gawlok11 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 witam miałem problem z szarpaniem silnikiem wszystko porobione ; przepływka egr nawet wymienilem sprzegło cale i tez dalej szarpało no to mowie wymienie caly silnik znalazlem od passata anglika jak był cały i chodzil idealnie wymienilem caly slupek do swojego i szarpie jak nie wiem co jeszcze gorzej niz na moim i co to moze byc moze ktos odpowie bo juz nie mam sil
zuloo Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Szarpie Ci podczas jazdy czy na wolnych obrotach?
tdjagger Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 to może skrzynia ? w którym momencie szarpie ?
Nelson Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Próbowałeś chociaż sprawdzić korekcję na pompkach i czystość filtra paliwa?
gawlok11 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2011 filtry wymienione komputer nic nie pokazuje zadnych bledów a korekty sa lekko ujemne . szarpie na biegu jałowym na wolnych obrotach i tylko na cieplym silniku na zimnym jest wszystko ok mysle jeszcze ze moze ta pompka w baku nie daje takiego cisnienia jak powinna
zuloo Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Powiem CI że ja miałem podobny objaw na wolnych obrotach i tylko na ciepłym silniku- zapewne jak włączysz klime to są mniejsze drgania prawda? U mnie Po wymianie rozrządu ustało :gwizdanie: na pewno to nie pompka w baku
mlodyy Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 jeśli pompka w baku by padła to szarpało by podczas jazdy nie na jałowym
QleQ Opublikowano 9 Sierpnia 2011 Opublikowano 9 Sierpnia 2011 jesli przy przyspieszaniu to warto sprawdzić jeszcze poduszki silnika przerabialem to było czuć jakby odcinało coś paliwo i szarpało
gawlok11 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2011 chodzi tylko tak nie równo na wolnych obrotach i tylko jak sie zagrzeje jak go zgasze i zapale to tak chodzi jak na trzy tłoki a potem troszke sie wyruwnuje ale i tak szału ne ma , rozrzad miesci sie w normie na komputerze.mam jeszcze urwana jedna poduszke silnika i czy to moze byc spowodowane tym ma ktos jakies pomysły
zuloo Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Opublikowano 10 Sierpnia 2011 Zmień poduszkę i zobaczysz - bo ma to wpływ na drgania , ale ja bym bardziej diagnozował silnik pompowtryski- szczelność ich Sprawdź wartości w grupie 13 Zrób logi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się