsutego napinacza, byłem w szoku jak to chodzi[br]Dopisany: 04 Sierpień 2011, 23:56_________________________________________________zepsuty napinacz osprzętu Audi A4 1.8T Q (AEB)

tak to wyglądało, ale teraz juz naszczecie juz jest ok :) ale niestety dalej pozostaje problem z wyciem ;(

Opublikowano

podnieś przód na jakiś konkretnych klockach postaw żeby przednie koła były w powietrzu ty do samochodu jakiś kolega pod maskę i piz*a do 5 tysi. bo takie gdybanie to tylko marnowanie czasu.

Opublikowano

sory nie zauważyłem że Q masz :embarrassed: [br]Dopisany: 06 Sierpień 2011, 09:39_________________________________________________ :mysli:

Opublikowano

kiedy był wymieniany rozrząd, do spr. napinacz i rolka odwracająca

Opublikowano

Poprzedni właściciel twierdzi że zrobił na czas czyli przy 90k mil (~145k km) teraz mam 116k (~186k km) więc jest jescze czas do następnej zmiany

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...