lukaszk Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 http://imageshack.us/photo/my-images/268/mapyi.png/ można prosić o ocenę map i czasu wtrysków... dodatkowo od jakiegoś czasu pachnie więcej niż powinno gazem... czyżby coś z mieszanką...
juby_p Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 zrób ciśnienie gazu na 1.1 i zobaczymy jak sie zmieni mapa
lukaszk Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 w sterowniku cisnienie robocze zmienilem na 1,1 bara i taka mam mapke teraz: http://imageshack.us/photo/my-images/641/mapy2.png/
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Stary ciśnienie robocze w sterowniku to ma być takie jakie było wracaj do niego i to szybko, a ciśnienie to musisz zmienić śruba na parowniku żeby się w programie wyświetlało 1,1. Myślałem ze się odrobinę znasz jak pokazujesz mapę, ciśnienie robocze w programie to jest ciśnienie przy jakim była robiona auto kalibracji i potem do tego sterownik robi korekty. Poza tym krzywa mnożnika nie powinna być tak połamana.[br]Dopisany: 29 Lipiec 2011, 22:51_________________________________________________już i tak rozwaliłeś mapę więc ustaw to ciśnienie na 1,1 a potem zrób auto kalibrację i mapę na drodze spróbuj zrobić (używając jak najmniej punktów) ale też zbierz punkty na benzynie do końca obrotomierza:)
lukaszk Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 zrobiłem auto kalibracje, zebrałem mapy na benzynie i gazie, tylko że na ciśnieniu 1,3 bo nie wiem jak zmniejszyć na 1,1
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 jesli ta zrobiona mapa jest w pierwszym poście to muszisz n adnia popracować, jaki masz reduktor to ci powiem jak ustawić.
lukaszk Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 to jest mapa po 4 kilometrach, ma 4 biegu http://imageshack.us/photo/my-images/402/mapa1f.png/ a to po po jeździe na mieście tak się zmieniła http://imageshack.us/photo/my-images/703/mapa2pc.png/ a reduktor mam tomasetto
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 czerwona strzałka wskazuje śrubę na klucz imbusowy musisz nią pokręcić i ustawić ciśnienie. Kalibrowałeś przy pełnym bucie?
predki74 Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 tomasetto , ale jaki to jest firma a jest alaska i articic
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 Tylko ze pokazana mapa ta od 4 biegu pokazuje ze ciśnienie jest ok jest jeden błąd na niej ostatnia kropka mnożnika (nie mówię o tej co jest na 26ms) powinna być na końcu punktów benzyny i jeśli tam mnożnik jest jeden to jest ok. Zastanawiają mnie tylko rozbieżności miedzy mapami pewnie były zdecydowanie inne warunki pracy.[br]Dopisany: 30 Lipiec 2011, 23:46_________________________________________________śruba w obu jest w tym samym miejscu.
lukaszk Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 miałem tak koło 5,5 obr, ale jak zmienię ciśnienie to zrobię do podłogi na gazie też do podłogi ? jak dobrze potem mapę skorygować, jakie pkt. w górę a jakie w dół?
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 nie zmieniaj jeszcze ciśnienia zrób mapę jadąc w miarę łagodnie tak żeby sada pracowała i w miarę do końca obrotomierza (unikaj wciskania gazu do oporu, operuj nim w miarę łagodnie na koniec możesz kontrolnie dać do dechy) dopiero pokaż mapę. Jaki błąd wywala stag?
lukaszk Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 to tylko przegląd się zbliża, jak kalibrowałem to na 4ce cały czas kręciłem obrotami przyśpieszałem/zwalniałem pedałem gazu, miałem różne obciążenia, ta sama trasa na pb i lpg, starałem się tak aby ten pkt od obrotów na mapie cały czas był w ruchu, skakał po prostej zielonej i niebieskiej ale jutro zrobię tak jak piszesz
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 no to robiłeś dobrze różne obciążenia ale nie maksymalne bo wtedy sonda nie pracuje i nic nie ustawisz. |Warto też przy kalibracji utrzymywać swój stały styl jazdy.
lukaszk Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 maksymalnie nie było, jechałem tak między 60 km/h a 110 km/h (czwarty bieg)
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 max obciążenie = pedał max wciśnięty, stan silnika gdy sonda lambda stoi na bogato na PB a na LPG powinna być na bogato
lukaszk Opublikowano 30 Lipca 2011 Autor Opublikowano 30 Lipca 2011 to na 100% miałem takie momenty że miałem wciśnięty na maksa... muszę zrobić jeszcze raz
juby_p Opublikowano 30 Lipca 2011 Opublikowano 30 Lipca 2011 na maxa to po zrobieniu mapy możesz sprawdzić a nawet powinieneś czy sonda będzie pokazywała bogatą mieszankę zwłaszcza pod odcinką.
juby_p Opublikowano 31 Lipca 2011 Opublikowano 31 Lipca 2011 jak masz podpięte sondy to w programie LPG pokazuje. normalnie na wykresie sinusoida a jak jest bogato to wykres wchodzi do góry i staje, nie opada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się