_evolution 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Dla wszystkich niedowiarkow ze z programem mozna robic wszystko jak wie sie czego chce zamieszczam to: http://images40.fotosik.pl/1238/04331547ac73d405.jpg Wszystko zaplanowane, a kolegow nie rozumiejacych prosze o nie udzielanie wypocin nad sensem talowego dzialania [br]Dopisany: 02 Grudzień 2011, 13:28_________________________________________________ moze sie nie znam, ale chyba sprzeglo bardziej dostaje z dolu, a nie powyzej 2000 obr :gwizdanie: u tymka w starym dzodzowozie 1.9AWX jest tak, ze turbo powyzej 2,5tys laduje 2bary i przez to sprzeglo sie juz slizga,mimo ze jest to chwilowe doladowanie. dlatego ucialem boost wlasnie Sachs Performance? A dwumasik seria? to zestaw dwumas ze sprzeglem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 evolution chcialbym zobaczyc jak na 3biegu to turbo sie zbiera,bo wiadomo ze na wyzszym biegu szybciej wymagany boost zlapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnx 0 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 a mnie interesuje reakcja przy 1500obr na 2 biegu... w moim E46 po wyjściu z ciasnego zakrętu nie ma czym jechać na drugim biegu i od 1500 do 2000obr jest totalna zamuła, o wiele wiele gorsza niż w VAG'u spowodowana konstrukcją dolotu i wielkością IC.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestoo 0 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Działacie coś w temacie bo jakoś cicho się zrobiło Wsadzał ktoś może w końcu to turbo do A4 B5 AFN / AVG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_evolution 0 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Działacie coś w temacie bo jakoś cicho się zrobiło Wsadzał ktoś może w końcu to turbo do A4 B5 AFN / AVG ? moze bedzie sie robic, pytanie u kogo a mnie interesuje reakcja przy 1500obr na 2 biegu... w moim E46 po wyjściu z ciasnego zakrętu nie ma czym jechać na drugim biegu i od 1500 do 2000obr jest totalna zamuła, o wiele wiele gorsza niż w VAG'u spowodowana konstrukcją dolotu i wielkością IC.. Ta turbina robi dobrze z niskich obrotow, budzi sie tez zdrowo po klepnieciu wiec.... evolution chcialbym zobaczyc jak na 3biegu to turbo sie zbiera,bo wiadomo ze na wyzszym biegu szybciej wymagany boost zlapie jak muszka nakreci sie to jakis film bedzie. Ode mnie moge tylko powiedziec ze nawet na jedynce budzi sie bardzo dobrze gdyz zrzuca z deski wszystko po przyklepaniu jedynki z rolki... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symeks 0 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Działacie coś w temacie bo jakoś cicho się zrobiło Wsadzał ktoś może w końcu to turbo do A4 B5 AFN / AVG ? Ja zbieram akcesoria do montazu, paczka leci do mnie z uk. jak dojdzie to zobacze co mi wyslali i kupie turbo. planowany montaz jezeli wszystko bedzie ok na przelomie roku jak bede w pl. mowa o gtb2260vkpzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 powiedzcie oprocz tego ze bym kupil i zalozyl ta turbawke i fmic to jaki program do tego dobrac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symeks 0 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 powiedzcie oprocz tego ze bym kupil i zalozyl ta turbawke i fmic to jaki program do tego dobrac? Jak to jaki? Jedziesz do kogos ogarnietego w temacie i on zajmie sie wszystkim. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 a co do tej turbawki to wymagane sa jakies modyfikacje przed zalozeniem jej czy po prostu zakladamy tak jak brd?? ona slyszalem ze pozno wstaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian821 1 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Ta turbawka nie jest p&p jak brd przeczytaj caly temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestoo 0 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Właśnie niedawno wróciłem z garażu ... montuję gtb1756vk do swojej A4 B5 AFN i powiem że nie jest lekko. Po przeróbkach turbiny i montażu na kolektorze nie zostało dużo miejsca na obudowę filtra, oprócz tego muszę przedłużyć rurkę odpływową oleju. Turbo siedzi bardzo blisko podłużnicy. Jak wszystko złożę to porobię zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Właśnie niedawno wróciłem z garażu ... montuję gtb1756vk do swojej A4 B5 AFN i powiem że nie jest lekko. Po przeróbkach turbiny i montażu na kolektorze nie zostało dużo miejsca na obudowę filtra, oprócz tego muszę przedłużyć rurkę odpływową oleju. Turbo siedzi bardzo blisko podłużnicy. Jak wszystko złożę to porobię zdjęcia. czekamy :good: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestoo 0 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Dzisiaj udało się na krótko kontrolnie odpalić. W poniedziałek muszę jeszcze przerobić wydech bo musi iść nieco wyżej i próba drogowa. Obiecane fotki będą w przyszłym tygodniu, wpierw muszę wszystko dopiąć. Walczy może ktoś jeszcze z tą turbiną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pulpit 0 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Walczy może ktoś jeszcze z tą turbiną? zaczną jak skończysz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
symeks 0 Opublikowano 12 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2011 Walczy może ktoś jeszcze z tą turbiną? Jak pisalem wczesniej ze bede walczyl, czekam na paczki z gratami. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestoo 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Będzie więcej zdjęć, te robione dzisiaj po złożeniu całości. Po testach wyciągnę jeszcze raz obudowę filtra i zrobię bardziej dokładne. Z takich przeróbek to: oczywiście siłownik sterowania zmienną geometrią, wydłużyć przewód odpływu oleju od turbo, redukcje 55>45 wejście turbiny (powietrze). Przerabiałem wydech od turbiny (trzeba było go trochę dźwignąć bo wylot z turbo jest trochę wyżej niż seria, spowodowane to jest układem muszli, widać to na tym zapożyczonym zdjęciu a tu VNT15, część gorąca wychodzi prostopadle do osi a w gtb jest odchylona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michail55 4 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 a jak sie sprawa ma z instalacja tej turbo w avf 1.9 tdi 130?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestoo 0 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Myślę że tak samo bo ja u siebie wcześniej miałem turbawe z AWX'a więc kolektory są takie same i miejsca podejrzewam że też. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejf 2 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 I jak ten AFN teraz na tej turbawce?? Jakieś pomiary mocy/momentu, logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 ernestoo może się czepiam, ale po co na wlocie turbiny od strony zimnej takie okazałe opaski? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się