kondri Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Opublikowano 2 Sierpnia 2011 Dziś podczas wyjeżdżania z parkingu silnik zaczął dziwnie szarpać, obroty falować podczas jazdy. Świece i przewody WN nowe, przepustnica przeczyszczona. Co to może być? Działa się to zarówno na gazie jak i na benzynie. Podpiąłem go pod lapka, poniżej co mi wyszło: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 558 A Component: 1,6L R4/2V MOTR AT D04 Coding: 04031 Shop #: WSC 06335 2 Faults Found: 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 01N 927 733 BP Component: AG4 Getriebe 01N 3562 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 111 Component: ABS 5.3 FRONT D21 Coding: 0273004132 Shop #: BB 24303 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 919 034 B Component: B5_KOMBIINSTRUMENT D10 Coding: 00042 Shop #: WSC 06335 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: 4A0 953 234 F Component: IMMO AUZ9Z0V5211114 D77 Coding: 00000 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8LO 862 257 E Component: ZV-Pumpe D03 Coding: 00000 Shop #: WSC 65535 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - End -------------------------------------------------------
IDUAL Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Błąd 17735 i 17736 czujnik spalania stukowego. Może się to wiązać z paliwem złej jakości lub złą mieszanką powodującą złe spalanie. U ciebie obstawiam żle wyregulowany GAZ pojeździj na benzynie i zobacz czy wyskoczą błędy.
IDUAL Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Jakby to był czujnik halla czyli czujnik położenia wału korbowego to wyskoczyłby błąd najprawdopodbniej tego czujnika czyli 00515 a tu jest błąd na czujnikach spalania stukowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się