Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 97]Help request - rozpiska wtyczek do lamp


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Vitam !

Skompletowałem wszystko poza wiedzą :mrgreen: i dziś mam dzień wolny, więc będę robić przekładkę świateł ze zwykłych na xenony. W związku z tym mam kilka nie rozwiązanych zagadnień, ponieważ miałem do czynienia z elektroniką użytkową a nie samochodową.

1 - sterowanie świateł jest masowe - czyli przewód wspólny dla wszystkich świateł to plus ?

2 - w starych lampach przewody do silnika regulującego są w osobnej wtyczce 3-pinowej ?

3 - mam stare lampy Boscha, więc halogeny są w nie wbudowane i sterowanie nimi jest w głównej, okrągłej wtyczce ?

4 - ma ktoś rozpiskę przewodów w okrągłej wtyczce ? (wiem, sam mogę sobie pomierzyć - ale nie mam nikogo do pomocy ani warszatu, więc warunki mocno "polowe")

5 - silnik poziomowania świateł jest sterowany 3-ma przewodami (jeden masowy i dwa plusowe ?) - złe podłączenie grozi uszkodzeniem silnika ? Czy to sterowanie jest podawane z jakiegoś przekaźnika, czy stopnia mocy z zabezpieczeniem ? Jeśli bezpośrednio ze wzmacniacza różnicowego, to można go spalić przez "zwarcie" kabelków ?

6 - tu jest rozpiska okablowania nowych lamp Valeo i gniazda, którą sobie właśnie zrobiłem

Zakładam, że 5,6,7 to sterowanie poziomowaniem świateł a 1-4 wyg opisu (4 to plus ?)

Za pomoc z góry dziękuję :)

Opublikowano

damos, dam Ci rozpiske ze starych lamp:

lewa strona: postojowe - szaro czarny

prawa strona: postojowe - szaro czerwony

lewa strona: mijania - żółto czarny

prawa strona: mijania - żółto biały

lewa strona: długie - biało czarny lub żółty

prawa strona: długie - tez podobnie

przeciwmgielne: biało zielony nie potrzebne bo w nowych lampach nie masz halogenow.

Przewody wtykasz w odpowiednie piny w kostce.

Co do silniczkow to ja nie mam jeszcze podlaczonych bo z klubu nikt nie ma czasu mi tego sptrawdzic. :evil:

Elektryk mi powiedzial, ze po zlym podlaczeniu mozna albo silniczek schajczyc albo sterowanie poziomowaniem.

Zakładam, że 5,6,7 to sterowanie poziomowaniem świateł a 1-4 wyg opisu (4 to plus ?)

Co do tego to tylko Twoja zalozenia bo jak pamietam w rzeczywistosci jest inaczej.

Opublikowano
damos, dam Ci rozpiske ze starych lamp:

lewa strona: postojowe - szaro czarny

prawa strona: postojowe - szaro czerwony

lewa strona: mijania - żółto czarny

prawa strona: mijania - żółto biały

lewa strona: długie - biało czarny lub żółty

prawa strona: długie - tez podobnie

Wielkie dzięki !! W końcu jakieś konkrety :mrgreen: :mrgreen:

Przewody wtykasz w odpowiednie piny w kostce
mam nowe piny i kostki - będzie raczej lutowanie - nie wiem, jak wydobyć piny już wciśnięte :(
Co do silniczkow to ja nie mam jeszcze podlaczonych bo z klubu nikt nie ma czasu mi tego sptrawdzic.

Elektryk mi powiedzial, ze po zlym podlaczeniu mozna albo silniczek schajczyc albo sterowanie poziomowaniem.

W takim razie pomierzę i dam znać - tu raczej nie ma żartów :/
Opublikowano

damos, a piny miales juz wcisniete czy sam wciskales :?:

Da sie wydobyc, musisz tylko wyciagnac ten rozowy zatrzask z tego co pamietam.

Co do mierzenia to nie zmierzysz bo nei ma jak. Skad wiesz, w ktory pin wcisnac mase, a w ktore regulacje :?: :?:

Opublikowano
Co do mierzenia to nie zmierzysz bo nei ma jak. Skad wiesz, w ktory pin wcisnac mase, a w ktore regulacje
porównam napięcia na obecnych lampach z trasą przewodów w nowych. Silniki sąte same, więc powinno być ok.
damos, a piny miales juz wcisniete czy sam wciskales

Da sie wydobyc, musisz tylko wyciagnac ten rozowy zatrzask z tego co pamietam

Sam wciskałem i pomimo wyjęcia plastiku i przyłożenia dużej siły nijak nie da się ich wyjąć. Z tego, co pamiętam, to piny wchodzą zatrzaskowo w gniazda i próba wyjęcia siłowego może je uszkodzić. (przynajmniej takie, jakie ja dostałem)
Opublikowano
porównam napięcia na obecnych lampach z trasą przewodów w nowych. Silniki sąte same, więc powinno być ok.

Z tego co wiem to silniczki sa inne, przynajmniej wielkosciowo. No ciekawi mnie ska bedziesz wiedzial w ktory pin nowego silniczka wcisnac ze starego. Jesli Ci sie uda to ja poprosze o podanie pinow co i jak. :mrgreen:

Sam wciskałem i pomimo wyjęcia plastiku i przyłożenia dużej siły nijak nie da się ich wyjąć. Z tego, co pamiętam, to piny wchodzą zatrzaskowo w gniazda i próba wyjęcia siłowego może je uszkodzić. (przynajmniej takie, jakie ja dostałem)

To musisz jeszcze od strony przedniej nie od kabli czyms cienkim poprzyciskac zatrzaski na koncowkach. Tylko nie wiem czy po obu stronach sa.

Opublikowano
Z tego co wiem to silniczki sa inne, przynajmniej wielkosciowo

Ja mówię o silnikach do poziomowania ręcznego - nie autolevel :)

Opublikowano

damos, no mowie o silniczkach, ktorymi sterujesz z kokpitu. :razz:

[ Dodano: 2006-09-30, 16:50 ]

Jak sie nie pomylilem to u mnie jest tak podlaczone w kostce:

1 - mijania

3 - postojowe

4 - masa

6 - dlugie

oczywiscie mowa o wtyczce do zespolonych.

Opublikowano

damos, no kolego dzieki, ze mi napisales jak silniczki podlaczyc. :evil:

Opublikowano
damos, no kolego dzieki, ze mi napisales jak silniczki podlaczyc. :evil:
Spoko, spoko... wszystko jest :) Zapraszam do działu "zrób to sam", gdzie wrzuciłem kilka fotek oraz opis podłączenia silników poziomowania. :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...