dejf Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 czemu taki slaby moment? Podobno klient tak chciał. Od jakich obrotów to zaczyna jechać odczuwalnie? Pewnie ładnie biegi zamyka
_evolution Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 czemu taki slaby moment? czytaj opisy.. klient zazyczyl sobie max moment ~ 400 Nm dym do przyjecia, widac kto jedzie z tylu za lekka mgla Pozno wstaje ale wiadomo duze T tak maja... I do tego mega plaski Nm wiem ze pogoda nie halo i dopiero co wystrojone ale jakie czasy takie cos moze robic? 50-100? 80-160? bo o 0-100 to ciezko o trakcje pozno??? wstaje lepiej niz gt1749vb w serii, 320 Nm przy 2krpm tez nie jest mala wartoscia biorac pod uwage iz z mniejszych turbin (gt2256) czesto nie ma tej wartosci czemu taki slaby moment? Podobno klient tak chciał. Od jakich obrotów to zaczyna jechać odczuwalnie? Pewnie ładnie biegi zamyka odczuwalnie zaczyna sie odpychac od 1700...1800 przy 2800 zaczyna ciagnac pelna para do szczekniecia odcinki. po zmianie biegow od razu ciagnie, czasy nie sa istotne dla mnie, byc moze klient bedzie sprawdzac elastycznosc
MAGIC87 Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Pozno wstaje ale wiadomo duze T tak maja... chodziło mi o to ze duze Turbawki pozno wstaja... jak miałem niewystrojone BRD to juz mnie denerwowała jazda od 2300. wiadomo ze nie robie sie auta na takicg gratach po to by jechac miastem i atakowac 2-3 biegiem od 1700 obrotów
_evolution Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Pozno wstaje ale wiadomo duze T tak maja... chodziło mi o to ze duze Turbawki pozno wstaja... jak miałem niewystrojone BRD to juz mnie denerwowała jazda od 2300. wiadomo ze nie robie sie auta na takicg gratach po to by jechac miastem i atakowac 2-3 biegiem od 1700 obrotów nie zakumales... gtb 22 jedzie jak seria do 2200 rpm lub jak seria po lekkim wirusie, pozniej robi sie rozpie....wiec nie mozna wiec powiedziec ze pozno wstaje
dejf Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Pewnie 3.0 po modzie zostaje daleko w tyle.. Cooler seryjny ARL został? Sprzęgło rozumiem, że też?
_evolution Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 Pewnie 3.0 po modzie zostaje daleko w tyle.. Cooler seryjny ARL został? Sprzęgło rozumiem, że też? Tak cooler i sprzegło seryjne, i wlasnie wiedza klienta na temat sprzegla (240mm) wywolala dyskusje na temat wartosci momentu ktora chce miec maksymalnie klient... zgodzilem sie bo i tak normalny uzytkownik przyspiesza moca
dejf Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 To sprzęgło zniosłoby spokojnie dużo więcej... No właśnie, ile w maksie? 450? Zyskując na momencie, auto straciłoby na mocy? Na co dzień jeździ się momentem, no ale moc w max obrotach też się przydaje niejednokrotnie...
_evolution Opublikowano 21 Listopada 2011 Opublikowano 21 Listopada 2011 To sprzęgło zniosłoby spokojnie dużo więcej... No właśnie, ile w maksie? 450? Zyskując na momencie, auto straciłoby na mocy? Na co dzień jeździ się momentem, no ale moc w max obrotach też się przydaje niejednokrotnie... jesli uroslby moment wzrosla by tez moc w tych obrotach. to sa wartosci scisle fizycznie zalezne, juz pisalem na innym forum ze z tego silnika moznaby wypluc 200 PS juz od okolo 2800 rpm, co daloby wartosc bliska 500 Nm. sprzeglo zdrowe temu by podolalo zakladajac ze moment wstaje lagodnie i nie wystapi ponizej 2600 rpm.P.s. sprawdz sobie kiedys fizyczny wzor Moment obrotowy = 7024 * Moc/ obroty danej mocy. wiec jesli rosnie moc rosnie moment, rosna obroty maleje moment
MAGIC87 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 wzor prawie sie gadza +/- 3-4 Nm
daniels Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 panowie,napaliłem się na to turbo jak szczerbaty na suchary,już poszukuję takiej,będzie kolejny mod na nowy rok.. :gwizdanie:
Piotrek98igo Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 panowie,napaliłem się na to turbo jak szczerbaty na suchary,już poszukuję takiej,będzie kolejny mod na nowy rok.. :gwizdanie: pd do zmiany,albo jakies hybrydy... atakuj bedzie wkoncu jakies 1.9 z sensowna moca
daniels Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 panowie,napaliłem się na to turbo jak szczerbaty na suchary,już poszukuję takiej,będzie kolejny mod na nowy rok.. :gwizdanie: pd do zmiany,albo jakies hybrydy... atakuj bedzie wkoncu jakies 1.9 z sensowna moca a bez zmiany PD ile mozna się spodziewać?
Piotrek98igo Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 panowie,napaliłem się na to turbo jak szczerbaty na suchary,już poszukuję takiej,będzie kolejny mod na nowy rok.. :gwizdanie: pd do zmiany,albo jakies hybrydy... atakuj bedzie wkoncu jakies 1.9 z sensowna moca a bez zmiany PD ile mozna się spodziewać? nie wiem na ile twoje pozwola ,ale pewnie duzo wiecej niz masz teraz to nie
dejf Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 Dmuchawka swoją drogą, ale wtryski to podstawa. ARL ma AL i jak wypluły ponad 250ps to muszą być zdrowe.
olovski Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 musi miec piekne pierd... projekt super daje rade jednym slowem mocny diesel
MAGIC87 Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 panowie,napaliłem się na to turbo jak szczerbaty na suchary,już poszukuję takiej,będzie kolejny mod na nowy rok.. gwizdanie tak jak koledzy wyzej wieksze PD + cos z wydechem by pasowało zrobic, jakies 2,5 cala teraz masz 425 nm... jak chcesz 450 to chyba cos ze sprzegłem by wypadało zrobic koszty pewnie 5K++
daniels Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 panowie,napaliłem się na to turbo jak szczerbaty na suchary,już poszukuję takiej,będzie kolejny mod na nowy rok.. gwizdanie tak jak koledzy wyzej wieksze PD + cos z wydechem by pasowało zrobic, jakies 2,5 cala teraz masz 425 nm... jak chcesz 450 to chyba cos ze sprzegłem by wypadało zrobic koszty pewnie 5K++ może po New year coś pomyslę
olovski Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 co do sprzegla evo dobrze pisze zalezy jaki przebieg bedzie mial moment jak za wczesnie maks to i wzmocnione padnie
Piotrek98igo Opublikowano 22 Listopada 2011 Opublikowano 22 Listopada 2011 sadze ze na tej turbinie to ciezko uzyskac duzy moment z dolu tutaj najwiezniejsza jest gora tym bardziej jak sie kreci do 5tys
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się