Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Spryskiwacze reflektorów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :hi:

Zauważyłem, że jeden ze spryskiwaczy reflektorów nie chowa się po "spryskaniu", ta zaślepka ze spryskiem jest wysunięta, druga się chowa.

co może być przyczyną? Tak się zastanawiam, czy może fakt, że niedawno kupiłem samochód, a poprzedni właściciel nim nie jeździł od kilku miesięcy, bo kupił nowe auto :> Hmmm

Jakieś rady? :)

Opublikowano

Miałem identyczną sytuację z nie do końca chowającym się spryskiwaczem po zakupie auta w DE.

Po przyjeździe do kraju wyciągłem go trochę palcami i prysnąłem WD-40 ,problem znikł,,,, :>

Myślę że być może to od jeżdżenia tylko na światłach DRL .

Opublikowano

ja mam inny problem moje w ogole nie dzialaja i nie wiem jak sie do tego zabrac slyszalem ze ponoc w serwisie komputerowo mozna wylaczyc mialem auto pod vaga wpiete i nic takiego tam nie bylo w opcjach jakies rady moze?

Opublikowano

Sprawdz bezpiecznik albo pompke :) Podlacz ja pod 12V

Opublikowano

bezpiecznik od spryskiiwaczy reflektorow i szyb jest taki sam szyby dzialaja czyli problem gdzie indziej. wyciagnalem dzisiaj recznie i chcialbym zapytac czy one maja tak dosc ciezko sie wysuwac recznie po puszczeniu chowaja sie same ze srednia predkoscia ani nie za szybko ani nie za wolno. I jeszcze jedno pytanie pompka z tego co mi wiadomo to znajduje sie na zbiorniczku od spryskiwaczy jak to teraz zdemontowac prosze o podpowiedzi. aha kiedy wyciagnalem recznie spryskiwacz i go "pompowalem" slychac bylo jakby plyn w przewodach coraz wieksze mam przekonanie ze to pompka

Opublikowano

Ja stawiam na pompke :) zdejmij lewa lampe to dojdziesz do niej .

Opublikowano

problem w tym ze nie moge jej zdjac dwie sruby odkrecilem a trzecia po prawej jest cos w rodzaju jakby plastikowego imbusa i jak go krece to tylko strzela ale sie nie odkreca co z tym zrobic?

Opublikowano

To nie ta sruba :wink4: nia sie reguluje lampy . Poszukaj troszke nizej zreszta gdzies w Dziale Warsztat jest demontaz zderzaka i chyba jest opis srub :)

Opublikowano

nie da sie nia regulowac poniewaz ja mam samopoziomujace reflektory odkrecilem dwie i wyraznie trzyma na tej jednej[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 10:51_________________________________________________hmm jeszcze jedno pytanko orientuje sie ktos moze czy na VAG jest mozliwosc wlaczenia badz wylaczenia mycia reflektorow?

Opublikowano

Nie ma to znaczenia że masz samopoziom, ta śruba jest od regulacji wysokości świecenia.

U mnie było tak że w DE żeby zaoszczędzić na płynie wypieli wtyczke z pompki i na dodatek zalepili na gorąco wyjście na końcówke wężyka. :wallbash:, po usunięciu partactwa wszystko wróciło do normy :)

Opublikowano

To nie ta sruba :wink4: nia sie reguluje lampy . Poszukaj troszke nizej zreszta gdzies w Dziale Warsztat jest demontaz zderzaka i chyba jest opis srub :)

dokladnie kolego,

zeby odkrecic lampe musisz miec klucz z przedluzka.. bez niej nie dojdziesz bo sruba jest gleboko schowana, wez latarke i swiec pionowo z gory na reflekrtor to ja znajdziesz :wink4:

Opublikowano

nie da sie nia regulowac poniewaz ja mam samopoziomujace reflektory odkrecilem dwie i wyraznie trzyma na tej jednej[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2011, 10:51_________________________________________________hmm jeszcze jedno pytanko orientuje sie ktos moze czy na VAG jest mozliwosc wlaczenia badz wylaczenia mycia reflektorow?

Mozesz sprobowac wchodzac w MCE Adaptacje odejmujac wartosc 32

Channel 013: Wiper Setup

Standard: 115

+001 = Speed Reset

+002 = Short to Plus Monitoring

+004 = Rain Sensor active

+008 = Long Post Wiping after Washing (Drop/Tear Wiping)

+016 = Speed dependent Wiper interval active

+032 = Headlight Washer System active

+064 = Reverse Gear Wiping active

Opublikowano

dziekuje za podpowiedzi postaram sie cos znalesc zima idzie spryski by sie przydaly szukalem metody mniej inwazyjnej wiec najpierw sprobuje podpiac pod kompa i sprawdzic to moze poprostu jest wylaczone a ja sie mecze i kombinuje.

pozdrawiam wszystkich

Opublikowano

Chcialem troche odswiezyc temat i zapytac sie jakie symbole sa tych spryskiwaczy do b7, poniewaz kupilem auto a okazalo sie ze nie mam lewego spryskiwacza

Opublikowano

witam odkopuje temat dzisiaj wymienialem rozrzad w niuni i od razu zabralem sie za spryski lamp okazalo sie ze napiecie na wtyczce podajacej prad do pompki to 1.4V czy ktos wie co moze byc tego przyczyna?

Opublikowano (edytowane)

Dzień dobry!

W moim przypadku wystarczyło psiknąć z każdej strony nie do końca schowanego zraszacza - WD40.  Tak po 2-3s.

Następnie kilka razy użyć spryskiwaczy przy włączonych kseno i zraszacze reflektorów zaczęły się chować. 

Czyli u mnie był po prostu jakiś brud.

 

Mała errata... Następnego dnia znów spryskiwacz przestał się chować. Tak na 1,5cm. Znowu go spryskałem WD-40. I po około 6h przestał się chować w ogóle... Tzn. działa i spryskuje, ale zostaje wyciągnięty na maxa.
Kolega powiedział mi, że WD-40 powoduje "puchnięcie" o-ringów... I jak spuchło to jest za duży opór i nie wraca do pozycji spryskiwacz. Sprawdziłem i fakt. O ile na początku łatwo było wsunąć do pozycji "zamknięte", tak teraz jest opór.
Wniosek?

Nie używać WD-40, tylko silikonu!

A ja muszę wymienić o-ring, lub cały spryskiwacz.

Edytowane przez Krzepki_

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...