brankiniol Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 Witam Proszę o podpowiedź,które znaki są do ustawienia rozrządu. Mam na kole pompy wtryskowej rowek,do czego go ustawić?do tego wycięcia na obudowie w dolnej części? Więcej nie widze żadnych znaków na innych kołach typu -- czy OT. Szukałem i nie znalazłem
kantor8 Opublikowano 7 Lutego 2008 Opublikowano 7 Lutego 2008 to powinno Ci pomoócccc [br]Dopisany: 07 Luty 2008, 22:28 _________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=14490.0
brankiniol Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Opublikowano 8 Lutego 2008 No coś się dowiedziałem na rysunkach ,ale wciąż nie rozumiem tego: "blokada w pompie - PIN, blokada pod pompą Vacuum na walek.." PIN ? Vacuum?Pompa wtryskowa znaczy się? Te zero to w któym miejscu ma być? Sorry ,ale chyba jakiś niedomyślny jestem,albo to przez mój ostatni rozrząd w moim Megan z silnikiem Dci[br]Dopisany: 07 Luty 2008, 23:23 _________________________________________________Ide zaraz kręcić i zabieram laptopa do garażu,więc jeśli ktoś mógłby mi coś podpowiedzieć...
tomaszv8 Opublikowano 10 Lutego 2008 Opublikowano 10 Lutego 2008 Jeżeli masz silnik z 1998r to pompa vakum jest napędzana z wałka pośredniego więc wałek rozrządu blokujesz zdejmując pokrywę zaworów. Pompa wtryskowa blokowana jak na rysunku z auto daty. Punktu "0" szukaj z tyłu na kole zamachowym., po stronie kierowcy jest okienko.
brankiniol Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 Mam,zrobiłem wykonałem. Ustawiłem ,zrobiłem już 400km i chodzi. Pytanie tylko teraz takie,stał dwa dni ,dziś go odpalałem i miałem mały problem z odpaleniem.Dopiero za drugim razem po dłuższym czasie zapalił i chodził jeszcze nierówno.Myślałem ,ze to przez wymiane filtra paliwa i jego złe odpowietrzenie,ale zrobiłem już 400km.
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 brankiniol, a sprawdzales kat wtrysku??
brankiniol Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 No nie..... Na rozrządzie były znaki poprzedniej robocie,zgadzały się z ustawieniami.Wymieniłem kompletny rozrząd z paskiem klinowym i napinaczem paska klimy. Kątów nie ruszałem.W trasie idzie normalnie,tzn. chyba bo miałem zapakowany pod sufit bagażnik.Nie wiem jak ze spalaniem .Przejechałem 400km ,mam troche ponad połowe baku paliwa.Obawy mam do końca,w piątek wyjeżdżam za granice. Mam ze sobą VAG i laptop,podłączyć i sprawdzić jakieś logi?
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 To, ze na znaki nei znaczy, ze kat jest dobry. Co do logow to jest na forum opisane. 000 BS dla kata i reszte tez mozesz zrobic
brankiniol Opublikowano 12 Lutego 2008 Autor Opublikowano 12 Lutego 2008 Pikuś,masz to samo auto.Jak ze spalaniem ?100km leciałem po A4 ponad 160km/h ,ale reszte w kolumnie za drugim autem 120-130 ,a Zakopianke wooolno.Jak zatankuje do pełna to będe wiedział ile to pali.Ale jak dla mnie dieselek powinien przeleciec ponad 1000km.A tu wyjdzie mi 900??
Pikuś Opublikowano 12 Lutego 2008 Opublikowano 12 Lutego 2008 900 to i tak sporo. Ja w tamtym tygodniu pol trasa, pol zwyklej drogi z 300km, trasa 150-160 na zwyklej ciezko bylo sie bujnac z powrotem troche wolniej i do rezerwy zrobilem jakies 830 no fakt do zakopca i tamte gorki tez sie niezle pociskalo kilka razy. Spalanie rzedu 6,6 ale mam po chipie, wczesniej bez na trasie przy 4 osobach 5,9 nizszego wyniku nie uzyskalem, a po miescie teraz 7-7,5
brankiniol Opublikowano 25 Lutego 2008 Autor Opublikowano 25 Lutego 2008 Dojade do celu ,czyt. Węgry,to napisze ile wyszło.Tam będzie cieplej i płasko ale na trasie mam Słowacje. Dobra,robimy diagnoze i zobaczymy co tak pali. Wracając do tematu,po złożeniu spadła mi linka otwierania maski.Miałem extrema .Zdiałem dół pod silnikiem i wsadziłem ręke. Wszystko bez kanału[br]Dopisany: 12 Luty 2008, 21:39 _________________________________________________No więc kąt wtrysku oscyluje w granicach 60... Spalanie,960km na 52 litrach.Prędkość do 120 km/h dużo autostrad.Czyli wyszło poniżej 6 litrów co na quattro uważam,że b.dobrze
glapsson Opublikowano 25 Lutego 2008 Opublikowano 25 Lutego 2008 Witam Dorzucę podobne pytanie proszę o sprecyzowanie który znak na kole amachowym to jest ten właściwy? mam autodatę vaga itp auto działa --szukam już dłuższy czas na forum konkretnej odpowiedzi czy na kole trzeba ustawić na znak 0 czy na tę kreskę która znajduje się jakieś 2cm przed tym zerem tak czy tak auto działa i odpala dla obydwu ustawień ustawiałem wałek i pompę ale chcialbym wiedzieć dokładnie.. Dzięki
brankiniol Opublikowano 12 Marca 2008 Autor Opublikowano 12 Marca 2008 Pompa ustawiona juz pare dni temu.Mialem 63 jest 51 .Zrobilem pare kilometrow,sprawdze teraz ponownie czy trzyma sie widełek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się