Killer1984 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Witajcie od jakiegoś czasu szczególnie na zimnym silniku słyszalne są jakieś piski... Nagrałem filmik, może uda wam się rozpoznać co to Rozrząd wymieniany był dokładnie 4 miesiące temu
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Dla mnie najzwyczajniej jest to pisk paska alternatora :gwizdanie:[br]Dopisany: 03 Sierpień 2011, 10:54_________________________________________________Robiłeś rozrzad zmieniałeś wszystkie paski? napinacze w dobrym stanie? Rolki?
kalik Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Napinacz paska alternatora itd, pasek, sprzęgiełko kierunkowe alternatora do sprawdzenia. Obstawiam coś z tego...
Killer1984 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Rozrząd zmieniał mi mechanik, zostały wymienione wszystkie paski i rolki części musiałby być markowe bo wymiana wyniosła mnie ~1500zł EDIT:// Z tego co mówił mi mechanik to w moim niema sprzęgiełka tylko zwykłe kółko...
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Chodzi mi o paski i napinacze ale nie na rozrządzie tylko paski na zewnątrz silnika na bank któryś z nich i zapewne nie zmieniałeś ich :gwizdanie:
Killer1984 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 No właśnie szkopuł w tym, że wszystkie paski były wymieniane od alternatora a nawet od klimy...
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 To pewnie napinacz pada lub źle naciągniemy pasek,nie pamiętam czy tam jest z samoregulacją
Killer1984 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Kurcze, nowy napinacz i pasek ale mi to nie wygląda na ślizgający się pasek
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Słuchałem 5 razy mi to wygląda na pasek. Dodawałeś gazu też piszczy? Może za długi pasek wstawiłeś?
Killer1984 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Słuchałem 5 razy mi to wygląda na pasek. Dodawałeś gazu też piszczy? Może za długi pasek wstawiłeś? No właśnie jak dodaję gazu to popiskuje szybciej Wszystkie paski wymieniał mi mechanik i właśnie pierwsze co to sprawdzałem napięcie paska i jest twardy jak skała
zuloo Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 To olej to, może z takiej gumy jest wykonany pasek albo masz któreś kolo wyeksploatowane po którym chodzi pasek.
Lu-Gi Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 mi tak piszczy napinacz paska klimy, sprawdzałas na wył i wł klimie? jest jakas róznica?
Golem1 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 moim zdaniem to pompa wodna ci popiskuje,skoro miałeś wymieniane paski i rolki napinające
Killer1984 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Pompa wody też była wymieniana... dosłownie wszystko było wymieniane prócz tego kółka na alternatorze... Jeśli chodzi o klimę to niema różnicy czy włączona czy nie... Ostatnio sporo jeździłem i wydaje mi się, że po dłuższej jeździe jakby się uspokaja bądź wycisza na tyle, że nie słychać tego... Ten pasek co napędza alternator i pompę wspomagania jest Boscha czyli chyba nie najgorszy... Niedługo jadę w góry 400km w jedną str. to może w trasie się rozejdzie po kościach... mam nadzieję tylko, że nic nie pęknie ani się nie urwie...
Lu-Gi Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Sciągnaj paski po kolei, jak sciagniesz pasek klimy i dalej bedzie piszczeć to sciągnij pasek alternatora jak ustąpi to tam szukaj przyczyny roboty duzo nie ma w 30min sie zmieścisz spokojnie
poziem Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 witam koledzy mam ten sam problem jak nowy pasek to wszystko gitara po 2-3 tygodniach powraca piszczenie ja to myśle ze któras rolka go ro zwala i z tąd te piski. Denerwujące to jest ale ja to juz po części olałem.
Baca36 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 mialem to samo piski oznaczaja zuzycie badz ocieranie i nierowne ułożenie sie paska na napinaczu badz rolce... u mnie piszczalo piszczalo az strzelil pasek wlasciwie dwa naraz, jeden uderzyl o drugi wkrecilo go we wszystko co mozliwe... wymiana paskow i ustawienie wszystkich elementów w osi pomoglo piski znikly
Lukasz_N Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Kolego mialem to samo. Na 99% winny jest napinacz. Jak byl zalozony jakis kiepskawy to po prostu nie idzie w jedenj linii z reszta kol i od tego pada kolko na napinaczu (lozyska) i stad te piski. To nie jest slizgajacy sie pasek. Mozesz wymienic samo kolko ale to rozwiazanie chwilowe. Za jakis czas piszczenie powroci. Kolejne dorazne rozwiazanie to kilka kropli oliwy na os kolka, wtedy piszczenie ustaje, ale szykuj sie na wymiane napinacza na jakis porzadny. Raz wydasz kase a bedziesz mial spokoj. Ja za swoj wylozylem 370 PLN i mam spokoj. Wczesniej mialem jakies gowno za 250 PLN. Niby tez nie byl najtanszy a jednak szybko sie poddal.
Killer1984 Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2011 echhhhhh, widzę, że to był błąd, że zaufałem mechanikowi z częściami no nic... spróbuję pooliwić łożysko w napinaczu i zobaczymy czy ustanie
Debian27 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 Opublikowano 4 Sierpnia 2011 U mnie jest to samo....dodam, że został wymieniony kompletny rozrząd(Ina, Conti), pasek klimy i alternatora gates oraz wymieniony napinacz paska PK (Ruville)o którym może, że jest winowajcą i dalej popiskuje. . .a no i oczywiście pompa wody. a np zaraz po odpaleniu po nocy, nie świci Ci się kotrnolka ładowania....??a gaśnie dopiero po przygazówce??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się