Misian88 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Opublikowano 1 Sierpnia 2011 Witam! Niedawno robiłem hamulce w swojej A4, nowe klocki, regenerowałem zaciski+malowanie na czerwono, wymiana płynu hamulcowego na dot4, ale zaniepokoiło mnie to że jedna śrubę mam przekręcona w przedniej lewej piaście. Nie wiem kiedy to się stało, przypuszczam że musiał mi gość przekręcić jak zakładałem letnie oponki na początku roku. Bo jak zakładałem z powrotem przednie koło to 4 śruby trzymią na maxa a ta piąta się kręci w około. Co z tym zrobić? Oglądałem allegro za piastami, są ale jest kilka rodzajów ząbków w środku. (rocznik mojej A4 95, 1.6 ADP) Miał ktoś taki problem. Trochę się tym niepokoje bo w wrześniu czeka mnie trasa 1200km po Polsce i nie chce mieć niespodzianki. Pozdrawiam i proszę o pomoc Misian88
kalik Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Wymień szybko piastę, bo koło Cię wyprzedzi...proponuję do tego czasu nie jeździć autem.
krzysiek015 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Moim skromnym zdaniem zanim kolegę wyprzedzi koło będzie słychać niezły łomot na zakrętach. Mój znajomy jeździł kiedyś polonezem z takim łomotem od mechanika do mechanika chyba z miesiąc i nikt nie potrafił mu pomóc aż w końcu jakiś bystry dokręcił mu koło. Wulkanizator dał ciała przy zmianie opon. Jedyna różnica to to, że on miał wszystkie śruby sprawne. Wiadomo, powoli i ostrożnie codziennie sprawdzając ale ja bym nie rozstawał się z moim a4. Samochód to nie szklanka nie pęka na raz. Kup jak najszybciej i dowiedz się czy nie jest konieczna wymiana łożyska na nowe. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się