Skocz do zawartości
IGNOROWANY

RS5


Gość rob

Rekomendowane odpowiedzi

Niemniej jednak to temat o RS5 i faktem jest, że jest on w niższej klasie co GT-R kosztujący tyle samo. Koniec OT.

Proszę:

sportowe - (segment G) - klasa samochód obejmująca bardzo dużą grupę pojazdów. Przede wszystkim są to typowe samochody coupe, od małych i niedrogich do potężnych samochodów supersportowych. Coraz częściej jednak przypisuje się do tej grupy także sportowe wersje samochodów z innych segmentów, dlatego można w tu mówić o podziale na:

sportowe i ekstremalne wersje samochodów z niższych półek, np. Ford Focus RS, Volkswagen Golf 32, Subaru Impreza WRX STi, Mitsubishi Lancer Evolution

bardzo mocne, nierzadko sportowe wersje samochodów wyższej klasy, np. Audi RS4/RS6, BMW M3/M5, Lexus IS-F, Mercedesy AMG, Jaguar XJR/XFR

luksusowe i sportowe coupe (a także roadstery ze sztywnym, zamykanym dachem, np. BMW serii 6, Jaguar XK, Mercedes SLK/SL/CLK/CL, Maserati GranTurismo, Porsche 911

czterodrzwiowe limuzyny, które wyraźnie prezentują sportowy styl coupe, np. Aston Martin Rapide, Audi A7, Maserati Quattroporte, Mercedes-Benz CLS, Porsche Panamera, Volkswagen Passat CC

samochody supersportowe i drogowe wersje samochodów wyścigowych (tzw. Segment G+) np. Audi R8, Mercedes SLR, Bugatti 16.4 Veyron, Chevrolet Corvette, Ferrari 599 GTB Fiorano/Enzo, Lamborghini Murcielago, Porsche 911 GT2/GT3/Turbo, Pagani Zonda, Saleen S7

Tak, oznacza to, że RS5 to:

"bardzo mocne, nierzadko sportowe wersje samochodów wyższej klasy, np. Audi RS4/RS6, BMW M3/M5, Lexus IS-F, Mercedesy AMG, Jaguar XJR/XFR"

natomiast GT-R to:

"uksusowe i sportowe coupe (a także roadstery ze sztywnym, zamykanym dachem, np. BMW serii 6, Jaguar XK, Mercedes SLK/SL/CLK/CL, Maserati GranTurismo, Porsche 911"

Czyli powiedzmy GT-R reprezentuje o jeden szczebelek wyższy "poziom", niż RS5, ale oba należą do TEGO SAMEGO segmentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli powiedzmy GT-R reprezentuje o jeden szczebelek wyższy "poziom", niż RS5, ale oba należą do TEGO SAMEGO segmentu.

Powiedzmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli powiedzmy GT-R reprezentuje o jeden szczebelek wyższy "poziom", niż RS5, ale oba należą do TEGO SAMEGO segmentu.

Powiedzmy.

Cieszę się, że się ze mną zgadzasz. :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porowanie bez sensu. To sa zupelnie inne kategorie samochodow. To jakby w swiecie motocykli porownywac szybkiego turystyka z ostrym scigaczem i dowodzic, ze nie ma sensu kupowac tego pierwszego skoro drugi jezdzi szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i konkurent dla RS5 o wadze 1400kg (RS5 1700kg) i takim samym wyglądzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle że to "mule" czyli opakowanie zastępcze więc niekonieczni musi tak samo wyglądać. Auto kosa :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<a href="http://www.fourtitude.com/news/publish/Features/article_6686.shtml">TUTAJ</a> więcej informacji i zdjęć m.in silnika. :evil:

017__scaled_600_032.jpg

nareszczie konkretny motor :kox: :kox: Wracaja do korzeni :naughty: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://jazdyprobne.com/?p=3261

w nowym RS5 beda montowac V8 4.0 BITURBO :) pewnie do A4 B8/B9 da sie pewnie wrzucic

Grzesiu ten Twojej już może wystarczy modzenia :decayed:

Niemniej jednak dobry pomysł z BiTurbo. Potencjał za pewne podobny co Szymka byłe c7 :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...