Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Mapy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zrób ciśnienie gazu na 1.1 i zobaczymy jak sie zmieni mapa

Opublikowano

Stary ciśnienie robocze w sterowniku to ma być takie jakie było wracaj do niego i to szybko, a ciśnienie to musisz zmienić śruba na parowniku żeby się w programie wyświetlało 1,1.

Myślałem ze się odrobinę znasz jak pokazujesz mapę, ciśnienie robocze w programie to jest ciśnienie przy jakim była robiona auto kalibracji i potem do tego sterownik robi korekty. Poza tym krzywa mnożnika nie powinna być tak połamana.[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 22:51_________________________________________________już i tak rozwaliłeś mapę więc ustaw to ciśnienie na 1,1 a potem zrób auto kalibrację i mapę na drodze spróbuj zrobić (używając jak najmniej punktów) ale też zbierz punkty na benzynie do końca obrotomierza:)

Opublikowano

zrobiłem auto kalibracje, zebrałem mapy na benzynie i gazie, tylko że na ciśnieniu 1,3 bo nie wiem jak zmniejszyć na 1,1 :embarrassed:

Opublikowano

jesli ta zrobiona mapa jest w pierwszym poście to muszisz n adnia popracować:), jaki masz reduktor to ci powiem jak ustawić.

Opublikowano

4redtomasetto.th.jpg

czerwona strzałka wskazuje śrubę na klucz imbusowy musisz nią pokręcić i ustawić ciśnienie.

Kalibrowałeś przy pełnym bucie?

Opublikowano

tomasetto , ale jaki to jest firma a jest alaska i articic

Opublikowano

Tylko ze pokazana mapa ta od 4 biegu pokazuje ze ciśnienie jest ok jest jeden błąd na niej ostatnia kropka mnożnika (nie mówię o tej co jest na 26ms) powinna być na końcu punktów benzyny i jeśli tam mnożnik jest jeden to jest ok. Zastanawiają mnie tylko rozbieżności miedzy mapami pewnie były zdecydowanie inne warunki pracy.[br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 23:46_________________________________________________śruba w obu jest w tym samym miejscu.

Opublikowano

miałem tak koło 5,5 obr, ale jak zmienię ciśnienie to zrobię do podłogi :) na gazie też do podłogi ? jak dobrze potem mapę skorygować, jakie pkt. w górę a jakie w dół? :mysli::embarrassed:

Opublikowano

nie zmieniaj jeszcze ciśnienia zrób mapę jadąc w miarę łagodnie tak żeby sada pracowała i w miarę do końca obrotomierza (unikaj wciskania gazu do oporu, operuj nim w miarę łagodnie na koniec możesz kontrolnie dać do dechy) dopiero pokaż mapę.

Jaki błąd wywala stag?

Opublikowano

to tylko przegląd się zbliża, jak kalibrowałem to na 4ce cały czas kręciłem obrotami przyśpieszałem/zwalniałem pedałem gazu, miałem różne obciążenia, ta sama trasa na pb i lpg, starałem się tak aby ten pkt od obrotów na mapie cały czas był w ruchu, skakał po prostej zielonej i niebieskiej :) ale jutro zrobię tak jak piszesz

Opublikowano

no to robiłeś dobrze różne obciążenia ale nie maksymalne bo wtedy sonda nie pracuje i nic nie ustawisz. |Warto też przy kalibracji utrzymywać swój stały styl jazdy.

Opublikowano

max obciążenie = pedał max wciśnięty, stan silnika gdy sonda lambda stoi na bogato na PB a na LPG powinna być na bogato

Opublikowano

na maxa to po zrobieniu mapy możesz sprawdzić a nawet powinieneś czy sonda będzie pokazywała bogatą mieszankę zwłaszcza pod odcinką.

Opublikowano

jak masz podpięte sondy to w programie LPG pokazuje. normalnie na wykresie sinusoida a jak jest bogato to wykres wchodzi do góry i staje, nie opada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...