Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS5


Gość rob

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem przyjemość jeździć RS5 po torze w Lausitz tydzień temu ...

Niesamowite autko, daje nieziemską radość z jazdy.

W porównaniu do R8, jest to poprostu bardziej cywilizowane i bardziej wyciszone auto o niesamowitych osiągach :)

A jak układ kierwoniczy bo podobno zrobili w tym modelu nowy zaawansowany patent :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

zdecydowana większość RS 5 wystawionych teraz na sprzedaż na mobile jest z s-tronic...co mnie bardzo cieszy :)... później nie będzie problemu ze znalezieniem używanego z taką skrzynią :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Następny samochód kupuję z S-tronic'iem. :kox:

zdecydowana większość RS 5 wystawionych teraz na sprzedaż na mobile jest z s-tronic...co mnie bardzo cieszy :)... później nie będzie problemu ze znalezieniem używanego z taką skrzynią :wink4:

Heh, bo RS5 jest dostępne tylko z S-tronic, nie ma opcji manuala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Za tą samą cenę, albo mniejszą (zależy od wyposażenia w RS5) można mieć dużo szybszego i bardziej sportowego Nissana GT-R Black Series na biturbie, który jest niepowtarzalny i oferowany tylko z 1 silnikiem, w przeciwieństwie to A5. RS5 jest po prostu najdroższą odmianą A5. Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Za tą samą cenę, albo mniejszą (zależy od wyposażenia w RS5) można mieć dużo szybszego i bardziej sportowego Nissana GT-R Black Series na biturbie, który jest niepowtarzalny i oferowany tylko z 1 silnikiem, w przeciwieństwie to A5. RS5 jest po prostu najdroższą odmianą A5. Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

albo kupic se jakiegos nowego komfi dyszla 3.0 i EVO do zabawy , ja nie widze sensu kupowania takich samochodow za takie pieniadze , a jesli juz i w tej cenie to zrobic to tak jak trzeba i kupic porsche a nie jakies tam audi :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ba$ior, jeśli ktoś ma hajs na drogie auto, to ma również na jego utrzymanie.

na zachodzie tak , w PL zdziwil bys sie , znam ludzi co maja auta po 300 tys. i lepej a naprawiaja je u Henia w stodole :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

O klase wyzej w czym? O jakiej klasie mowisz? Bo moim zdaniem to obydwa naleza do klasy samochodow sportowych/supersamochodow. A jesli chcesz porownywac komfort, jakosc wykonania czy prestiz to kula w plot, Audi jest wyzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą Nissan GT-R jest o klasę wyższym samochodem.

O klase wyzej w czym? O jakiej klasie mowisz? Bo moim zdaniem to obydwa naleza do klasy samochodow sportowych/supersamochodow. A jesli chcesz porownywac komfort, jakosc wykonania czy prestiz to kula w plot, Audi jest wyzej.

Sam jesteś kulą w płot. Nissan GT-R jest tej samej klasy samochodem co 911 Turbo, więc wyższa premium.

Audi RS5 supersamochodem :polew: :polew: To nowina. Poczytaj trochę zanim zaczniesz szerzyć takie farmazony.[br]Dopisany: 29 Październik 2010, 11:23_________________________________________________

Audi RS5 - klasa D średnia premium

Nissan GT-R - klasa F luxusowe

Także, przepraszam, nissan GT-R jest o 2 klasy wyższym samochodem. :gwizdanie: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nissan GT-R - klasa F luxusowe

Klasa F, kolego, to są:

Audi A8, Mercedes S, BMW 7, Jaguar XJ, VW Phaeton.

Natomiast przydomek "premium" oznacza samochody marek potocznie uznawanych za luksusowe.

I tak, w segmencie C (klasa niższa średnia - tzw. klasa "Golfa") modele "premium" to: Audi A3, BMW 1, Mercedes CLC teraz bodajże (dawny C SportCoupe). Zwyczajne C to: VW Golf, Renault Megane, Peugeot 308, Opel Astra, ford Focus i wszystkie tego rodzaju kompakty.

W segmencie D (klasa średnia) modele "premium" to Audi A4, BMW serii 3, Mercedes C, Lexus IS. Zwykli przedstawiciele tego segmentu to dla przykładu: Ford Mondeo, Opel Vectra/Insignia, VW Passat, Peugeot 407, Renault Laguna czy Citroen C5.

Z kolei segment E (klasa wyższa średnia) to: "premium" - BMW 5, Audi A6, Mercedes E, Lexus GS; zwykłe E: Peugeot 607, Saab 9-5, Volvo S80.

Natomiast Nissan GT-R to 2-drzwiowe coupe (o sylwetce zbliżonej do 2-drzwiowego sedana, ale takiego segmentu teraz nie ma, kiedyś dawno były np. 2-drzwiowe Jetty, ale ten segment wymarł na początku lat 90-tych).

911 to juz klasyczne coupe 2-drzwiowe i oba te auta należą do segmentu aut sportowych, różnie oznaczanych literowo, ale generalnie NA PEWNO nie są to auta segmentu F (luksusowe).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam sobie tego nie wymyśliłem

Nissan GT-R http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1009/__Nissan-GT-R.html F - Luksusowe / Sportowo-rekreacyjne

911 http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/134/__Porsche-911.html F - Luksusowe / Sportowo-rekreacyjne

RS5 http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,70/mod/1192/__Audi-RS5.html D - Klasa Średnia / Sportowo-rekreacyjne / Premium

ale generalnie NA PEWNO nie są to auta segmentu F (luksusowe).

Chyba jednak się mylisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba jednak się mylisz.

Nie, to Ty się mylisz.

Nie wiem, na jakiej podstawie Samar "segmentuje " auta, ja opieram się na klasyfikacji znanej mi od ponad 20 lat, czyli od momentu, gdy zacząłem interesować się motoryzacją.

I tego się będę trzymał, choć Samar jako firma jest jakimś tam wyznacznikiem, jeśli chodzi o rynek polski, niemniej jednak dla mnie są niepoważni, umieszczając GT-R'a czy 911 w segmencie F.

A o ich "kompetencji w nazewnictwie segmentów" wg. mnie świadczy choćby oznaczenie RS5 jako auta "Sportowo-rekreacyjne". Ja pierdzielę, przecież sportowo-rekreacyjne to są SUV-y :blink:

Proszę, żebyś nie myślał, że sobie wymyśliłem jakąś skalę, tu masz linki własnie to tego tradycyjnego podziału na segmenty:

http://esamochody.wordpress.com/category/klasyfikacja-samochodow/

http://www.motofakty.pl/artykul/od_a_do_f_czyli_segmenty_rynkowe.html

http://pl.wikipedia.org/wiki/Klasa_samochodu ( Klasy samochodów osobowych wg wielkości (Europa) )

I to jest ogólnie przyjęty podział na segmenty, a nie jakieś sztuczne twory wymyślane przez Samar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...