ellada 0 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Kilka razy zdarzyło mi się,że temperatura silnika podskoczyła w czasie jazdy do ok 110 stopni.Włączyło się ostrzeżenie (czerwony termometr),po czym po chwili temperatura spadła. Wymieniliśmy najpierw termostat,problem się powtórzył,później czujnik temperatury i nadal wskazówka się podnosi.Wczoraj rano okazało się,że przez noc wyciekł cały płyn chłodniczy. Co może być przyczyną takich skoków temperatury? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Lepieej jedz do kogos kumatego zeby sprawdzil.Jezeli na liczniku pokazywalo 110 stponi to w realu ze 120 na 100% bylo.Moze pompa wody byc,aha jezeli termometr sie zapalil to brak plynu w zbiorniczku,a nie wysoka temperatura od tego jest zegar.Moze byc pier**la jak pompa wody a moze byc uszczelka czy nawet pekniecie blloku/glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ellada 0 Opublikowano 31 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 No właśnie szukam kogoś "kumatego" w okolicy Rzeszowa kto się na tym zna.Byłam w jednym z serwisów 4 razy i ciągle mam ten problem.Niby wszystko jest w porządku,podpięli pod kompa,wszystko ma działać...a zegar nadal skacze. Co do czerwonego termometru to zapalał się ten na środku u dołu (pomiędzy zegarami).Płyn wtedy był bo dopiero uzupełnialiśmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 byc moze ukrecona pompa plynu chlodzacego, stad skoki temperatury. obejrz czy pod silnikiem ponizej alternatora, pod pompa plynu nie ma wycieku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 A może wiskoza daje w d... :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepik 1 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Stawiam niestety na uszczelkę pod głowicą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 A może wiskoza daje w d... :gwizdanie: Ja raczej tez, ale człowiek ma nadzieje że to może jednak coś innego ;( Przerabiam to samo już dlugiiii okres na razie niunia daje radę , ale u mnie to raczej głowica pęknięta bo jak się jeździ spokojnie to jest OK .A jak dostanie w d.... to od razu płyn wywali :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 jak wiskoza co rozumiecie pod tym pojeciem.Kiedys wyjelem na probe wisko i bylo to samo,tylko ciut szybciej sie nagrzewal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snajper75 0 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Jest szansa że może nie załącza się ale raczej uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rookie 3 Opublikowano 31 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2011 Wątpię, albo pompa, albo uszczelka pod głowicą. Skoro płyn uciekł przez noc, może cieknąć któryś z króćców lub pompa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się