paweela Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 witam,ten problem był już poruszany ale nie znalazłem takiego przypadku jak mój.Na początku podczas drogi zaczeły bardzo wolno pracować a kiedy dojechałem na parking i zatrzymałem samochód nadal wolno ale to bardzo wolno pracowały aż zatrzymały sie.Po przeczytaniu Waszych porad na forum użyłem WD40 pryskając w opisane przez Was miejsca i wycieraczki zaczeły pracować prawie że normalnie.Wybrałem sie nad morze i do połowy drogi wszystko było ok.Kiedy chciałem wyłaczyć ich pracę dojechały do końca jak zawsze, cofneły sie i zatrzymały w połowie i tak dziłają do tej pory.Nie wracają na swoje miejsce w położeniu leżacym,dla nich konieć pracy jest w połowie szyby.Proszę o poradę jak rozwiązać ten problem i co jest tego powodem.
jarko Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Co to za rady żeby WD40 popsikać To trzeba rozebrać, przeczyścić i będzie działało... Zapewne machanizm na tulejkach Ci się zatarł i bez rozbierania sie nie obejdzie. Psikanie czymkolwiek jak widzisz nie jest rozwiązaniem.
krupskim Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Wycieraczkom było cięzko się obracać w tulejach , doszło do momentu że lżej było mechanizmowi od silniczka obrócić się na wieloklinie niż pokonać opór w tulejkach. Nie wiem czy uszkodziło te ząbków na stożku wychodzące z silniczka , czy na ramieniu.. Musisz rozebrać i sprawdzić co puściło.
paweela Opublikowano 29 Lipca 2011 Autor Opublikowano 29 Lipca 2011 bez robierania się nie obejdzie.dzieki za rady,mam nadzieje,że nie doszło do żadnych uszkodzeń mechanicznych
Maxss Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 Rozmawiałem z pewnym panem ,który mi rozbierał wycieraczki i powiedział mi ,że Audi A4 b6 ma właśnie taką wadę ,że prawie co rok trzeba przeczyścić mechanizm . Po prostu one się tak jakby zalepiają i trzeba je przeczyścić . A i na pewno każdy wie ,że nie należy ich samych rękoma przestawiać na swoje miejsce , ponieważ połamie się mechanizm i trzeba będzie kupić nowy .
jarko Opublikowano 29 Lipca 2011 Opublikowano 29 Lipca 2011 bez robierania się nie obejdzie.dzieki za rady,mam nadzieje,że nie doszło do żadnych uszkodzeń mechanicznych Psiknąłeś i nie pomogło... Najlepiej rozebrać i uczciwie wszystko przeczyścić. Zresztą jak rozbierzesz to zrozumiesz dlaczego tak trzeba Ja tak zrobiłem, zajęło mi to ponad 2 godziny i mam teraz spokój.
czakus84 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Opublikowano 6 Sierpnia 2011 jak dobrze poszukasz to gdzieś jest cały schemat demontażu tego ustrojstwa. niestety jest do duża wada całej grupy VW w latach 98-04, po prostu trzeba raz na jakiś czas się tym zająć :>
uhu2 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 jak dobrze poszukasz to gdzieś jest cały schemat demontażu tego ustrojstwa. niestety jest do duża wada całej grupy VW w latach 98-04, po prostu trzeba raz na jakiś czas się tym zająć :> Co do tych lat ktore podales to doloze jeszcze rocznik 2007 w b7 mialem przyjemnosc naprawiac zatarty mechanizm
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się