Rico_28 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Witam mam dwa pytania tzn: vag wykrył dwa błędy: 550 Regulacja konta wyprzedzenia wtrysku, kontrola startu wtrysku. Błąd ten pojawia się tylko nie raz i da się go skasować, nieraz to znaczy po skasowaniu ze 2tyg jest ok, nie odczułem zmiany pracy silnika po skasowaniu, auto jeździ tak samo przed i po skasowaniu. czy jest to poważny problem?? i co trzeba wymienić żeby już nie łapał tego błędu. oraz błąd 776 Czujnik poziomu pojazdu, przedni lewy-G78, Czujnik poziomu kontroli systemu-lewy przód-G78. Wykryłem to z zakładce xenon. Gdzie ten czujnik się znajduje i czy ma znaczenie w prowadzeniu się auta czy po prostu służy tylko do poziomowania świateł, bo wydaje mi się że xenony się nie poziomują samoczynnie. oraz mam jeszcze pytanie odnośnie wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej, mianowicie na vag-u pokazuje mi temp 80stopni a wskaźnik ledwo co się odrywa od 60stopni. Auto ostatnio stało u lakiernika i wydaje mi się że tak się zaczęło dziać po tej wizycie ale może to też być zbieg okoliczności więc nic z tym nie zrobię. Czy da się to jakoś wyskalować za pomocą vag-a czy może po prostu lakiernik podmienił mi czujnik temp. i muszę kupić nowy, wydaje mi się że termostat jest ok. ale mogę się mylić. Dodam że wcześniej było ok czujnik stał równiutko na 90stopniach. Wszelkie wskazówki mile widziane, z góry wielkie dzięki.
przemik Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Co do czujnika płynu..... oczysc wtyczke i wtyk na czujniku. Co do kąta wtrysku - wykonaj logi: Statyczne 004 oraz 004 Basic Settings
Rico_28 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Dzięki za wskazówki jutro spróbuje przeczyścić wtyczki i postaram się zrobić logi ale muszę jeszcze trochę doczytać o robieniu logów.
tomcio1600 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Dzięki za wskazówki jutro spróbuje przeczyścić wtyczki i postaram się zrobić logi ale muszę jeszcze trochę doczytać o robieniu logów. Pomogło coś ? Czyściłeś czujnik ?
Rico_28 Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2011 Witam w końcu udało mi się to wyczyścić tzn. użyłem preparatu wurth do korozji konektorowej, niestety nic nie dało, na vagu pokazuje temp 87.3stopnia a wskaźnik ledwo się odrywa od 60 ale się odrywa dochodzi do jakieś 65stopni, czy ktoś ma jakieś jeszcze propozycje??? Może vag bierze tą temp. z innego czujnika i po prostu czujnik jest walnięty?? Co do logów to wykonałem ale jeszcze nie doczytałem jak je wkleić żeby nie dostać opie.... hehe że jest źle. Na dniach postaram się to zrobić ale błąd jak na razie się już nie pojawia po drugim kasowaniu jest już spokój. A czy ktoś mi powie coś na temat błędu 776, gdzie dokładnie znajduje się ten czujnik?
przemik Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Szykowalbym sie na wymiane czujnika.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się